orada mısın?

150 13 14
                                    

29 Haz 2023, 03:48

kime: choi@beomgyuuuu.com
kimden: choisoobin@soob.com
konu: DEVASA kış indirimleri!!! KAÇIRMAYIN

önceki mailimi okuyup okumadığından emin değilim çünkü indirim için bile olsa (her ne kadar bu sefer haziran ayında kış indiriminden bahsetmemi tuhaf bulup tıklayacağın ihtimalini göz önünde bulundurmaya cüret ettiysem de) senin böyle şeyleri önemseyen biri olmadığını, sevgilim, biliyorum. inan bana başka bir şekilde ulaşabilseydim ulaşırdım da. yani... evine gelip kapıyı çalabilirdim elbette eğer yapabilseydim. ama yüzüm yok seninle yüz yüze gelmeye. zamanında bakmaya doyamadığım gözlerine sabitleyebileceğimi hiç sanmıyorum şimdi çekingen bakışlarımı. ağzımı açsam kelimeler değil hıçkırıklar kaçar gibi geliyor dudaklarım arasından. ben o kadar cesur değilim, hiç de olmadım. bilirsin.
ve hani bu durumda tek bir ortak arkadaşımız bile yok ki beomgyu'yla konuşmak istiyorum, engelimi açmasını söyler misin diyebileyim. ne sen benimkileri severdin ne de seninkiler beni... her ne kadar o zamanlar bu önemsiz bir şeymiş gibi gelse ve normal olduğunu bilsem de şimdi olsa çok işime yarardı diye düşünmeden edemiyorum. taehyun'u gördüm hatta geçenlerde, elime fırsat geçti resmen. sordum da seni fırsattan istifade ederek ama beni bilmiyorum diye geçiştirdi. tek bir münasebetimiz bile yoktu beni terslemesine sebep olacak oysa o yüzüme bakmadı. konuşmuyormuşsun onunla, öyle geveledi yanımdan geçip gitmeden önce ama pek inanmadım sevgilim. sen taehyun'u çok seversin, yılların tozlu sayfalarının bile aranıza girmesine izin vermediğin tek arkadaşın hatta dostundur o, öyle söylersin. hala sevgilim diyorum bu arada. çünkü her ne kadar tek kalemde sildiysen de sen her şeyi, ben daha dün gibi burada, orada ve her yerde seni görüyorum. içtiğim bitki çayından tut (ne zaman kokusunu alsan kırıştırdığın burnunun ucundan öpüşlerim) aldığım nefese kadar. (film izlerken veya basit de olsa bir şeye odaklandığımda istemsiz tuttuğum nefesi dudaklarının arasından alışlarım)
ve eminim ki sen de beni görüyorsun beom. böyle anlatmak zor, keşke yüz yüze gelebilseydik... zamanında kıymetini bilemediğim çok fazla şeyden, aptalca hatalarımdan yalnızca biri bu sanırım: kalemle çizilse bu kadar kusursuz olamayacak yüz hatlarını ezberlememek.

sıfırlar ve birlerceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin