Tento příběh začal jednoho pátečního večera, kdy se mladý Tyi rozhodl, že si zajde do nočního klubu se pobavit. Doufal, že tam najde rozptýlení po týdnu pilné a tvrdé práce. Měl v plánu si tak najít slečnu na jednu noc a také si to pořádně užít.
Oblékl si své nejoblíbenější černé uplé džíny, černou košili a k tomu černé Niky boty. Do zadní kapsy džínů si zastrčil peněženku a vyrazil z bytu do nočního klubu, který se jmenoval Kousnutí.
Ano. Je to zvláštní jméno pro noční klub, ale on se tak jmenoval a Ty to tam opravdu miloval. Vždy tam bylo plno a kdykoliv se tam ukázal, pokaždé odešel s nějakou slečnou, vyspal se s ní a pak se potichu, když spala, vypařil z jejiho bytu.
Pokud by jste se ho zeptali, jestli si slečny bral do svého bytu, jeho odpověď by zněla ne. Soukromí bylo pro něj v tu dobu velice důležité a proto také nikdy žádnou ženu do svého bytu nevzal. Jeho postel byla neposkvrněná až do dnešního osudného večera, o kterém vám budu vyprávět.
Kde jsme to, ale skončili? Jistě. Bylo to u toho, že se vydal do klubu Kousnutí, ale jelikož to bylo až na druhém konci města, tak si před domem odchytil taxíka, který ho dovezl přímo před zmiňovaný noční klub.
Vystoupil z taxíku, zaplatil taxikáři a ještě mu dal slušné dýško. Poté se vydal ke vchodu vedoucímu do klubu, před kterým stál hlídač. Samozřejmě už jej moc dobře znal a jak minulý víkend zjistil, tak ho již měl na seznamu hostů, kteří nemusí čekat ve frontě a jít rovnou dovnitř.
„Čau, Lorenzo," pozdravil vyhazovače, který se na něj otočil, od fronty vedoucí podél budovy.
„Čau, Tyi. Ty tu jsi tak často, že tě dali na seznam hostů," řekl se smíchem vyhazovač. Nad tím se musel Ty uchechtnout. Muž stojící před ním měl vlastně pravdu. Byl tu skoro pořád, takže se dalo předpokládat, že ho tu brali skoro jako V.I.P. hosta.
Lorenzo sundal špagát z háčku a nechal jej projít. „To jsi mi říkal i minule. Dík," houkl na něj ještě Ty a pak se vydal se smíchem do víru hudby, tance a alkoholu.
Došel až k baru, kde si objednal gin s tonikem a rozhlédl se po klubu. Dnes tu byla opravdu spousta lidí a taky aby ne. Vždyť byl pátek a to tu vždy žilo. Stejně jako dnes.
Večer se vyvíjel slibně. Každou chvíli se o něj otřela nějaká ta slečna, když kolem něj prošla a on měl tudíž z čeho vybírat. Nakonec si nutně potřeboval odskočit na toaletu, jelikož toho stihnul vypít docela dost a tak se vydal přes taneční parket, protože to byla nejkratší cesta k toaletám, když v tom si ho odchytla žena, kterou tu ještě nikdy neviděl, zatáhla na chodbu před toaletami a tam jej začala vášnivě líbat.
Nechápal, co se to děje, ale poddal se tomu. Stejně tu za tímto účelem byl. Kdyby ale věděl, že po tomhle večeru, už nikdy nebude stejný jako dřív, vyhnul by se klubu obrovským obloukem.
To bychom však stále odbíhali od jeho životního příběhu.
Zadýchaně se od ní odtáhnul. Podíval se té hnědovlásce do očí a spatřil v nich jiskru, jakou u jiných žen ještě neviděl. „Hned budu zpět," řekl. Ona mu kývla na souhlas a on si tak mohl rychle odskočit na pány, kde vykonal svou potřebu a vrátil se zpět na chodbu, kde na něj hnědovláska opravdu čekala. Myslel si, že uteče, ale stále tam byla.
„Nevypadneme?" zeptala se a on byl natolik okouzlen její krásou a přímočarostí, že se nezmohl na jediné slovo. Vzal ji prostě za ruku a společně opustili noční klub.
|604 slov|
* * * * *
Ahoj zlatíčka.
Tak jsem tu již potřetí s příběhem do ONC. Snad se vám příběh bude líbit.
Snad příběh tento rok zvládnu dokončit. Držte mi palce, prosím.
Misenka_H
ČTEŠ
Deathman [ONC2024] |Pozastaveno|
WerewolfBýval jsem obyčejný muž, který měl rád své soukromí, ale také se rád bavil, navštěvoval noční kluby a bary. Co jsem však netušil, že se po jedné z mých opileckých nocí vzbudím a můj život se otočí o 180°. Začne to tím, že.... O tom vám však bude vy...