Doğa'nın ağzından
Sabah erken kalkmış kahvaltı yapmak için mutfağa gitmiştim. Kahvaltı yapmayı çok sevmezdim ama yapmıştım bugün oturup full ders çalışmayı hedeflerken Ayşe abla bizim gibi burada çalışan kadın bugün Ayaz'ın odasının toplanacağı söylemişti.Kahvaltı bittikten sonra evdekiler için kahvaltı masası kurmuştuk.
Bende aşağı kata inip üzerime rahat bir şeyler giymiştim. Saçımı topuz yapmıştım. Temizlik malzemelerinin olduğu odaya gitmiş ve malzemeleri almıştım. Yukarıya çıkarken odada olmamasını umuyordum ama ne zaman umduğum bir şey kabul olmuştuki tabikide odadaydı.
"Ne işin var burada?"
"Temizlik yapılacakmış Ayaz Bey."
"İyide sen niye yapıyorsun annen yapmayacakmı?"
"Annem dünden beri rahatsız Ayaz Bey o yüzden ben yapacağım."
Robot süpürgeyi açıp önce onun süpürmesini sağladım oda süpürülürken bende yer silmek için şu doldurmaya gitmiştim. Geldiğimde süpürmesinin bitmesine 10 dakika vardı. O 10 dakikada Ayaz ile konuşmak istemiyordum o yüzden elime telefonumu aldım ve Melis'ten gelen mesajları okumaya başladım.
Doğaaa hadi dışarı çıkalım
Kızım çok sıkıldım.Bugün olmaz Melis annem rahatsızlandı o yüzden ben yapıyorum ve bil bakalım şuan
kimin odasındayımŞaka yapıyorsun Ayaz'ın
Odasını mi temizliyorsunEvet.
Kafasından aşağıya kirli
Suyu döksene videoya çek
Çok eğleniriz.Son mesajına gülmüştüm. "kimle konuşuyorsun." Ayaz'ın beni izlediğini ise öyle fark etmiştim. Sesli gülmemiştim sonuçta "sizi alaka ettiğini düşünmüyorum Ayaz Bey."
"Alaka etmez tabi merak ettim sadece kimle konuşuyordun?"
"Melisle Ayaz Bey sandığınız gibi Barış ile konuşmuyorum."
"Nasıl Barış ile konuşmuyorsun niye güldün o zaman?"
"Melis bir şaka yapmıştı ona güldüm Ayaz Bey ben Açelya gibi sadece erkeklerin söylediklerine gülen bir tip değilim. Ve ayrıca Barış'la aramızda bir şey yok o başka birinden hoşlanıyor zaten."
Süpürgenini süresi dolmuştu elime viledayı kovanın içine batırdım ve suyunu sıktırdım.
"Nasıl yani kimden hoşlanıyor?" cevap vermemiş yerleri silmeye başlamıştım. "Sana bir şey sordum elindekini bırak ve bana cevap ver." yine cevap vermemiştim ki hiç beklemediğim bir şey yaptı ve elimdeki viledayı yere atıp sırtımı duvarla buluşturdu. "Cevap verecekmisin?"
"Hayır bu onun kendi meselesi ve söylemem doğru olmaz."
"Belkide seni geçiştirmek için söyledi olamazmı yani aslında seni seviyor olamazmı?"
"Olamaz çünkü sizin gibi bakmıyor." demiştim bir anda.
"Nasıl benim gibi bakmıyor?"
"Ayaz Bey çıkarmısınız birazdan Ayşe abla gelecek yanlış anlayacak."
"Umurumda gibimi duruyor para veririm susar. Sen soruma cevap ver ben nasıl bakıyorumki sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hizmetçinın kızı
Chick-LitÇalışarak kendi hayatını kurtarmak isteyen Doğa annesinin yeni çalışmaya başladığı yerdeki evin büyük oğlu Ayaz ile neler yaşayacak? önce hangisi aşık olacak?