1.Bölüm

112 72 12
                                    


Olmazlara İnat ilk bölümü ile karşınızdadır efendim :) keyifli okumalar...

******
Uykunun en tatlı anında telefonun son ses çalması ile hortladım resmen! derin bir of çektim.Selin arıyordu tamam bende seni çok seviyorum ama rüyanda mı gördün kızım sabahın köründe arıyorsun diye içimden geçirdikten sonra hala çalan telefon sesi ile daha fazla çıldırmadan açtım.
"Aradığınız kişiye şuanda ulaşılmıyo lütfen tekrar denemeyiniz!"
Selin:"Sonunda açtın yanii nerdesin kızım derse girmeden bir arayım dedim hem senin sesin uykulu geliyo ? düşündüğüm şey değil de bana"
"Ne dersi ya saat sabahın 6'sı afyonum patlamadı daha" bir yandan esniyordum.
Selin:"Kız allah seni ne etmesin saat 8 kalk çabuk birde sunumun var sabaha kadar çalışırsan saatleri şaşırırsın tabi"
Duyduklarım ile yok olmak istedim.Kafamı yandaki saate çevirdiğimde 08:02 ... hemen telefonu elime aldım.
"Hay ben böyle işi off " devamında daha önce bilmediğim küfürleri saydırırken buldum kendimi hemen telefonu kapattım. Aniden kalkıp yere yapıştım ve çığlığımı tüm mahallenin duyduğuna eminim!
Bir hışımla çıktım evden saat 08:30 ve benim 09:30'da derste olmam gerekiyor tüm bu olayların fakültenin en disiplinli ve takıntılı hocanın dersine denk gelmeside şaşırtmadı tabiki!
En hızlı bir şekilde okula gitmek için her yolu denedim.Saat 09:20 okulun bahçesinde milli atlet potansiyelinde koşuyordum elimdeki dosyalar,çantamdaki laptop ve birkaç eşyalarda cabası...
İçim dışıma çıktı  kafamı kaldırdığımda hocayı gördüm ve sınıfa benden daha yakındı.Hocamız o kadar anlayışlı ki kendisi sınıfa adım attıktan sonra derse en ufak bir canlı girmesi yasak.

Kendimi yere atıp bayılma numarası falan yapmayı düşünüyordum ki biri hocaya seslenip durdurdu.Kaan dı bu kişi onunla şimdiye kadar aramızda en ufak bir konuşma bile geçmedi ama bakışlarını yakalıyordum.Farklıydı rahatsız olmuyordum aksi bir şey hissetseydim gözlerini oyardım zaten! bu konuyu şimdi geçelim .Kaan bölümümüzün birincisi hocamızın gözdesiydi aksi takdirde hoca durmazdı fırsattan istifade hemen aradan sıyrıldım ilk boş gördüğüm yere oturdum.Kalbim göğüs kafesimden fırlayacaktı nerdeyse...

Şuan hoca kasap bizler de kurbanlık koyunduk resmen önüne geleni kesiyordu.Derin bir nefes aldım ve artık sahne benimdi bismillah!!

Yarım saattir sunum yapıyor arada hocanın öldürücü sorularıyla boğuşuyordum.Pes etmeden tüm özgüvenimle çatır çatır cevaplamaya çalıştım.Uykusuz geceleriminin karşılığını yediremezdim.Hoca en son dehşet bir bakış atıp
"tamam yeterli bu kadar bitirdiysen yerine geç!"dedi ve önüne döndü.
Suratını tüm detaylarına kadar incelemeye çalıştım ama asla taviz vermiyordu.Bence son derece başarılı bir sunumdu sınıftakilerin bakışlarıda aynı fikirdeydi tabi Kaan'ında sunum yaparken birkaç kez göz göze geldik.Gururlu bir anne gibi bakıyordu bana tuhaf..

En son sıra Kaan'a geldi.Hocanın onu bilerek en son seçtiğini düşünüyorum.Kapanışı onunla yapıyorduki tüm sınıfa alın size sunum diyip bir tokat daha atıyordu.Yani allah yukarıda her seferinde hayran kalıyordum.Bu kadar kusursuz olmasa torpilli falan derdim ama beni geçtim hoca bile hayran kalıyor.

Kimseye kötülüğünü yada başarılarıyla zorbalık yaptığını görmedim ama aynı zamanda bizim bölümden hocalar dışında kimseyle konuştuğunuda görmedim.Baktığı tek kişide bendim not tutardı kafasını kaldırmazdı her gün aynıydı birgün yine sunum yaparken beni izlediğini gördüm.Bu yüzden dikkatimi çekmişti ve ne zaman ona baksam denk gelmelerimiz ile durum sarpa sardı.

Hoca bir saat sonra notlarınızı koridordaki panoda görürsünüz diyip çıktı.Böylelikle ders bitti başka dersimde yoktu. Sınıftan çıktığım gibi Selin'i aradım yoksa bir saat geçmek bilmezdi.
"Naber bebeğim"
Selin:"Nasıl olsun istatislikler ,enflasyon,deflasyon,devalüasyon derken error verdim.Yardımmm naraları atıcam yakında bölümü kazanması dert okuması ayrı nereye düştük bacım.. bu arada sunumun nasıl geçti? sayemde yetiştin hatırlatırım."
Güldüm"Hakkın ödenmez gel kahve ısmarlayayım sana detayları konuşuruz."
Selin:"Manyak adam yine içinden geçmiş anlaşılan"
"Hemde nasıl hadi öptüm geçiyorum kafeye oraya gel."
Selin:"Tamamdır askimm."

Olmazlara İnatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin