Karakter Tanıtımı

191 71 9
                                    


Öncelikle herkese merhabaa, bu kurgunun benim ilk kitabım olduğunu belirtmek isterim. Artık kafamdakini sizlere aktarmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz ve kocaman bir aile oluruz. Yanlışım, eksiğim olursa güzel bir dille belirtmenizi isterim.

Umarım her şey istediğim gibi gider. 🤲

Kapak tasarımı, karakterler, olaylar tamamen bana aittir.

******

Ahu Sönmez
19 yaşında, Üniversite 2. Sınıf öğrencisi pazarlama bölümü okuyor. Tesettürlü,narin, merhametli, neşeli, duygusal, eğlenceli, bir o kadarda kırılgan, içine kapanık, güven problemi var, sadık, gizli psikopatlık ve öfke, dünyanın acımasızlığından nefret ediyor. Değer verdiklerinin her şeyi oluyo her anında yanında oluyo ilaç gibi ama kendisi için aynı şeyi yapamıyor. Daha önce hiç ilişkisi olmamış. Kendine güvenen, başarılı, azimli, her şeye rağmen güçlü bir kadın.

Kaan Yıldırım
20 yaşında, Üniversite 2. Sınıf öğrencisi hem pazarlama hemde makine mühendisliği okuyor. Karizmatik, sporu sever, travmaları var, sadık, eğlenmeyi bilen, yeri geldiğinde komik olan, yeri geldiğinde de ciddi olması gerektiğini bilen, Ailesine bağlı, kardeşlerim dediği arkadaşlarıyla takılır. Daha önce ilişkisi olmamıştır. Genelde mutlu olma süresi kısa sürer.Fedakar,Üniversitenin ilk yılının son gününden beri uzaktan izlediği içini ısıttığı biri var. Onu kendi karanlığına çekmekten ürkütmekten korkuyor.

Selin Vural
19 yaşında, Üniversite 2. Sınıf öğrencisi ekonomi bölümü okuyor. Neşeli, cesur, özgüvenli, kararlı, bazen inatçı, Ahu ile lise zamanından arkadaştır. Güzeldir, farklı bir aurası vardır. Onunda daha önce ilişkisi olmamıştır. Kedileri sever, duygusaldır, değer verdiği insanları korur, bazen kırıcıdır ama kötü niyetli asla değildir. Başarılıdır. Taviz vermez. Arkadaş canlısıdır. Samimidir.

Ömer Kılıç
20 yaşında, Üniversite 2.sınıf öğrencisi ekonomi ve aynı zamanda mimarlık okuyor. Çok olgundur, güçlüdür, babacandır, kolay kolay sarsılmaz Kaanla kardeşten ötedirler diğerleri duymasın 🤫. Kariyerine odaklı, sorunlara kolay çözüm bulur.Sert dursada bir o kadar sevecen ve çocuk ruhludur. Ee tabi karizmadır. Daha önce ilişkisi olmuştur 2 yıl önce ayrılmıştır.

Mete Akpınar
20 yaşında, Üniversite 2. Sınıf öğrencisi otomotiv teknolojisi bölümü okuyor. Fazlasıyla zeki, ve en az zekası kadar komik, eğlenceli, hiperaktif, bazen o kadar konuşur ki bayılmamak için zor dayanırsınız. Gizli duygusaldır. Kırgınlıklarını içine atar. Onun üzgün olduğunu yada modunun düşük olduğu nadir genelde yansıtmaz. Şaka yapmayı çok seviyor. Aşka inanıyor ama bir o kadarda çapkınki sormayın. Kaan ve Ömer'in tatlı baş belası. Ee tabi yakışıklıda.

Murat Kurt
20 yaşında, Üniversite 2.sınıf öğrencisi otomotiv teknolojisi bölümü okuyor. Oda oldukça neşeli, eğlenceli ve yaramaz ama Mete 'nin eline su dökemez tabi orası ayrı, daha önce tek tük ilişkisi olmuş Kaan ve Ömer' in ikinci baş belası ekip tamamlandı. Yakışıklı, zehir gibi zeki, hayalci, çizim yapmak göbek adı gibi bir şey, anlayışlı, orta yol bulucu saygılı ve nicesi..

Evet arkadaşlar kısaca ana karakterler bu şekildedir.

Yakında bölümleri yayınlamaya başlayacağım.

Takipte kalın, desteklerinizi esirgemeyin, oylamayı ve yorum yapmayı tekrardan hatırlatayım.

İnanıyorum çok güzel olucak. Sizde bana inanın olur mu? 🤧

Şimdilik görüşmek üzere... 🤍

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin