Bu bölüm bomba.
Fazla konuşmayacağım sadece bilmeyenler için Rebecca, Bucky'nin comics'te kız kardeşi. Ben geçenlerde tfatws izliyordum ve Bucky ondan bahsedince eklemek istedim. Bence harika bir ilişkileri olurdu. Birde şey ufak bir isim değişikliği yaptım 2. İsmi Lorelei değil de Lacy olsun istedim.
"How can a person know everything at 18 but nothing at 22?"
Taylor Swift-Nothing New.
Myrcella Lacy Luminara.
Kızıl olarak düşünün.
_____________________________________"Göreviniz bu. Sakın bir terslik çıkarmaya çalışmayın. En ufak bir hata her şey mahveder. Her şey mahvolursa ne olur biliyorsunuz."
Kızlar sessizce arabadan indiler ve Sheild üssüne girdiler. Rumlow çoktan kargaşa başlatmıştı. Ajanlar oradan oraya koşuyorlardı. Rebecca maskesini taktı ve üst kata çıkmaya başladı. Myrcella yapması gerekeni yapmak yerine onu takip etti.
Karşılarına çıkan avengers pek sürpriz değildi. Avengers üyeleri Hydra ajanları ile kavga ediyorlardı. Kızlarda kavgaya dahil olduğunda ortalık dizginlendi. Avengers üyeleri aldıkları yaralardan dolayı jete binip kaçmayı istediler, Myrcella bunu fırsat bildi ve Rebecca'ya döndü. Rebecca ona anlamaz gözlerle bakarken Myrcella fısıltıyla konuştu ama bunlar daha çok bir melodi gibi gelmişti Rebecca'nın kulağına.
"Lütfen beni affet."
Myrcella, Rebecca'yı Avengers'ın jetine içtiğinde Rebecca ona hayal kırıklığı ile baktı. Anlayamamışti En yakın arkadaşı ona neden böyle bir şey yapmıştı?
"Lacy?"
Gözünden yaşlar düşerken ayağa kalkmaya çalıştı ama biri onu tuttu. Arkasını döndüğünde bunun kış askeri olduğunu gördü. Onu ittirip ayağa kalktı ve silahını doğrulttu ama Bucky tek hamle ile silahı indirdi. Wanda kızın bilincini kapatmak amacıyla zihnine girdiğinde Natasha bacağında ki bıçağı çıkardı ve kıza doğru yürümeye başladı fakat Bucky onu durdurdu.
"Yerini bil Romanoff."
"Yerimi senden öğrenecek değilim. O benim kız kardeşimi vurdu."
"O değildi kız kardeşini vuran kişi başkası."
Steve, Natasha'yı kolundan çekince Natasha bıçağı geri yerine koydu ama gözleri baygın yatan kızdaydı.
2 hafta sonra.
"LACY!"
Kızın bu geceki 2. Kabusuydu ve hepsinde aynı ismi sayıklıyordu. Kış askeri onu kollarından tutup sakinleştirmeye çalıştı, gözünün önündeki saçları çekti. Kaptan Amerika ışığı açtı ve Yelena ona su uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All too Well-Bucky Barnes-
Fanfic#MCU 1. #Captainamerica 1. "Hydra'nın en güçlü silahı, Lady death." "Orada dur bakalım demir kol. Lady death mi? sen onun kim olduğunu biliyor musun? adı Darkhold da geçiyor. Lanetlenmiş kişilerin kitabı. Kendisine Lady death deniyor çünkü ölüme hük...