"Saçların uçuşurdu rüzgârdan,
Yanından seni seyrederdim.
Güneş yakardı, deniz yanardı.
Sen konuşurdun, dinlerdim."- Özdemir Asaf -
💚🌷
Keyifli okumalar dilerim...
Bazen insan küçücük şeyle bile mutlu olabiliyor. Bir kelime ile mesela, ya da bir çikolata. Küçük bir çocuğun elimize tutuşturduğu bir çiçek, sabah uyandığımızda yüzümüze vuran güneşin sıcaklığı ya da uzun bir günün sonunda evimize döndüğümüzde hissettiğimiz huzur. Hayatın telaşı içinde koştururken, bu ufak anlar bizi durdurup derin bir nefes almamızı sağlar. Bir arkadaşımızdan gelen beklenmedik bir telefon, sevdiğimiz bir şarkının radyoda çalması veya bir fincan sıcak çayın buharında kaybolan düşünceler...Ya da sevdiğimiz adamın gülümsemesi ile...
Ya da aşık olduğumuz adamın bir kelimesi ile...
Bu küçük mutluluk anları, hayatın ne kadar değerli ve anlamlı olduğunu hatırlatır bize. Bir kitapta rastladığımız güzel bir cümle, bir parkta yürürken duyduğumuz kuş cıvıltıları veya yağmurun toprağa düşerken çıkardığı o eşsiz ses. Bazen bu anları fark edebilmek için sadece durup etrafımıza bakmamız yeterlidir.
Uzun zamandır bir çift kahverengi gözlere bakmam gibi...
Mutlu olmak kolay ama bir o kadar zordur. Mutluluk, büyük ve ulaşılması zor bir hedef gibi görünse de, aslında hemen yanı başımızdadır. Önemli olan, bu küçük ve değerli anların kıymetini bilmek, onları yaşayabilmek ve içimizde hissedebilmektir. Hayatın içinde saklı bu küçük hazineleri fark ettikçe, yaşamımız daha anlamlı ve dolu hale gelir. İşte bu yüzden, küçük şeylerle mutlu olabilmek, büyük bir zenginliktir.
Ben Göksun, hep küçük şeylerle dünyanın en mutlu insanı olabilmeyi öğrendim...
Hayat bazen insana zorlayıcı yollar sunar, ama unutmamak lazımdır ki her zorluk bir fırsat barındırır. Sevgi, en karanlık anlarda bile ışık gibidir; sana güç verir ve yolunu aydınlatır. Aşk, kalbinin derinliklerinde çiçek açan bir gül gibidir; ona iyi bakarsan, büyür ve etrafa güzellikler saçar. Mutluluk, küçük anlarda gizlidir; bir dostla paylaşılan kahkaha, bir çocuğun masum gülümsemesi, sevdiklerinle geçirilen bir akşam yemeği, sevdiğim adamın gözleri.
Göksun Ertekin prensipi no1;
Hayatın her anında, her köşesinde güzellikler vardır. Yeter ki gözlerini ve kalbini açık tut. Biraz daha dikkatle bakarsan, sıradan görünen anların bile ne kadar değerli olduğunu fark edersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKSUN
Hayran Kurgu(Uyarı: Kitap +18 yaş içindir!) Gökyüzü, umut dolu günlerin ardından siyah bir örtü gibi çöktü üzerimize. İhanetin soğuk eli, kalbimizi sarstı ve hayatımızı mahvetti. Umutlarımız, gözyaşlarıyla sulandı ve kurudu. Terk edilişlerin acı izleri, ruhumuz...