Keyifli okumalar dilerim Efendim!!******************
Yiğit:"Evet, dinliyorum."
Ömer:"Hayırdır birader sen kimsin?"
Yiğit:"Asıl soru siz kimsiniz? ve kızlarla ne bağlantınız var?"
Selin ile birbirimize bakıyorduk. Hemen olaya el atmam lazımdı bunların hepsi birbirini yiyecek gibi gerilmişti. Tam ağzımı açıyordum abim kolumdan tuttu kendine çekti.
Selin:"Napıyorsun ya? "
Yiğit:" Seninle hatta sizinle sonra konuşucaz.Ahu, ikiniz gidin arabada bekleyin beni geliyorum."
"Tamam ama olay çıkartma sandığın gibi bir şey yok kolumu da bırak acıttın."
Kaan:"Çekiştirmesene lan kızı." diyip Yiğit'i itmesiyle Ahu'dan kopardı. Ama Yiğit yere düştü. Kaan Ahu'yu elinden tutup arkasına aldı. Ömer de Selin'in önüne geçti. Kızlar şoklardan şoka giriyordu. Ahu elini Kaan'ın omzuna koydu. Kaan kafasını çevirdi.
" Kaan sakin o benim............" abim diyemeden Yiğit yerden kalkmasıyla kaan'ın yüzüne yumruğu geçirdi.
Kızlar anlık çığlık attı. Kaan beklemediği anda gelen yumrukla sarsıldı.Yiğit o ara bir tane daha yumruk geçirdi. Kaan yere düştü olaylar çok hızlı gelişiyordu. Tam kolunu tekrar kaldırmıştı Ömer kolundan tutup Yiğit'e kafa attı. Mete ve Murat kızları tutup uzaklaştırdı.
Selin:"Lan bizi niye tutuyorsunuz ayırın şunları."
"Mete çekilsene önümden bırak kolumu dönülmez yerlere gitmeden ayırmam lazım. "
Murat:"Sakin kızlar bizimkiler onu silindir gibi ezer şimdi."
Selin:"Sen önce beni bırak."
Murat:"Dur az daha sabredin."
Selin:"Bende sana giricem şimdi."
Murat:"Girmek falan çok ayıp hiç yakıştı mı?"
Selin:"Allahımmm ne yaşıyoruz biz?"
Ömer'le abim boğuşuyordu resmen, Kaan kalktı Ömer'i kenara çekti. Abime girişti.
"Ehhhh yeter be sende bırak lan beni. "
Mete:"Yenge sende bir sakin bak kocana nasıl sexy birazdan diğer gereksiz nakavt."
Hala tutuyordu beni anlık Mete'nin bacak arasına okkalı bir tekme geçirdim.
Mete:"lannnnnn bu yapılır mı?"
"Bırak demiştim." diyip koştum.
Selin güldü ve :"Aslında çok sakin biliyormusunuz ama böyle hallerini çok seviyorum işte benim kankim ama tüh benden önce davrandı. Sende ister misin tekme?"
Anlık Murat kıvranan Mete'ye baktı ve hemen Selin'i bıraktı.
Selin:"Aferin bak böyle."
*************
Yiğit yerde Kaan üstündeydi ikiside birbirinin yakasını tutuyordu.
"Durun! durun dedim size."
Kaan'ı tutup zorda olsa itti ve kaldırdı. Ahu ortalarındaydı. Kaan tekrar üstüne doğru gelince itti onu
"Abim o benim abim dur artık."
Kaan:"Abin mi?"
Kaan başta yumruk yediği için dudağı kanıyor, kaşı patlamıştı arkamı döndüğümde abim sersemleyerek ayağa kalktı. Çok daha kötü haldeydi. O başlatmış olsada çok kötü oldum.Ömer de bir şey yoktu. Anlık diğerleri de geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olmazlara İnat
Teen FictionAhu&Kaan Selin&Ömer Murat Mete Başlama tarihi: 29.01.2024 ***** Ahu:"Açıyorum bak açtımm!"gözlerimi açtığımda kimse yoktu taki arkamı dönüp onu görene kadar dizlerinin üstündeydi bu onu ikinci kez böyle görüşümdü elimi tuttu ve cebinden bir kutu çık...