18. Bölüm

124 15 83
                                    

   Chifuyu bana soğuk davranmaya başladı. Normalde okul çıkışları benim okuluma gelen Chifuyu gelmeyi bıraktı.

Ne kadar umrumda değilmiş gibi görünsem de çok canımı sıkıyor. Beni gördüğü zaman yönünü bile değiştiriyor. Konuşmak isteyip konuşamıyorum resmen.

Tora daha önce bizim okulda okuyordu. Şuanda benim okulumda. Acaba Chifuyu Tora benim okulumda diye mi gelmiyor? Offf...

   Dur Y/N. Sanane Chifuyu'dan. Hani artık kimseyi düşünmeyen biri olacaktın. Siktir et onu. Konuşmak istemiyorsa konuşmasın yine onun peşinden koşacak değilsin herhalde.

  Ya ama aramızın açılmasını da hiç istemiyorum. Neden böyle davrandığını öğrenmek istiyorum. Aramız düzelsin istiyorum.

Y/N: İyice kafayı yedim ya.

   Tora gelip karşıma oturdu. Anlaşılan teneffüsteyiz.

Kazutora: Noldu kendi kendine ne konuşuyorsun?
Y/N: Hiç öyle kafamdaki düşünceler.
Kazutora: Neymiş o kafandaki düşünceler?
Y/N: Boşver ya.
Kazutora: Hmm bi düşüneyim.

    Düşünüyormuş gibi yaptı ama cevabı kesinlikle biliyor.

Kazutora: Şu sarışın baby face çocuk mu?
Y/N: Evet.
Kazutora: Neden düşünüyorsun ki aşık mısın?
Y/N: Yanii aşık değilim. Aşık olmam ben.
Kazutora: He doğru senin unutamadığın bi çocukluk aşkın vardı. Neydi adı ya. Dur unuttum. Chiyu muydu? Yok hayır Chifu muydu?
Y/N: Chifuyu.
Kazutora: He işte ondan. Sen hala unutamadın mı bu çocuğu.

    Anlaşılan Chifuyu'yu tanımıyor.

Y/N: Tora o baby face çocuk zaten Chifuyu.
Kazutora: Lan bu o muu?! Ayy çokta tipsizdi. Kendini yıpratmış olmana değmez. Boşver düşünme onu. Trip atacağına gelseymiş adam gibi seninle konuşsaymış. Kendisini bi bok sanıyor.
Y/N: Tora lütfen düzgün konuşur musun?
Kazutora: Noldu Y/N yoksa çocukluğunu zehir eden bu çocuğa hala aşık mısın?

   Tora'nın dedikleri sinirimi bozuyordu. Özellikle Chifuyu hakkında ileri geri konuşması deli ediyordu beni.

  Sinirle ayağa kalktım.

Y/N: Yeter artık! Onun hakkında saçmalayıp durma!
Kazutora: Yalan mı Y/N? En son onu bize savunduğunda gelip omzumda ağlamıştın.
Y/N: O o zamandan kalma. Biz şuandayız ve şuan ki Chifuyu eski Chifuyu değil.
Kazutora: Basit yalanlar. Anca bu yalanlarla kendini kandırabilirsin Y/N. Neyse ben gideyim o zaman sen de o malla hayaller kurmaya devam et.

..............................................

  Tüm bu olanları Emma, Hina ve Yuzuha'ya anlattım.

Y/N: İşte böyle. Şuan her taraftan soğuk yiyorum.
Yuzuha: Yorumumu yapayım o zaman. Bence Chifuyu sana karşı boş değil. Sizi gördüğü zaman kıskanmış.

  Tek kaşımı kaldırıp Yuzuha'ya baktım.

Y/N: Öyle diyorsun.
Yuzuha: Öyle diyorum.

  Hina anlamayarak bize baktı.

Hina: Tamam diyelim Chifuyu sevdiği için kıskandı peki ya Kazutora?

  Tüm gözler bana döndü.

Y/N: Şeeyyy...
Emma: Ney???
Y/N: Ben Tora'yı daha önce reddettim.
Yuzuha/Hina/Emma: NEEEEEE???!!!

Emma: Bi dk bi dk! Bu olaydan benim neden haberim yok?!
Y/N: Ehe...
Emma: Anlatmaya üşendim sonra da unuttum deme döverim seni!
Y/N: Tam da dediğin şeyden oldu.
Emma: Y/N SENİ DÖVERİİMM!!
Yuzuha: Abii nasıl yaaa?!!

Matsuno Chifuyu x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin