Did you see the photos?

150 11 3
                                    


"Your ex-friends sister met someone in the club and he kissed her,
Turns out it was that guy you hooked up with ages ago
Some wannabe Z-lister,
And all the outfits were terrible
2003
Unbearible."

"Did you see the photos?

No, I didn't but thanks tough."

Taylor Swift-Paris.

Selamm, yazdığım bölüm silinince çok üzüldüm baya yazmıştım ama yorgunluktan kaydetmeyi unutmuşum. Neyse nabersinizz?

(Bir sorum var; Yazdığım ve koyduğum şarkıları dinliyor musunuz? Çünkü koyduğum tüm şarkılar bölümlerle alakalı.)

Merhaba bu bölümü 14 gün önce falan yapmıştım ama şöyle bir sorun vardı ki ben telefonumun ana kartını yaktığım için tamire verdim ve çok uzun sürdü. Şifreyi bilmediğim için giremedim hesaba. Herkesten çok özür diliyorum🖤

~☆☆☆~

Bir bataklıktan kurtulmak isterken her seferinde daha da dibe batarsınız. İşte ben o bataklığın en dibindeyim, Artık kurtulmak bile isteyemiyorum. Her haraketimde kendimi aynı yerde aynı dipte buluyorum.

Şuan karşımda üvey kardeşim duruyor ve bense ağlıyorum. Kendimi durdurmaya çalışıyorum ve muhtemelen bu çocuk şuan benim bir deli olduğumu düşünüyor. Hatta belki Myrcella olduğuma karşı şüphe duyuyor.

"Sen iyi misin? Tony'i aramamı ister misin?"

"Sence de her canım acıdığında babama koşacak yaşı geçmedim mi?"

Peter denen çocuk resmen titriyordu. Onu daha fazla korkutmamak için kendimi sakinleştirmeye çalıştım derin nefesler aldım. Gözlerim kapalıyken Peter yanıma oturdu.

"Ben böyle durumlarda May halama giderdim..." daha konuşmasına izin vermeden "Benim bir May halam yok! Kimsem yok." Sonunda içimdekileri birine söyleyebilmiştim. Umuyordum ki sonunda biri yalnızlığımın ne kadar derin olduğunu anlayacaktı.

"Üzgünüm, seni yerleşmeye götürmem ister misin?"

"Şuan olmak istediğim son yer orası."

Çocuk biraz sustu ve sonra heyecanla bana döndü "Biliyorum yeni tanıştık ama nasıl olsa Ablam sayılırsın ve bunu sormazsan olmaz, normalde Yerleşkede Kalıyorum ama hafta sonları May halamın evinde kalıyorum, gelmek ister misin çok güzel kurabiyeler yapar, eminim seni sevecektir-" elimle onu susturdum ve ona başımı salladım.

~☆☆☆~

Queens'in işlek caddesinde bulunan eski binanın merdivenlerini yavaşça çıkarken Peter çok heyecanlıydı. Kapıdan içeri girdiğimizde bir şeyler evdeymişim gibi hissettirdi. Benim için garip bir duyguydu çünkü ev kavramına hiç alışkın değildim, benim için çok yabancı bir duyguydu.

"Peter! En sevdiğin Mantığın sipariş ettim, umarım açsındır çünkü-"

Peter'ın aksine Biraz çarpık bir aksanı vardı, muhtemelen italyandı ama gözleri çok çekikti
B

All too Well-Bucky Barnes-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin