Najednou se kolem Ty seběhlo několik vlků. Dívali se na tu spoušť, kterou tam udělal a pak sklonili čumáčky až k zemi.
Co to dělají? Zeptal se Ty svého vlka, protože neměl nejmenší tušení o tom, co tohle gesto v jejich světě znamená. Je jeho nováčkem a už zabil jednoho z nich.
'Vzdávají ti úctu. Právě jsme se totiž stali alfou jejich smečky. Ten mrtví byl nejspíše jejich Alfa,' řekl mu Deathman, kterého tahle skutečnost velice těšila.
Mladík ale vůbec netušil, jak by se v takovéhle situaci měl zachovat. Kdyby tak mohl mluvit. V tom ho něco napadlo. Začal usilovně myslet na to, jak je opět ve svém lidském těle a během pár vteřin mezi vlky stál ve svém, nahém, lidském těle.
„Sakra!“ zanadával si. Úplně zapomněl na to, že po proměně zůstane nahý. Oblečení už dávno totiž zahodil a teď si bohužel neměl co obléct.
„Proměňte se!“ poručil vlků a ti ho okamžitě poslechli, ale hlavy stále nechali skloněné.
„Fajn. Kdo je z vás ve smečce nejvýše postavený?“ zeptal se a na svou odpověď nemusel dlouho čekat.
„Já,“ řekl muž okolo třiceti let, který předstoupil přede všechny ostatní muže. „Já jsem tu postavením nejvýše,“ odmlčel se. „tedy až po vás, nás alfo.“ dodal a Ty se nad jeho slovy musel pousmát. Nikdy necítil takovou radost. Vlastně ani nevěděl proč se tak cítí, ale v tu chvíli mu to bylo jedno. Byl daleko od své družky. Mezi lidmi, kteří jej vůbec neznali a okamžitě, tedy až po tom, co zabil jejich alfu, jej přijali jako svého nového vůdce smečky.
Nechápal to, ale měl z toho opravdu velkou radost. „Tak mě tedy odveďte do alfova domu a pak se mi všichni, po tom co se osprchuji a obléknu do něčeho přijatelného, představíte,“ řekl klidným tónem.
„Jak si přeješ, alfo,“ odpověděl mu ten samý muž a všichni se rozešli úplně opačným směrem, než přiběhli.
Ty si však během cesty všimnul, že nikomu nevadí jeho nahota. Vydedukoval si z toho, že je to prostě u vlkodlaků normální a tak i on sám, i když se neměl vůbec za co stydět, zapomněl na to, že je úplně nahý a užíval si konečně klidnou cestu.
***
Netrvalo to moc dlouho a Ty se svojí družinou, nevěděl jak může kolem sebe jinak nazvat, se ocitli před první chatkou. Když se kolem sebe rozhlédl, spatřil takových chatek více a uprostřed stál obrovský srub, který nejspíše patřil bývalému alfovi.
Během pěti minut byli u toho velkého srubu a všichni muži, až na jednoho, odešli. Muž se na něj podíval a pak mu otevřel dveře od srubu. „Tohle je teď váš dům, alfo,“ řekl muž a Ty vstoupil dovnitř. To co tam však spatřil, se mu ani nesnilo. Všechno kolem bylo z kůže, teda alespoň to, co šlo. Třeba jako pohovka, křesla a dokonce i skříně byly potažený kůží. Ten chlap si nejspíše potrpěl na kůži. Zato Ty? Ten byl raději pro čisté dřevo. Miloval tu vůni a proto se otočil na muže za sebou.
„Ty skříně odnést a nechte sem dát čisté. Bez kůže. Mám totiž rád vůni dřeva a také je to pastva pro oči,“ vydal první rozkaz co by alfy a rozešel se do míst, kde doufal, že bude volný pokoj, kde by se mohl osprchovat a obléct se do nějakého čistého oblečení.
|546 slov|
ČTEŠ
Deathman [ONC2024] |Pozastaveno|
Loup-garouBýval jsem obyčejný muž, který měl rád své soukromí, ale také se rád bavil, navštěvoval noční kluby a bary. Co jsem však netušil, že se po jedné z mých opileckých nocí vzbudím a můj život se otočí o 180°. Začne to tím, že.... O tom vám však bude vy...