unuttun mu? bıraktın mı?

119 12 0
                                    

3 Tem 2023, 18:57

kime: choi@beomgyuuuu.com
kimden: choisoobin@soob.com
konu: 120513 numaralı banka hesabınızdan hisse satış talebiniz gerçekleşmiştir.

artık meteliksizsiniz! tebrik eder ve iyi günler dileriz!

beomgyu... benim soobin. eğer başlığı görünce kimin gönderdiğine bakmayıp direkt tıkladıysan diye söylüyorum. tanrı aşkına maillerini hiç mi kontrol etmiyorsun cidden? daha absürt ne yazıp dikkatini çekebilirim diye düşünmekten yoruldum sandım ama hayır, aksine beni sana tekrar yazmaya tetikleyecek bir şey oldu bugün. dolapları düzenlerken burada en sevdiğin gömleğini unuttuğunu fark ettim. nasıl olduysa arkalarda kalmış. kulağa saçma geleceğini biliyorum ama sanki bilerek oraya koymuşsun gibi hissettim. dayanamadım beomgyu, gömleğini kokladım. ne kadar zaman geçti bilmiyorum, bilmiyorum üstünde en son ne zaman gördüm bunu, ancak kokun olduğu gibi duruyordu. burnumun direği sızım sızım sızladı. biraz ıslandı gömleğinin yakaları, üzgünüm. çok özlemişim. en sevdiğin gömleği geri almak için iletişime geçmek istemeyecek kadar mı nefret ediyorsun benden? oysa o gömleğin de en az benim kadar sana şans getirdiğini söylerdin.
neyse, şu ana kadar görmezden geldiysen bari konuşmak istemediğini belirt. lütfen. gerçi... böyle yapmaya devam edersen kapına gelmek için beni cesaretlendirmiş olursun ve sanırım benim asıl buna ihtiyacım var.

sıfırlar ve birlerceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin