8 Tem 2023, 23:57
kime: choi@beomgyuuuu.com
kimden: choisoobin@soob.com
konu: konu bizbana yalanlardan ve kandırmalardan bahsetme. benimle ilgili bir şey olmaması gibi bir ihtimal söz konusu bile değil elbette. eğer kafanın içinde dönen şeyleri benimle paylaşmayacaktıysan ne diye bunca zaman her şeyinmişim gibi hissettirmek için canla başla çabaladın? neden öyle hissettirdin? bu yaptığına haksızlık ve acımasızlıktan başka isim koyamıyorum ben beomgyu. yanıbaşındaydım. yetemedim mi? anlamayacağımı düşündürecek ne yapmış olabilirim bu denli iyi anlaştığımız, birimiz devamını getirmeden yalnızca birbirimizin gözlerine bakarak beraber tamamladığımız onca cümleden sonra nasıl böyle düşünürsün anlamıyorum. beomgyu, ne olursa olsun bana böyle davranmayacağını, benimle böyle anlaşamayacağını biliyorsun. bunun peşini bu açıklamanın üstüne pekala bırakmayacağımı çok iyi biliyorsun.
aşkından nefesimi düzene sokamadığım geceler bir yana şimdi adını yazarken bile sancıyan göğüs kafesimde, aldığım hiçbir nefesin faydasını göremez haldeyim. bile bile benden bırakmamı isteyemezsin. ilk mailimde de dediğim üzere hala beni sevdiğine inanıyorum, aksine inandırırsın belki diye kendimce seni de denedim ve hiç de yanılıyor gibi değilim. taehyun'la bir daha karşılaştım iki gün önce ve ona yine seni sordum. biraz zorladım ve ağzından son karşılaştığınızda ne kadar kötü bir ruh halinde gibi göründüğünü alabildim. uykusuzluktan gözlerinin altında oluşan karaltılardan, kısacık kestirdiğin saçlarından bahsetti biraz sonra. kendin kesmişsin gibi gözüküyormuş. şimdi bunu neye yormalıyım?
sadece taehyun'la da kalmadım. farkında mısın bilmiyorum ama tepkilerini ölçmeye çalışıyordum: gömleğinle, paragraflar arası ikimizin bildiği ufak hatıralara yazdığın yanıtlarınla, parfümlü deterjana olan tebessümünü bana belirtmenle... derken kolye? lanet olsun beomgyu, onu cebinde unuttuğumu gerçekten düşünmüş olamazsın. kendini daha fazla kandırmana gerek yok. ben seni yıllardır tanıyorum. bir zamanlar satırlarıma haritanı çıkarmış bir olarak, ne kendini ne beni daha fazla kandırmaya çalışma yalvarırım. eskiden senin olan kolyemi geri göndermeye kalkma. gönderirsen de yine gelir sana, bunu bil. benim onu sana gönderme amacımı bil, beni gör.
hatırlamanı istiyorum. birlikte bütün bu aşk kavramını baştan nasıl yazdığımızı, nasıl bir kitap olsaydık birbirimizin bölüm sayısından virgülüne kadar ezbere bileceğimizi... bizi hatırlamanı istiyorum. buna ihtiyacım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sıfırlar ve birlerce
Fanfiction27 Haz 2023 tarihinde 05:12 itibarıyla Choi Soobin şunu yazdı: (maillesme, exes) 240201-240316