buradayım.

121 14 42
                                    



taslaklar

5 Tem 2023, 11:36

kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: (konu yok)

selam soobin. geç gördüğüm için çok üzgünüm, bilinçli değildi. burayı kontrol etmiyordum senin de tahmin ettğin üzere. yazdığın onca şeye tek tek cevap vermek istiyorum ama uzun sürecek gibi görünüyor. mümkün olsaydı yüz yüze konuşmayı teklif ederdim. ve açıkcası son mailinde dediğin gibi kapıma gelmeden önce yanıtlayabildiğime seviniyorum çünkü otelde kalıyorum bir süredir. evime gelseydin ve kapıyı açmasaydım yanlış anlardın belki. gömleğimi dolabın arkalarına bilerek bırakmıştım çünkü kendi kendime gömleğimin getirdiğini düşündüğüm uğurun aslında senin bir parçan olduğunu ve ona ihtiyacım olmadığı kanısına varmıştım. belki de geri almalıyım..?

kafamda çok fazla şey var... ne yazmalıyım diye düşündüğüm sırada beş dakikadır yazmamı beklerken yanıp sönen metin çizgisiyle bakıştığımın farkına vardım.
hala o pis kokulu çayı içtiğine inanamıyorum...

aslında bana ulaşmak için bu kadar geleneksel(?) bir yolu kullanmasaydın sanırım cevap vermezdim. hatta veremezdim çünkü telefonumu öfkeli bir anımda paramparça ettim... hoş, zaten senden başka görüşmek istediğim biri de yoktu. hatta öfkelenmemin sebebi de biraz buydu.
senden sadece bitirdiğimizi anlamanı istiyorum soobin. özlediğini, geçmişi yad ettiğini görebiliyorum ancak elimden bir şey gelmiyor. geri adım atamam, ne sana ne kendime bunu yapamam. yapmamalıyım soob.
eğer içinin rahat etmesi adına konuşmak istersen ayrılırken tek bir açıklama bile yapmamamın özrü neticesinde kafanda bir şeyler netleşene kadar konuşabiliriz sanıyorum. yine de beklentini düşürmeni tavsiye ederim. bir de... son olarak söylemeliyim ki yeni bir telefon almadım çünkü böyle daha rahat hissettiğimi fark ettim. şimdi olduğu gibi bilgisayarım yanımda olduktan sonra gerisi pek umrumda değil. bunu bildiğin için bu halime de eminim şaşırmamışsındır. her neyse bana yine buradan dönüş yaparsan sevinirim.

taslak kaydedildi! 5 Tem 2023, 11:57


6 Tem 2023, 00:12

kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: .

merhaba soobin. seni
taslak kaydedildi! 6 Tem 2023, 12:17


6 Tem 2023, 00:46

kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: (konu yok)

o kadar zihnimin içinde, giydiğim kıyafette asılı kalan parfümde, taradığım saçlarımın kırıklarındasın ve hatta o kadar kaldığım bu yabancı odadasın ki... aklımı yitiriyorum sanırım. belki de şu sakinleştiriyor dediğin çaya ihtiyacım vardır veya belki de
o çaya değil sana ihtiyacım vardır
taslak kaydedildi! 6 Tem 2023, 12:53

-

gönderildi

6 Tem 2023, 01:32

kime: choisoobin@soob.com
kimden: choi@beomgyuuuu.com
konu: bunlar gerçekten yaratıcı konu başlıkları

merhaba.
gecikmiş yanıtım için üzgünüm, telefonsuz devam ediyorum bir süredir hayatıma. seni engellememiştim yani. ve maillerimi çok sık kontrol etmiyorum, doğru tahmin. iletişim kurmamı gerektiren çok fazla insan olmadığı için sorun yaşamadım telefonsuzluk konusunda, nedense bunu merak edeceğini düşündüm.
açık konuşacağım soobin, bana ulaşma sebebini tam olarak anlayamadım. bitmiş bir defterin sayfaları üstüne ısrarla yeni mürekkebinle yazı yazmaya çalışıyorsun soobin, ancak bilmez misin bir yazının üstünden aynı kalemle tekrar geçersen yazının şekli şemali bozulur. mürekkebin yeni olması ise sadece durumu kötüleştirir.

bu arada gömleğimi unutmuşum, isteyerek bırakacağım kadar değersiz değil fakat geri almak için evine geleceğim kadar da acil değil. kargolatırsan diye aşağıya ek olarak arkadaşımın adresini bırakıyor olacağım. yüz yüze görüşmek istemeni anlayabiliyorum ancak kapıma gelmeden önce yanıtlayabildiğime sevindim çünkü bir süredir evde değilim. yani gelseydin de koca bir sessizlik karşılıyor olurdu seni.

yeterince açıklama yapmadan, oturup adam akıllı konuşmadan ayrılmamız doğrultusunda yarım kalmışlık olarak gördüğünü biliyorum bu yüzden eğer buradan yazarsan hiç değilse kafan rahatlayana kadar bazı şeyleri netleştirmek adına konuşabiliriz diye düşünüyorum. yanıtlamamın ardında başka bir neden aramazsan sevinirim.

sıfırlar ve birlerceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin