+1+

978 67 31
                                    


Yeni bir arcen fici...

Evet güzel bir fic yazana kadar yeni ficler çıkaracağım.

Uzun süredir yoktum (5-6 gün....) şimdi gelişimi kutlamak için yeni fic zamanııııı!!!!

༺ღ༒ ♡ ༒ღ

"Abi."

Seslendi uzın boylu bedene. Önündeki arkasını yavaşça dönerken gözünü bile kırpmıyordu. Çünkü korkuyordu. Ama  normal değil mi? Abisi gecenin 1inde dışarı çıkıyordu ve sadece bugünde değil. Son birkaç haftadır.

"Efendim Arif? "

"Ş-şey nereye gidiyorsun? "

Yarım uykulu ve ürkek sesiyle sordu. Ondan alacağı tepkiyi tahmin edemiyordu.

"Hiiç abicim bakkaldan cips kola alacağım. Film izlemek için. İster misin bir şeyler? "

Abisi onun kısa olan bedenine yaklaşıp elini omzuna koydu. Sakin konuşması bir hayli korkutucuydu.

"Ayrıca neden uyanıksın bakayım sen? Git yat hadi. "

Ders çalışırken uyuyakaldığını söyleyemedi. Sadece onu dinliyordu. Öylece durup dinliyordu. En sonunda abisi bu durumdan memnun olmayacak gibi ofladı ve Arif'i kucağına aldı. Onuodasına doğru götürmeye başladı. Arif hemen ellerini boynuna dolamıştı.

"Sen şimdi yat ben hemen dönerim zaten. "

Onu  yatağına bırakıp gitti.

Arif onu kucaklamasına mi yoksa gece gece bir yerlere gitmesine ni şaşırsa bilemedi. Kısa süre içinde uykuya daldı.



Üvey Mafya'm )-( ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin