BEN KENDIMDE YAZMAK ICIN GUC BULAMIYORUM BU ARALAR.
Resmen satırlarda tıkanıyorum böyle her gün gidip bir kaç satır yazıp bırakıyorum bu yüzden bölümler geç geldi çok özür dilerim. Bölümde geçen Kostüm 2. Veya 3. Bölümde var☆
(Şarkı en sevdiğim şarkılardan.)
Rebecca Barnes ve Bucky Barnes.
_______________________________________"Kim bu?"
"Şimdi öğreneceğiz."
Önlerindeki kız yüzünü kostümünün bir parçası olan kapüşon kapatıyordu ancak kostüm vücudunu sanıyordu. Narin görünümlü fiziğinden kız olduğu ve duruşundan esnekliği anlaşıyordu.
Steve kalkanını sıkılaştırdı, Sam hazırlık duruşuna geçti ve Yelena silahını ona doğrulttu ama beklenmedik bir şey oldu ve tüm elektrikler kesildi. Sam onu bulmak için redwing'ten yardım almaya çalıştı ama kız yoktu. Yok olmuştu.
Sam bir anda boğazına sarılan bacaklarla sendelendi ama sonra kendini toparladı, Kız tavandan inmişti. Sam 2. Bir böcek çocuk vakası diye düşündü. Kızın bacakları Sam'in boğazındayken kendini arkaya attı ama parande atarak yine ayağa kalktı, Sam duvara çarpmanın acısıyla inledi. Yelena duyduğu ses ile oraya döndü ancak kız orada değildi. Arkasındaydı. "Merhaba White widow." Kızın soğuk nefesini hissetti ama daha arkasını denemeden karnında bir sıcaklık hissetti. Acı yoktu, vurulmuştu. Kurşun acısı sonradan gelirdi bunu bilen Yelena Arkaya doğru dirsek attı ama kurşun karnına batınca dizlerinin üstüne çöktü.
Kız Yelena'nın yüzüne bir yumruk attı ve Steve Rogers'ın karşısında durdu. Kostümünü giymiş ve kalkanını almıştı. "Seni göremiyorum. Sence bu adil bir dövüş mü?" Steve zaman kazanmak için Konuşurken ışıklar açıldı. Kız omuz silkti ve dövüş başladı. Steve Saldırıyor Kız sadece engelliyordu, karşılık vermedi. Steve kalkanı ona atıp ıskalıyınca kız sinirle ona döndü. Steve yüzünü göremiyordu ama sinirlendiğinde çok net hissediyordu. Kız Steve'e bir tekme attı, sonra yumruk. Kız Steve'in bilincini kapatacak duruma getirmişti ama o hala direniyordu. Onu duvara yasladı ve dizini 2 kere erkekliğini vurdu. Bu acıtmıştı, Steve kızı saçından tutup ve kafasını geriye çekti ama kız belinden çıkardığı bıçak'ı onun karnına 2 kere sapladı tam göğsüne sapkayacakken arkadan bir el bıçağı çekti. Kız arkasını döndüğü anda yüzüne yumruk yedi.
"The winter soldier."
"Ta kendisi."
Winter Soldier kızın büyüleyeceği hayranlık dolu sesine nefretle ve katı bir sesle karşılık verdi. Kız Yerden Bucky'nin ayağına çelme taktı ve Bucky düştü. İkilinin Red room tarzı dönüşleri başladı. Kız sanki adamın ne yapacağını önceden biliyormuş gibiydi, Bucky'nin gözü dönmüştü çünkü Steve yerde kanlar içinde yatıyordu. Kız Kış askerinin karnına bir tekme attı ve sonra pozisyondan yararlanıp boğazın tırmandı, Kış askeri onu masaya yatırıp demir kolu ile boğmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All too Well-Bucky Barnes-
Fanfiction#MCU 1. #Captainamerica 1. "Hydra'nın en güçlü silahı, Lady death." "Orada dur bakalım demir kol. Lady death mi? sen onun kim olduğunu biliyor musun? adı Darkhold da geçiyor. Lanetlenmiş kişilerin kitabı. Kendisine Lady death deniyor çünkü ölüme hük...