Helooo yeni bölüm geldiii iyi okumalar
.
.
.
.
Biseyler içip dans ettikten sonra oturdum. Gözlerim tam karşı taraftaki çapraz locaya çarptı, bir ayağının bileğini diğer bacağının üstüne koymuş, bir eli dizinde diğer elindeki kadehle mavi gözleri direk olarak benim kahve gözlerime bakıyordu.
Dikkatimi çekmişti, peki ben onun dikkatini niye çekmiştim ?
Yanına gitmek ile gitmemek arasında kaldım. Bu sırada Temmuz geldi sorunun ne olduğunu çözmeye çalışırcasına gözlerime baktı, çok geçmeden o da anlamıştı.
Evet
Taşlar yerine mi oturuyordu ?
Yoksa zaten yerinde olan taşlar mi bozuluyordu ?Anlayamıyordum. Tek anlamayan ben de değildim. Onlarda ne istediklerini bilmiyorlardı
Peki gerçekten sorun neydi ?
Aklıma gelenle Temmuz'a döndüm ve ağzımdan 4 harf döküldü
"ÇİSE !"
Temmuz ile aynı aynada korkuyla etrafa bakındık gözümüz tek birini arıyordu, hayir hayır hayır.
Rahatlamış bir nefes verdim. Çise kendini koltuğa fırlattı ve konuşmaya başladı
"Ay çok yoruldum. Siz niye öyle bakıyorsunuz ? Ebenize sövmüşüm gibi'
Temmuz gözleriyle adami işaret etti
Ayağa kalkıp üstümü düzeltirken konuşmaya başladım
"Ben bir gideyim şu herifin yanına, derdi neymiş öğrenelim"
Bisey demelerine izin vermeden kalkıp onun olduğu locaya ilerlemeye başladım. Mavi gözlerin odağındaydım.
Adamın yanına gidip sol tarafına oturup, konuşmaya başladım
"Bana bu denli bakmanın sebebi ya alkolü çok kaçırmış olman yada afrodizyak almış olmandır diye düşünüyorum yanılıyor muyum ?"
Baktı bir süre, sonrasında tanıdık bir ses tonuyla konuştu
"Yanılıyorsun"
Evet, koca bir siktir. Şimdi en iyi yaptığımız saf salak rolünü oynamalıydım.
"Hmm, öyleyse gidiyorum" dedim ve kalktım
Tabiki 3 saniye içinde düşünüp adamdan bir şeyler koparacak plan aklıma gelmiyordu.
Bu yüzden lavaboya yöneldim, düşünüp bir şeyler yapmam lazımdı.
Eğlenmek için gelmiştik iyi ki !
Aklıma gelmiyordu bir şeyler, belkide paranoyak olmuştum vazgeçmiştim bizimkilerin yanına dönmeye karar verdim.
Lavabodan çıkıp locaya yürüdüm. Göz ucuyla adamın olduğu locaya baktım, yoktu.
Tekrar masaya döndüm, masada duran yarım kalan içeceğimi tek dikişte bitirdim. Barmenden bir bardak daha istedim. Kısa bir sürede birkaç bardak devirmiştim.
Hafif sarhoştum ! Fazla değil. Yalpalayarak bizimkilerin yanına gittim. Kafamın içinde sürekli gri ve mavi gözler birleşip tek bir beden silueti haline gelip gidiyordu.
Sanırım harbiden fazla kaçırmıştım.
Saat biraz daha ilerleyince Temmuz, Çise ile beni bulup arabaya bindirmiş, otele getirmişti. Sarhoş değildim sadece her şeyi unutmak istiyordum fakat yine de ayıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARDON RESEPSİYON (ASKIDA!)
RandomYer altını yönetmek isteyen iki kişi. Bir tarafta İtalyan/Türk mafyası NOYAN İSFENDİYAR, sert görünümüyle gri gözleriyle herkesin korktuğu... Diğer tarafta herkesin tanıdığı bir o kadar da hiçbir kimsenin tanımadığı PARLA İZLEM, duruşuyla bile herke...