✿GÖKSUN✿
Her kese merhaba.
Öncelikle yeni kurgumuz hayırlı olsun.
Buraya kitaba başlama tarihinizi yazıp bir anı bırakmak ister misiniz?
Satır arası yorumlarınızı ve yıldıza basmayı unutmayın.
"Bu kitap yarım kalan aşklara, ihanete uğrayan kalplere...
Unutmayın en güzel çiçek kendiniz ve size sunulan güvendir."💚🌷
Keyifli okumalar dilerim...
- 26.09.2017/İZMİR -
- Göksun Ertekin -
Üniversitenin ikinci haftasındaydık. Bu gün Eğitim fakültesinin bütün öğrencilerini büyük salonda toplamıştılar. Üniversitemizde gerçekleşecek büyük konferans saati için Ankara Üniversitesinden hoca gelecekti. Eğitime bağlı biri olduğum için aşırı heyecanlıydım. Yeni şeyler öğrenmek, öğrendiklerimi uygulamak çok güzel hissettiriyordu. Her zaman yeni şeyler öğrenmek için can atıyorum. Öğretmenliği bu yüzden istemiştim. Bildiklerimi başkalarına öğretmeyi seviyordum.
Ben Göksun'dum. Her zaman öğrenmek için can atan, öğrendiklerini başkalarına öğretmeyi seven. Etrafındaki insanlar tarafından sevilen, renkli bir hayatı olan, renkli şeylere aşık olan. Sessiz, sakin, her kese yardım eli uzatan, uzanan elleri geri çevirmeyen, kalbi kolay kırılan, kırıldığında susup oturan, olmuşsa vardır bir sebebi diyen, asla kin tutmayan, sevgisini ve merhametini esirgemeyen o kız.
Ben Göksun, çiçeklere aşık olan o kızım.
Salondaydık. Salonun yarısından çoğu doluydu. Ben ve arkadaşlarım orta sıralarda oturmuş, herkes gibi hocanın gelmesini bekliyorduk. Aramızda salona zıt bir şekilde sessizlik hüküm sürüyordu. Ve bu sessizlik sol tarafımda oturan en yakın arkadaşım Beste'nin sıkıntılı oflaması ile bölündü.
"Davetiye mi bekliyor gelmek için?" dedi ters bir şekilde.
Beste, benim en yakın arkadaşımdı. Arkadaşlığımız ta çocukluğumuza dayalıydı. Birlikte büyümüştük, birlikte okula gitmiştik, birlikte üniversite sınavına çalışmıştık ve şimdi aynı üniversitede aynı meslek için eğitim alıyorduk. Sevecen, bazen tatlı bazen acı ama çok iyi kalpli biridir. Siyah uzun saçları, buğday teni, siyah gözleri, ince beli, uzun boyu ile aşırı güzel bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKSUN
Fanfic(Uyarı: Kitap +18 yaş içindir!) Gökyüzü, umut dolu günlerin ardından siyah bir örtü gibi çöktü üzerimize. İhanetin soğuk eli, kalbimizi sarstı ve hayatımızı mahvetti. Umutlarımız, gözyaşlarıyla sulandı ve kurudu. Terk edilişlerin acı izleri, ruhumuz...