Şu şarkıyı çok seviyorum lütfen dinleyin. Bence Lady death'i anlatıyor, genelde onunla ve Bucky alakalı şarkılar koymaya çalışıyorum. "Broken inside. No place to go." Bana Bucky'i hatırlatıyor, "She's wants to go home, Nobody's home." İse tam Lady Death ile alakalı. Bu arada Lady Death için bir isim seçtim ama Soy isim seçmek çok zor. Silvermoon ve Luminara arasında kaldım, adı sürpriz olsun.
Bu kostüm Hydra ajanıyken giyeceği kostüm._____________________________________
Rumlow 3. Kapıyıda açtıktan sonra silahlı ajanlar içeri girdi, ardından Rumlow ve Pierce. Rumlow hiç böyle bir şey görmemişti. Ne Maximoff ikizlerinde ne de Kış askerinde. Lady Death ellerinde zincilerle bağlıydı ancak havada uçuyordu. Bilinci kapalıydı.
Ajanlardan bir kaçı onu uyandırmak için zincirlere Elektrik verdiler ve kızın gözleri açıldı. Yavaşça aşağı indi, ajanlar ellerinde ki zincirleri açtı. Pierce kıza iyice yaklaştı ve ellerini yanaklarına koydu.
"Tekrardan evdesin, Lady Death."
Dedi, ancak kızın gözler boş bakıyordu nerede olduğunu veya kim olduğunu anlamaya çalışmıyordu, mutlu değildi, üzgün değildi. Gözleri boştu. Gözlerinde kocaman bir boşluk vardı. Ajanlardan 2 tanesi kızı kollarından tutup hazırlamaya götürdüler.
Pierce, Rumlow ile birlikte yürürken konuştu "Onu özel olarak kaçırdık. Allison'nun kızı, bir de Tony Stark'ın. Allison ihanetinin bedelini kızıyla ödedi. Bu kız hakkında bir araştırma yaptık. Değerleri bir widow kadar iyiydi, Bunu duyan Dreykov durmadı. Kızı aldı ve eğitti, çocukluğunda bir kaç göreve çıkardı. Bir widow gibi, 5 yıl Red room'da kaldı, 5 yıldırda bizimle. Güçleri var, Wanda Maximoff gibi. Böyle bir güç kimsede yok. 50 kişiyi gözünü kırpmadan öldürdü. Bi de şey var zekası. Babası gibi zeki, Iq seviyesi 270."
Kızın bir widow kadar eğitimli ve Wanda Maximoff gibi sihirli olduğunu duymak Rumlow'u oldukça şaşırttı. 16 yaşındaki bir kızın 50 kişiyi öldürmüş olması hiçte alışılmış değildi. Allison, Rumlow'un eski ve ilk aşkı. En iyi Hydra ajanlarındandı. İhanetinden sonra kızı alındı, çok geçmeden o da kendini vurdu. Tony Stark bir kızı olduğunu bile bilmiyordu ve bu onlar için bir avantajdı. Zamanı geldiğinde bunu bir silah olarak kullanabilirlerdi ve eğerki Stark bir kızı olduğunu bilseydi bu onlar için çok büyük bir baş ağrısı olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All too Well-Bucky Barnes-
Fanfic#MCU 1. #Captainamerica 1. "Hydra'nın en güçlü silahı, Lady death." "Orada dur bakalım demir kol. Lady death mi? sen onun kim olduğunu biliyor musun? adı Darkhold da geçiyor. Lanetlenmiş kişilerin kitabı. Kendisine Lady death deniyor çünkü ölüme hük...