Bölüm :4 Kafa Dağıtmak 🐺

1.2K 99 13
                                    

Çok minik bir dövüş sahnesi vardır. Okumak istemeyenler ve etkilenler okumasın.

.

"Tavukları pişirmişem hacıyıda çarşıya göndermişem!Tavukları pişirmişem hacıyıda çarşıya göndermişem! "

Mutfaktan gelen annemin sesini duyduğumda gülmeye başladım. Benim annem gerçekten çok farklıydı ama onun bu özelliği bana ve abime karşı davranışları, mükemmel bir anne olduğunu gösteriyordu.

Yatağıma uzandığımda ellerimi başımın altına koyup tavana baktım. Geçen olaylardan sonra 1 hafta geçmişti ve unutulmaya başlamıştı. Yine arada sırada bizimkiler laf sokuyordu ama takmamaya çalışıyorum.

Kulağıma telefonumun sesi geldiğinde yatakatan doğrulup komodinin üzerinde olan telefonumu aldım, arayan Süloydu.  Hemen ayağa kalkıp odamın kapısını açtım ve biri var mı diye baktım. Kimse olmayınca telefonu açtım.

"Efendim Sülo?" dedim.

Önce bir kapı kapanma sesi geldi. "Bugün akşam 22.00 da  maç varmış,İzzet bey aradı. Hazırlanmanı söylüyorlar."dedi.

Kaşlarımı çattım. Normalde bu kadar geç haber vermezlerdi. En az 3 gün önceden haberim olurdu.

" Neden bu kadar geç haber verdiler?"dedim.

" Bugün izlemeye özel biri gelecekmiş. Gelecek kişi özellikle seninde ringe çıkmanı istemiş. " dedi.

" Hadi bir işim çıkmış olsa? Allah Allah ya. "

" Mervan boş ver orasını, bombayı söylüyorum ; geçen aldığımız paranın neredeyse 4 katını veriyorlar. Sadece senin için! "

" OHA! "

Geçen aldığımız paranın 4 katıysa bu baya para yapıyordu. Ve benim için bu kadar fazla para vermeleri garip ama bir o kadar da iyiydi.

"Tamam akşam beni almaya gelirsin dokuz olmadan." dedim.

"Ha bu arada İzzet bey emanette getirin dedi." dedi Sülo.

"Tamam tamam hallederim. Anneme  part time iş bulduğunu söyleyeceğim."

"Tamamır, görüşürüz."

"Görüşürüz."

Telefonu kapatıp komidine koydum. Saat daha erkendi. Küçük bir hazırlık yapmam, anneme part time bir iş bulduğumu söylemem lazımdı.

Hızla odamdan çıkıp mutfağa gittim, annem kendine kahve yapıyordu. Hemen arkasına geçip ona sarıldım.

"Annem." dedim ve yanağına öpücük kondurdum. Annem elini yanağına koyup hafifçe sevdi. "Oyy kuzum.." dedi.

"Annem Sülo bana bu gece için part time bir iş bulmuş. Aslında gitmeyecektim ama adamlara gelirim diye söz vermiş. Bende gelirim sorun yok dedim." dedim.

Evet yalan söyleyecekseniz taktiklerden biri buydu. Önce istemiyor, zorunda tutuluyor gibi gözükecektiniz. Sonra da kendinizinda söz verdiğinizi söyleyip bitirecektiniz.

" Tamamdır annem. Sülo da sağ olsun iş bulup duruyor. Keşke abine de bulsa."

Benim yaptığım işleri yapmak vücut ve ruh isterdi be annem.

"Söylerim annem."

🐺

Çantama koyduğum eşyalara son kez bakıp ayağa kalktım. Hızla gardırobumun önüne gelip kapaklarını açtım ve aşşağı eğilip kıyafet yığının arkasından bulunan ayakkabı kutularından pembe olanı yana çektim. Yana çektiğimde ayakkabı kutusunun altında bulunan küçük bir kapak olarak kullandığım tahtayı çektim ve içerisinde olan silahı aldım.

Pençe İzleri ve Kurşun Yaraları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin