12 Tem 2023, 21:43
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: biliyorum cevap beklemediğimi söylemiştim amauzun süredir içimde tuttuğum bir şeyi sonunda dile getirdikten sonra koca bir sessizlikle karşılanmak, her ne kadar tamamen haklı olarak yanıtlamadığın bir konu olsa da, kötü hissettirdi. ve ben kötü hissetmeyi hak ettiğimi de biliyorum. inan bana biliyorum. kötü hissediyordum, hissediyorum.
13 Tem 2023, 12:39
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: yine ben.taehyun'la konuştuğunda son karşılaşmamızda nasıl gözüktüğümden bahsetmiş ya. o öyle söyleyince konuşmuşuz gibi düşünmüş olabileceğini fark ettim ve buna açıklama getirmek istedim. onunla konuşmadım, soob. ben otelime gitmek üzere yürürken o da bir yere gidiyormuş. sadece uzaktan göz göze geldik ve sonra ben tekrar önüme baktım. ömürlük dostum bildiğim biriyle nasıl bu hale geldiğimi halen bilmiyorum. kahretsin
27 Tem 2023, 23:23
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: aptalın tekiyim beni nasıl sevdinyeni telefon ve yeni bir hat satın aldım. tek ezberimdeki senin numarandı, bilmiyorum buna şaşırır mısın. (veya bilmiyorum okuyor musun yazdıklarımı yoksa benden büsbütün nefret edip mailimi bile engelledin mi...)
seni çok özledim, gün içersinde telefon konuşmalarımızda sesinin tonundan yüzündeki mimiği anlayabildiğim zamanları çok özledim. tek düşünebildiğim buydu hattı telefonuma taktığımda. kendime olumlu ve olumsuz ihtimalleri düşünmek için bir an vermeden numaranı tuşlarken nefesimi tuttuğumu ancak "bu numara kullanılmamaktadır" diyen sesi duyduğumda fark ettim. ne bekliyordum ki, değil mi?
1 Ağu 2023, 06:01
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: soobinmerhaba. kahvem bitmişti ve genelde yaptığım gibi yedek bir paket almış mıyım acaba diye dolabın arkasına doğru elimi uzatınca buldum sanıp çektiğim şeyin aslında senin aylar öncesinde belki haberim bile olmadan yerleştirdiğin kuşburnu çayın olması gibi bir gün. ya da sadece yazmak için bir bahaneye, anlatacak bir şeylere ihtiyaç duyduğum için aslında onun orada olduğunu bile bile kendimi kandırırcasına alıp baktığım bir gün.
eğer görüyorsan, dalga geçme olur mu? biliyorum saçma derecede aciz görünüyorum ve saçma sapan şeyler yazıyorum. hatta bunları hangi yüzle yapıyorum diye de düşünüyorum. ama ben sadece kırdığım bir dala tutunmaya çalışan tuttukça kolundaki yarası açılan bir adamım.
senin kadar güzel benzetmeler yapamayan, seni her şeyden çok özleyen ve güzel anılarımızın yerini kötülerin bırakmaması için bazı ufak anıları kafasında tekrar tekrar oynatan yaralı bir adam.
7 Ağu 2023, 17:24
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: bugün seni gördümüstünde daha önce ama benden sonra sık sık giydiğini gördüğüm bir tişört ve ellerinde alışveriş poşetleri vardı. beni görüp de kaçacaksın diye ödüm koptu. ben seni göreyim ama sen beni görme istedim, bencilliğimin haddi hesabi yok. keyifli görünmüyordun, keyifsiz görünmüyordun. özellikle baktım ancak telefonunu göremedim. cebinde de görünmüyordu elinde de değildi.
sana bitmiş bir defterin sayfaları üstüne yeni bir mürekkeple yazmak hakkında bir şeyler dediğimi hatırlıyorum, hayır aslında eski maillerimizi sürekli okuduğum için asla unutmuyorum. sırf kaçmak için neler neler söylemişim ve sonunda çat diye çatlamış kabuğum, tekrar tekrar görüp okumak oldukça trajikomik aslına bakarsan. böyle düşünmediğimi bilmeni istiyorum. doğrunun canımdan can götürmesi sebebiyle kendimi, yapmadığım yalanına veya yaşanmamış olmasının hayaline inandırdığım sırada söylediğim çoğu şey bana bir anlam ifade etmiyor. gerçek değiller.
10 Ağu 2023, 03:43
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: eveve geldim soob. her şey bıraktığın gibi biliyor musun? bir sen eksiksin bu dört duvarın arasında ve bu hep öyle kalacak. sen eksik parçasısın hayatımın, göğsümden duygularım çıkarılıp kapının önüne koyulmuş sanırsın. ve bunu ben yapmışım.
bir zaman sonra acaba bu hissettiğim alışkanlığıma duyduğum bir hasret ve aşk değil mi diye düşünmeye başladım. bu beni o kadar iğrenç hissettirdi ki az kalsın o geceden beri kokusunu dahi solumaktan kaçındığım alkollü içeceklerden dolabımda bulunan bir şişeyi kafama dikiyordum. öyle değil. öyle olmadığını biliyorum. seni özlüyorum, bu doğru. ancak ben hala, stresliyken farkına varmadan düzeltme gerekçesiyle saç tutamlarını koparan, mutluyken gözlerinin görünmeyecek kadar kısılmasının sebebi olmaktan huzur bulduğum, kollarının arasında şefkati öğrendiğim soobin'e aşığım. ben hala seni seviyorum. bu bir alışkanlığa duyulan özlem değil. bu bir sevgiliye o uzaktayken duyulan ihtiyaç. yoksunluk.
11 Ağu 2023, 11:30
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: hey soobinorada mısın?
17 Ağu 2023, 22:00
kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: (konu yok)elbette değilsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıfırlar ve birlerce
Fanfiction27 Haz 2023 tarihinde 05:12 itibarıyla Choi Soobin şunu yazdı: (maillesme, exes) 240201-240316