Podstawowe Informacje
Świat: Boku No Hero Academia (Ang. My hero Academia)
Uniwersum: Fantasy, Omegaverse
!Brak darów, ale jest magia!Jest to niekomercyjne fanfiction.
Postaci jak i część wydarzeń w fanfiction nie należą do mnie. Tym samym zrzekam się do nich praw.
Ich twórcą jest mangaka Kohei Horikoshi. Więc jeśli podobają ci się te postaci i świat, okaż proszę szacunek pierwotnemu twórcy.
Mimo powyższego upraszam o nie kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody tego opowiadania.Paring:
Główny - BakuDeku;
Poboczne - KiriMina, IdaOchaco
Może z czasem inne.Rozdziały nie będą wstawiane regularnie. Historia cały czas powstaje, więc dużo zależy od mojej motywacji, weny itd.
Lubię też tworzyć nawiązania, wplatać motywy z innych seriali, filmów itd. więc możecie wypatrywać ;)
Komentarze, które uznam za obraźliwe do czytających, czy generalnie takie które hejtują bez powodu, bądź sieją nienawiść będę usuwać.
Ostrzeżenie przed (Trigger Warning):
* Przekleństwa/wulgarne słownictwo
* Treść erotyczna
* Śmierć postaci
* Krew, brutalne pobicia
* Porwanie
* Gwałt (tylko wspomniany) - [uważam ten czyn za zbyt poważna zbrodnię by od tak sobie to opisywać aby tworzyć z tym dramę, osoby dopuszczające się tego czynu uważam że powinny być kastrowane i skazane na dożywocie, a więc i nie odpowiednie komentarze również nie będą tolerowane]
* Postaci mogą być Out of Character - z tego prostego powodu, że nie jestem ich oryginalnym twórcą, więc naturalnie mogą pojawić się rozbieżności co do oryginału.Na koniec każdego rozdziału będę dawać obrazki. Dzięki czemu jest to szansa aby uniknąć (szczególnie w aplikacji) przeskrolowania do następnego rozdziału i oglądania tym samym po tysiąckroć reklam. A może jest to tylko mój problem, to wtedy będą te ilustrację tylko ładnie kończyć rozdział.
Ilustracje:
Z przerobione z okładki, jak i z mediów u góry wersja oryginalna
Autor: White_charcole
Link: https://twitter.com/the_bara_king/status/1593035295179812865Wytłumaczenie pojęć świata:
Dla kogoś kto może pierwszy raz się spotyka z ABO (Omegaverse), czy też po prostu jest to moje wytłumaczenie jak ja widzę zasady tego świata. A także nie muszę dzięki temu robić jakiegoś pokrętnego tłumaczenia w samym fanficku, bo macie zawsze wszystko tu.
Podstawowa hierarchia wilczego społeczeństwa:
Alfy
Najważniejsi w hierarchi. Dumne, odważne, i bardzo szanowane ze względu na ich siłę, mimo że czynami nie zawsze na takowy zasługują. Alfy są męskie i żeńskie (one mają męskie narządy rozrodcze, aczkolwiek penis u nich pojawia się tylko w momencie kopulacji, są niezdolne do ciąży). Bywają bardzo zaborcze, bronią silnie swojego terytorium w tym osoby, z tego samego powodu są też agresywne. Czasem bardziej z charakteru czasem bardziej w obronie co ich. Mogą zapłodnić omegi i żeńskie Bety, a także zwykłe kobiety.
Bety
Generalnie są jak zwykli ludzie. Stanowią przewagę w wilczym społeczeństwie, jest ich o wiele więcej niż Alf i Omeg razem wziętych. Ale mogą wyczuć zapachem hierarchię innej osoby, czy też zmienić się w wilka.
Omegi
Najniżej w hierarchi, jest to najmniej liczna grupa, z różnych powodów kulturowych i społecznych. Są omegi żeńskie i męskie (oni mają damskie narządy rozrodcze, a penis jest normalnie na stałe jak u zwykłych ludzi). Nie mają dużo siły, choć w momencie zagrożenia rodziny/bliskich adrenalina sprawia że czynią "cuda" by ich ratować. Omegi są bardzo inteligentne, ale jednocześnie bardzo prowadzi je ich naturalnie wysoka empatia i emocjonalność. Są głównym opiekunem ogniska domowego, czy jak matka dla stada jeśli są Luną. Mogą zajść w ciążę podczas ruji, a zapłodnić je mogą Alfy i męskie Bety, czy zwykli mężczyźni.
CZYTASZ
Najjaśniejsza z gwiazd || Bakudeku
FanfictionIzuku Midoriya jest żwawym, radosnym, z sercem na dłoni młodzieńcem. Wiecznie ciekawy świata, skąd bierze się jego marzenie o podróżowaniu. Bo wielu próbach, prośbach, marudzeniu i swojemu uporowi w walce o uszanowanie jego wolnej woli, i możliwości...