tek istediğim sendin

92 11 46
                                    



taslaklar

28 Ağu, 2023 00:37

kime: choi@beomgyuuuu.com
kimden: choisoobin@soob.com
konu: yoluma bile çıkma

yoluma bile çıkmasın yalvarırım, yoksa kendimi mi yoksa onu mu paralarım bilmiyorum, demiştim ilk önce. sonra seni gördüm. adını bile anmak istemediğim kişinin bahsettiğinden kat be kat bitkin görünüyordun, saçların uzamıştı yine farklı olarak. sen gözlerini kaçırdın beni görünce, iyi de yaptın çünkü nasıl bakıyordum bilmiyorum. sen bakamadın fazla ama ben bir türlü ezberleyemediğim o şiiri hatırladım yüz hatlarında beomgyu. nasıl yapmazdım ki?

ellerim uzanıp dokunmak istedi dağınık saçlarına.  düzeltmek amacıyla ve belki biraz da eski alışkanlıklarım hatrına. sonra vazgeçtim. sonra da nefret ettim. eski alışkanlıklardan bahsetmişken, aşağı kıvrılmış dudaklarını parmağımın ucuyla düzeltip yaptığıma güldüğünde ortaya çıkan gamzelerine dokunmak hemen sonra da dudaklarındaki kuruluğu geçirmek istedim. sonra hatırladım, vazgeçtim. sanırım biraz da kendimden geçtim.

mahvettin. mahvolduk. bizden geriye kalan şeyin adı enkaz, kendime demiştim ama asıl enkaz bizmişiz. biz bitmişiz.

taslak kaydedildi! 28 Ağu 2023, 00:50



31 Ağu 2023, 22:09

kime: choi@beomgyuuuu.com
kimden: choisoobin@soob.com
konu: olmuyor

bir süredir yazmıyorsun ve ben şimdiden kafayı yiyecek gibi hissediyorum. madem yazmana bu denli ihtiyaç duyuyorum, ben neden yazmıyorum diye sordun varsayarak cevaplayayım: çünkü lanet ettiğim gururuma yediremiyorum. ama aslında ben bu kadar haklı olduğum bir konumdayken bile kendi hatalarımı yok sayamıyorum. biraz daha yanında olsaydım, olabilseydim veya sorun her neyse (artık bildiğim o sorun) bana daha önce anlatmanı sağlayabilseydim, çünkü yapabilirdim buna eminim, belki daha önce kaybolurduk ve şimdiye bulunmuş olurduk. belki daha yıkıcı bile olurdu bilmiyorum fakat biliyorsun ki belkiler beni yordu.

yine de bu deftere yazdığım şeylerin kıymetini bilmeliymişim gibi hissediyorum. o yüzden senden vazgeçemiyorum. bitmiş bizden bile vazgeçemiyorum. tanrım ben neler yazıyorum

taslak kaydedildi! 31 Ağu 2023, 22:17

––––––––––––––––––

Son karalamasının üstünden bir saat kadar geçmişken Soobin, tanıdık sokağın ortasında yaz mevsimine rağmen tüm bedeni tir tir titrerken giydiği kapüşonlunun ipleriyle oynamayı bırakıyor ve sonunda bulunduğu yerde ağır ağır gözlerini gezdiriyor.

Biliyor ki bu bir son.
Ve her son bir yenisine açılan kapıdır.

Titremesini durdurmak istercesine Beomgyu'nun evinin önüne doğru sağlam adımlarla ilerliyor. Bu kapıdan girer girmez öpüşmeye başladıkları acı tatlı bir anı gözlerinin önünden geçip gidiyor, titremesi artıyor. Arka tarafında bir yerlerde kediler dövüşüyor bağır çağır. Geri dönüşü olmayacak bir eylemi yapmak üzereyken durup düşünmek genelde manasızdır çünkü eğer eylemin sonuçlarını, eksilerini ve artılarını düşünecek konuma geldiyseniz ne yapıp eder bu eksi ve artıları bir kenara bırakır o eylemi gerçekleştirirsiniz. Ya da en azından Soobin için bu böyledir.

sıfırlar ve birlerceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin