Klidně pište dál své nápady na pokračování tohoto příběhu, protože mě to opravdu zajímá, protože já když jsem byla malá, tak jsem ujížděla na telenovelách (nesuďte mě a ano, už jsem trochu postarší 😂🙈), ujíždím na nich do teď. Třeba jsem milovala Divokého anděla a vždycky když skončil díl, tak jsem měla hlavu plnou toho, jak by to mělo pokračovat, proto mě zajímá, jestli to dělá taky někdo další, nebo jsem prostě jen střelená 😂😂.
Děkuji za ohlasy
Smějte sePS: Není tady Draco sladký? 🥰❤️
—————————————Soukala se do těch šatů celé ráno. Byly upnuté a úplně odlišné od šatů, které normálně nosí. Byly sice zcela profesionální, žádný hluboký výstřih nebo délka sotva pod zadek, přesto vyzdvihly přesně to, co měly. Její prsa vypadala úžasně a vynikla křivka jejích boků. Byly krémové a dokonale ladily s jejím novým účesem. A i když by to neřekla nahlas, Malfoy měl opravdu dobrý vkus. V té tašce byly i šperky a různé doplňky, dokonce i boty! Jednoduché lodičky krásně zdůraznily délku jejích nohou.
Co jí ale šokovalo nejvíc, bylo spodní prádlo, které se v té proklaté tašce skrývalo. Jen ta představa, že ten bastard bude přesně vědět, co má pod šaty, jí zvedala krevní puls.
Po fyzické stránce vypadala opravdu hezky, její psychický stav, to byla jiná. Pořád si neuměla představit, co obnášelo na oko chodit s tím blonďatým idiotem, co se tak rád tituloval jako její šéf. Nestanovili si žádné podmínky, co je akceptovatelné a co už je příliš, a to ji znervózňovalo. Musela si s ním o tom ještě promluvit. Teď se ale musela soustředit na Thea a na to, jak sebevědomě před ním má vystupovat. Bude milá, chladná a kurevsky boží! Jo přesně taková ona bude.Vstoupila do kanceláře a první pohled jí padl na Malfoye, který se zadkem opíral o její stůl, jakoby tam na ni čekal. Ruce měl založené v bok a mluvil s Theem, který vypadal zvláštně pobouřený. Jakmile vešla dovnitř, Malfoyi si jí hned všimnul a vyslal směrem k ní samolibý úšklebek.
Hovor ustal, ale ona mohla stále vnímat jen jeho modré oči, které jí propalovaly díru skrz šaty přímo do duše.
Až když Theo promluvil, všimla si i jeho. To bylo opravdu divné.
"Páni Hermiono, skoro bych tě nepoznal."
Pohlédla na něj a věnovala mu krátký úsměv. Pak se vydala směrem k nim až došla přímo k Malfoyovi a připoutala si k sobě jeho pohled. Jen ať Theo pořádně žárlí!
"Vypadá krásně, jako vždy." Stihl říct, než si stoupla na špičky, položila ruce okolo jeho krku a krátce ho políbila. Byl to cudný polibek, ale zapůsobil na ní stejně, jakoby se vášnivě muchlovali. Opravdu už potřebovala chlapa! Jak mohlo její tělo takhle reagovat zrovna na něj? Vždyť ho nesnášela z celé své podstaty!
"Dobré ráno, šéfe." Vykouzlila na své tváři sladký úsměv a on si jí přivinul ke svému boku.
"Ne dneska vypadá jinak. Máš jiný účes a ty šaty... Opravdu ti to sluší."
"Děkuji, Theo."
"Neposlouchej ho, mluví tak jen proto, že tě neviděl nahou. Já jo, a tak mohu s klidem říct, že jsem tě viděl i krásnější." Mrknul na ní hříšně.
Nečekala takový komentář a tak zčervenala jako školačka.
"Ehm.." Odkašlal si muž naproti nim a uhnul pohledem.
"Mohli bychom se vrátit zpět k tématu?"
"Mohli, ale necháme tady mojí krásku pracovat a přesuneme se do mojí kanceláře. Mimochodem, na stole máš čerstvou kávu." Políbil jí na tvář a pak odešel i s Theem, který celou tu scénu nevěřícně pozoroval.Když Theo odcházel, působil dost rozladěně. Proto vstala a po zaklepání vstoupila do jámy lvové.
"Můžu?"
"Ty vždycky." Mrknul a na ní a ona zakoulela očima.
"Teď nemusíš předstírat, nikdo tu není."
"Nikdy nevíš..." Vstal a přešel k ní.
"Tak co si moje kráska žádá?"
"No... Co jste tu řešili? Theo vypadal dost nespokojeně."
"Vlastně nic důležitého, ale potěším tě tím, že náš plán už funguje."
"Opravdu? Nezdálo se mi. Prošel kolem mě a ani se nerozloučil."
"Je naštvaný. Přišel sem řešit, že vztah na pracovišti je absolutně nepřípustný. Žárlí jako malý kluk, a když tě dneska viděl, pěkně to s ním zamávalo."
"Opravdu?"
"Lhal jsem ti snad někdy?"
"Opravdu ti na tuhle otázku mám odpovídat?"
Zasmál se a přikývl.
"Trefa. Tak a teď se vrátíme k mnohem důležitější věci, která zajímá mě. Kterou tu soupravu sis dnes vzala pod šaty."
"Tak to se nikdy nedozvíš."
"Jsi krutá. Zasloužím si to vědět."
"Jako proč?"
"Protože jsem je všechny pečlivě vybíral já sám."
"Tak to ti nevěřím." Zasmála se, ale on zavrtěl hlavou.
"Znáš mě dost dobře na to, abys věděla, že jsou věci, o kterých nikdy nežertuju. Sexy prádlo patří mezi ně."
"Fajn..." Odsekla ironicky a pak se lstivě zašklebila, stoupla si na špičky a přiložila rty k jeho uchu.
"Blankytně modré..." Zašeptala a hned na to opustila jeho kancelář. To poslední co zaslechla, bylo jeho tiché klení.
ČTEŠ
Návrh
FanfictionŽivot jí udal opravdu zvláštní směr. Ale je tu. Po boku toho, koho nenávidí a pomáhá mu vést úspěšnou firmu. Pravá ruka nepřítele. Nápomocna tomu, koho miluje. Dva obchodní partneři a dívka, které k oběma cítí naprosto protichůdné, přesto velmi si...