+7+

521 38 69
                                    


Hallo, iyi okumalar

:♡.•♬✧⁽⁽ଘ( ˊᵕˋ )ଓ⁾⁾*+:•*∴

"Evet Arif. Cemil'in anlattığına göre patronu tanıyormuşsun. "

Arif yutkundu. Karşısındaki adama ne söylese bilemiyordu. Başına bir şey gelmesinden korktuğu için doğruyu söylemeye karar verdi.

"E-evet."

"Neyin oluyor acaba? "

"A-abim."

"Hmmm.. Sen çok işimize yarayacaksın. "

Adam küçük odadan gitti ve titreyen Arif'i yalnız bıraktı.

Odada bir yatak ve dolap vardı. Birde Arif'in banyoya açıldığını düşündüğü bir kapı. Arif uyandığında kendini burada bulmuştu. Güzel ve çok dar olmasa da Arif için korkunçtu. Tabi kim kaçırıldığı yerde mutlu olurdu ki?

Yarım saat sonra içeri elinde kıyafet olan bir adam girdi. Hizmetli olduğu görünüşünden belliydi.

"Arda bey bunları giymedinizi istedi. Daha sonra aşağıya salona gelin. "

"Tamam "

Arif üzgünce verilenleri giydi. Kaçırılmasına rağmen önceki gibi bağlı değildi. Aşağı inerken etrafı inceledi. Güzel, geniş ve ferah bir havası vardı evin. Salona girdiğinde tekli koltukta oturan Arda ile göz göze geldi.

"Hoşgeldin Arif. Otur şuraya. "

Arif otururken içeri koşarak giren görevliye döndü ikili.

"Abi dışarda bir çocuk var içeri alın beni diye çığırıyo. Yarım saattir engellemeye çalıştık biraz dövdük ama gitmiyor. "

"İçeri alın. "

Adam gitti. Birkaç dakika sonra iki kolundan adamlar tutan Emre içeri girdi.

"ARİF! "

"EMRE! "

Arif, Emre'yi görünce şaşkınlıkla ayağa kalktı. Arda adamlarına işaret verip Emre'yi bırakmalarını sağladı. Böylece Emre koşarak Arif'e sarıldı.

"Burada ne işin var? "

"Seni takip ettim. Yine böyle bir şey yaşanmasını istemedim. "

Arif elini Emre'nin yaralı yüzünde dolaştırdı. Daha sonra Arda'nın sesiyle ona döndü.

"Bundan sonra Cenan buraya gelene kadar ikinizde burada kalacaksınız. Bazı kurallar var bunları çiğnemezseniz beraber çok güzel yaşayabiliriz. Ömer, sen Arif'in odasının yanındaki odayı hazırla. Orası Emre'nin olacak. Şimdi istediğinizi yapabilirsiniz. Ha bir de uyarım olacak. En alt kata inmek yasak. "

"Peki."

Arif, Emre'nin elinden tuttu ve odasına götürdü.

"Lan beni niye takip ediyorsun? Ya başına bir şey gelseydi? "

"Kanka seni kurtarırım diye düşündüm. "

"Ama şimdi ikimizde buradayız. Neyse. "

Arif dolabından malzeme alıp Emre'nin yüzüne pansuman yaptı.

"Kanka aslında burası çok da fena değilmiş. Ben seni bir odaya kapatıp döverler diye düşündüm. "

"Bilmiyorum. Bence bu işte bir şeyler var ama neyse. Umarım Cenan bizi kurtarır. "

Odadan çıkıp dolaştılar. O katta 5 oda vardı. Arif'in ve Emre'nin odaları, 2 tane geniş biri mutfaklı diğeri oturma odası ve kilitli bir oda.

Daha sonra bir hizmetli ile aşağıya yemek odasına gittiler.

Arda masanın başında oturmuştu. Sağına Arif ve soluna Emre oturdu. Hizmetliler onlara yemeklerini koyup odadan ayrıldılar.

"Neden bize kaçırılmışız gibi davranmıyorsunuz? "

Emre'nin sorusuyla Arda iki elini birleştirdi ve boğazını temizledi.

"Nasıl davranmamı istersin? "

"Aa şey böyle iyi teşekkürler. "

"Yarım saat sonra odalarınıza kuralların yazılı olduğu kağıtlar gelecek. Saat 10dan sonra odalarınızdan çıkmak yasak. Zaten odalarınızda lavabolar ve mini buz dolapları var. İhtiyacınız olan her şey var. Ayrıca ben sözümü ikiletmeyi sevmem ne dediysem hemen yapılacak. Bunlar kurallardan bazılarıydı. "

Yemek bittiğinde Arif ve Emre odasına çekildi. Arif kağıttaki yazılı kuralları incelerken telefonuna gelen mesaj ile dikkati dağıldı. Bir dakika telefonu hala ondaydı neden yardım çağırmıyordu?

Hemen telefonu eline aldı. Cenan'dan mesaj gelmişti.

Cenan abi
Arif nerdesin?
Eve geldim kimse yok

Arifim
Cenan Arda diye biri beni kaçırdı şuan sanırım onun evindeyim lütfen yardım et

Cenan abi
Ne?
Arif dalga geçme. Emrelerdesin değil mi?

Arifim
Lütfen yardım et. Emre de yanımda şuan bir sorun yok ve adam bize iyi davranıyor ama nolucağını bilm

Cenan abi
Arif Neredesin?
Arif?
İletilemedi
Arif cevap ver gülüm
İletilemedi
ARİF
iletilemedi

Arif telefonu elinden alan adama baktı.

"Demek kaçmak istiyorsun değil mi? Bu kadar iyi davranmama rağmen mi? "

Arif ayağa kalktı.

"B-ben."

"Her neyse kendini yorma. Ama telefonuna yasak koymalıyım. "

Arda bir şey demeden çıkınca Arif abisinin kendisini ciddiye alması ve onu bulması için dua ediyordu. Yapabileceğini bir şey olmadığı için yattı. Düşünceleriyle boğuşurken uyuyakaldığını fark etmedi.

-•-

Cenan, Arif'in mesajımı ciddiye almayacaktı ama cevap gelmemesi tedirgin etmişti. Anne ve babası işteydi ve Arif'i bulamayınca korkmuştu. Şimdi ise Arif'in kaçırıldığını öğrenmiş ve sinirlenmişti.

Ayrıca Arda ismi ona çokta uzak gelmemişti. Uzun süren bir kan davası içindeydiler. Arif'i o adamdan hemen kurtarmalıydı. Çünkü o adam ilk önce kurbanlarına iyi davranıp manüpüle eder ve sonra acı çektirirdi. Ve Cenan, Arif'in bunu çekmesini istemiyordu.

꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰˵•ᵜ•˵꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷

Bölümler bana mı cringe geliyo yoksa zaten öyle mi?

Yeni fic yazmak ıstiyorum ama son açıklamadan sonra yazmak istemiyorum. Arada kaldım. Umarım bu fici bitiririm.

Üvey Mafya'm )-( ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin