Evetttttt yeni bir bölümle karşınızdayım.
Keyifli okumalar..
**********
Alarm sesiyle gözümü açtım.Üniversite hani daha rahattı.Allah'ın her günü dersin olacak üstüne erkenden yola çıkıp (malum İstanbul trafiği) koştur koştur yetiş.Eee birde ağır dersler ve katı profesörler ama olsunduu...
Aşağıdan sesler gelmeye başlamıştı.Düşüncelerden sıyrılıp hazırlanma vaktidir.Parfümümüde sıktığımda hazırdım.Çok cici olmuştum ehehehe
Bugün acalem yoktu.Dersim 10'ydı.Çantamıda alıp odadan çıkacakken annem seslendi.
"Hadi Ahu kahvaltıya!"
"Tamam annee geliyorum."
İç sesime kulak verdim.Morel bozmak yoktu.Derin bir nefesle salona girdim.Herkes yerini almıştı her zaman ki gibi eh bende geçeyim bari.
Sessiz sakin normal bir kahvaltı oldu şükür saate baktığımda 8'di.
"Eline sağlık anne , ben çıkayım artık anca yetişirim."
"Afiyet olsun kızım dikkat et."
Babam söze girdi.
"Ahu aynı şeyleri tekrarlamak istemiyorum.Dün akşamı unutma ona göre davran."
Sabah sabah kavga çekemezdim.
"Merak etme baba."Kafasını salladı.Bu sefer diğer beyimiz söze girdi.
Yiğit:"Biraz bekle beraber çıkalım.Senide atarım arabayla."
Kafasına taş düştü sanırım.Beni metrolarda süründürmekten zevk aldığını sanıyordum.Bugünlük ara verdi herhalde bir dakika ee Selin biz beraber gidecektik.Tam o anda mesaj geldi.
Selin:" 2 dakikaya çıkıyorum."
"Sağol abi ama biz Selin'le anlaşmıştık gelir birazdan.............."Lafımın bitmesine izin vermeden
Yiğit:"Tamam o da gelsin bizimle bekleyin beni aşağıda geliyorum."Ve zil çaldı
"İniyorum o zaman gelirsin."
Selin:"Günaydınn hadi gidelim son dakikaya kalmayalım."
"Günaydın bugün geç kalmayız merak etme.Şöyle açıklayayım abim geliyo bizi bırakacakmış son dakika böyle karar verdi."
Selin:"Ayy başlıyor benim mesai."
"Of top sende ben yılmışım artık.Ahanda geldi, kız öne geçmek ister misin?"Anında kolumu cimcikledi.
"Napıyon ya etim koptu."
Selin:"Birde bayıl istersen cevabımda ıyyy asla."
Arabaylada gitsek yolumuz uzundu.Sıkıldım Selin'e bulaşmalıydım.Hemen bir mesaj yazdım.
"Kız bu surat ne somurtuk."anında gördü.
Selin:"Salak abin bakıp duruyor.Yanlışlıkla gülsem yarın görücü gelir."
"Ay kız sus zor tutuyorum kendimi gülmemek için ama bir de şöyle düşün benim gibi bir görümcen olur daha ne istiyon."
Arkama baktım bana side eye atıyordu.
Selin:"Hee görümce hanım sonrada abin beni........................"
O boşluğa öyle şeyler gelirdiki çatlıyordum gülmekten abim bakınca ,
"Komik bir video abi bakma öyle."Bu sefer Selin güldü.
Biraz trafik vardı zaman geçsin diye radyoyu açtım.Bana verr bana aşk ver tanrımmm işte şimdi asla tutamıyorum kendimi abim şarkıya eşlik edip bir yandan Selin'e bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
Teen FictionAhu&Kaan Selin&Ömer Murat Mete Başlama tarihi: 29.01.2024 ***** Ahu:"Açıyorum bak açtımm!"gözlerimi açtığımda kimse yoktu taki arkamı dönüp onu görene kadar dizlerinin üstündeydi bu onu ikinci kez böyle görüşümdü elimi tuttu ve cebinden bir kutu çık...