5

66 9 4
                                    

Bugün izinli idim. Bu sebeple geç uyanmak istiyordum ve alarm kurmamıştım. Sabah saat 10.00 da gözlerimi açtığımda aklıma Minho ve grubunun çıkış yapacakları için kutlamamız gerektiği geldi. Bu sebeple telefonumu elime aldım ve Chan ın numarasına girip yazdım.

Jiwoo : Günaydın Chan :)

Chan : Günaydın Jiwoooo :)

Jiwoo : Bugün çıkışınızın kutlamasını yapmak için bana gelsenize.

Chan : Davetin için teşekkürler ama tek başıma birşey söyleyemem. Çocuklara sorup sana geri dönem olur mu?

Jiwoo : elbette. Saat 2 gibi burada olabilirsiniz. Veya da ne zaman müsait olursanız.

Chan : Pekala ben hemen bizimkilere sorup sana dönüyorum.
[10:23]

Chan : bizimkilerde kabul etti, hatta sevindiler. Dediğin saatte ordayız.
[10:34]

Jiwoo : pekala bekliyorum :) görüşürüz.

Chan : Görüşürüz.

Telefonumu kapattıktan sonra birkaç gerinme hareketi yapıp yataktan kalktım banyoya girip rutin işlerimi yaptıktan sonra çıktım ve üzerimi giyinmek için dolabımdan birkaç parça aldım kahverengi ve bol bir kazak, aynı tonlarda da bir etek aldım ve giydikten sonra kazağın eteklerini biraz eteğin içine sıkıştırdım.

Ardından mutfağa doğru adımladım ve tarif defterimi açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından mutfağa doğru adımladım ve tarif defterimi açtım. Kutlama için atıştırmalıklar hazırlayacaktım. Bu sebeple kollarını sıvadım ve birkaç tariften birisini seçip başladım. Dolaplardan gerekli malzemeleri çıkardıktan sonra hepsini yoğurma kabında birleştirdim ve yoğurmaya başladım. İçine damla çikolata koyup karıştırdığımda enfes cookie ler şekil vermeye hazırdı. Büyük bir tepsiye hepsine yuvarlak bir şekil verip koyduğumda fırına verdim. Şimdi güzel ve ev yapımı bir portakal suyu sıkabilirdim.

Sıkacağı çıkarttım ve portakalları ikiye bölüp sıra ile sıktım. Onları bir sürahiye aldığında birazda şeker katıp karıştırıp tadına baktım. Enfes ti onuda dolaba kaldırdığımda cookie ler pişmişti onları fırından çıkardım ve üzerine bir bez örtüp masanın üzerine koydum. Biraz da teokbokki yapmaya karar verip pirinç ununu dolaptan çıkardım. Hanurunu yaptıktan sonra sosunu da hazırlayıp birleştirdim. Onuda dolaba kaldırdığımda küçük çikokata topları yapmaya karar verip malzemeleri çıkarttım. Malzemeleri birleştirip şekil verdikten sonra hepsini hindistan cevizine batırdım ve ardından lokmalık olduğu için hepsini ufak çubuklara batırıp onuda dolaba kaldırdım.

Bu sırada bunun bir kutlama olacağı için pasta olması gerektiğini düşündüm ve bir pasta almak adına cüzdanımı da alıp üzerime bir ceket alarak evden çıktım. Onların gelmesine bir 45 dakika vardı. Bu sebeple hızlı olmalıydım. Hemen en yakındaki pastaneye adımladım. Pastaneye ulaştığımda , pastayı seçip parasını ödedim ve pastayı da alıp pastaneden çıktım. Telefonumu çıkartıp saate bakarken tanıdık bir sesten ismimi işittim. Başımı sesin geldiği yöne doğru çevirdiğimde 2 tane araba içinde çocukları gördüm. Jeongin bana sesleniyor idi.

Neighbor || Lee MinhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin