Sabah uyandığımda farklı bi haldeydim yani farklı bi duyguda.. Dün olanlar hala aklımdaydı. Beni resmen sahiplenmişti. Yatakta aptal aptal gülüyordum. Ama artık emindim her yanlışımda canım karşılığında ödeyecektim cezamı.
Yataktan kalkarak banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkarken boynumun sol tarafının hafif kızardığını fark ettim. Hayvan artık nasıl öptüyse.. Odaya girerek kıyafetimi giydim. Tabi kısa bi kıyafet değildi. Dün bakireliğim hariç herseyime sahip olmuştu daha büyük bi ceza var mıydı?
Fondotenle boynumu kapattım. Güzel de bir makyaj yaptıktan sonra dağılan yatağımı topladım. O sıra odamın kapısı çaldı..
"Hale abla.. Uyandın mı?"dedi Yaren. Kapıyı açtım, içeri girdi.
"Yeni uyandım canım."
"Senin boynuna noldu?" diyince telaşa kapılmıştım, fondotenle kapatmıştım oysaki..
"Şey sinek ya ısırınca tabi kızardı orası bende kaşıyınca.."
"Bu havada sinek mi ısırdı?"
"E-evet neyse herkes uyandı mı?"
"Evet abim koşuya gitti. Babam şu an gazete okuyo annem de teyzemle telefonda konuşuyor."
"Abin.. Koşuya gitti derken?"
"Şey işte bahçede şu ilerdeki ormanlık yolda. Bilmiyor musun abim her sabah koşu yapar orda ama.."
"Tabi biliyorum da şey hani siz geldiniz ya gitmez diye düşündüm ben ondan yani."
"Yoo abim hep koşar yani sabahları. Neyse ee bugün napalım bi planın var mı?"
"Mm bilmem sen ne istersen yapabiliriz." dedim o sıra merdivenlerden Yağız'ın çıktığını fark ettik. Üzerinde spor kıyafetleri vardı terlemişti, boynuna da havlu atmıştı. Tişörtünün göğüs kısmı terlediği için vücuduna yapışmıştı, kaslarını rahatça görebiliyordum.
"Abi cidden manyaklaştın sen bu havada bu kıyafetlerle koşulur mu ya valla hasta olacaksın sonra yengem sana bakmak zorunda kalacak boşu boşuna iş açmış olacaksın. Hayır yani daha yengem var annem ve beni unut yengem sana bakacak."
"Uff çok konuşma annemler nerde?"
"Valla babam gazete okuyodu annem de en son teyzemle konuşuyodu. E hadi gelmiyo musunuz kahvaltıya?"
"Ben duş alacağım beni beklemeyin." dedi Yağız.
"Hale abla sen?"
"Mm sen in tatlım aşağıya ben birazdan geliyorum." dedim Yağız odasına girdi Yaren'de aşağı indi. Merdivenleri kontrol ettikten sonra parmak uçlarımla Yağız'ın odasına girdim. Odada yoktu banyodadır diyerek seslendim.
"Yağız!!" diye bağırdım ama cevap yoktu. "Yağız banyoda mısın?" dedim ve banyo kapısını tıklattım. Ses gelmeyince şaşırdım çünkü odasına girmişti ve odada olmadığına göre banyodaydı kesinlikle ama neden ses vermiyordu ki..
Bi kez daha seslenip kapıyı tıklattım ses gelmeyince kapıyı açarak içeri girdim. İçerde gece lambası tarzında turuncu bir ışık yanıyordu. Arkadan banyo kapısının hızla kapanmasıyla arkamı döndüm. Yağız beni hızla her zaman yaptığı gibi duvara yasladı.
"Seslendim neden cevap vermedin?"
"Korktun mu yoksa?" dedi sırıtarak.
"Korkmadım.."
"Niye geldin o zaman, yoksa beni mi özledin?"
"Hayır tabikide sadece sıkça yaptığın şeyleri bana söylemeni söylemek için geldim. Birbirimizden haberimiz yok ve bi gün fena yakalanacaz özellikle de Yaren'e."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KARANLIK YÜZÜ
Teen FictionKoşuyordu.. Hale ailesinden kaçmak için arkasına bile bakmadan koşuyordu. Hoş arkasına bakacak vakti bile yoktu zaten. Ana yola vardı. Karşıdan siyah bir arabaya eliyle dur işareti yaptı. "Bana yardım et beni buradan kurtar. Lütfen." Arabaya bindi...