Kei'nin cenazesi vardı. Sanki ölen bendim tepkisiz hareketsiz ruh gibi oturuyordum. Emma ve Yuzuha benim için endişeleniyordu.
Emma: Y/N iyi misin?
Yuzuha: Su ister misin?
Emma: Aç mısın Y/N?
Yuzuha: İstediğin birşey var mı Y/N?Tooru yanımıza geldi.
Tooru: Noluyo?
Emma: Ruh gibi duruyor, konuşmuyor, hareket etmiyor.
Yuzuha: Endişeleniyoruz Y/N için.
Tooru: Sakin olun.Karşıma geçip oturdu.
Tooru: Y/N. Abisinin güzeli bakar mısın?
Elimi tutunca buz gibi olan ellerim ısındı.
Y/N: Ha?
Tooru: İyi misin?
Y/N: Bilmiyorum.
Tooru: Sakin ol tamam mı? Kafana takma sakın. Sonra aynı şeyler tekrarlanmasın.Tooru'nun demek istediği şeyi anladım.
Y/N: Tamam.
Tooru: Hadi gel seninle hava alalım.Elimden tutup beni kaldırdı. Sonra kolunu omzuma attı. Dışarıya çıkıp yürümeye başladık.
Tooru: Kendini güçlü tutmak zorundasın Y/N.
Y/N: Yapamıyorum.
Tooru: Güçlü tutmazsan yine katil olursun.
Y/N: Benim dayanacak gücüm kalmadı.
Tooru: Sen o günden bugüne güçlü kaldın. Şimdi yine güçlü durmak zorundasın.
Y/N: Güçlü durunca noluyor sanki herkesin gözünde duygusuz, kalpsiz biriyim.
Tooru: Kiyoko gibi ilgi toplamak mı istiyorsun?
Y/N: Iyy hayır. Sadece anlaşılmak istiyorum. Kendimi kapattım da noldu? Herkesten uzaklaştım. Herkes bana karşı nefret dolu.
Tooru: Sana öyle geliyor.
Y/N: Yalan mı Tooru?! Beni anlayan kaç kişi var?
Tooru: Ben anlıyorum.
Y/N: Sen, Yuzuha, Emma, Hina, Mitsuya ve Draken dışında beni anlayan var mı? Kazutora gitmeden önce onunla konuştum diye şuan hepsi bana tripli.
Tooru: Kendi aptallıkları.
Y/N: Hepsi mi aptal?
Tooru: Evet.
Y/N: Bırak Tooru ya! Açık açık sende sorun var desene bana!Gözlerim dolmuş bi şekilde boş yere bakıyordum.
Tooru: Herkes kendi anlamak istediği şekilde anlar.
Tooru bana sarıldı. Ben ise saniyesinde ağlamaya başladım.
Tooru: Senin o güzel kalbini kimse bilmiyor. Senin üzülmemen için elimden gelen herşeyi fazlasıyla yaparım Y/N. Abine sözüm var. Eğer tutamazsam asla affetmem kendimi.
O şekilde ne kadar ağladım bilmiyorum ama ağlamaktan nefessiz kaldığımı biliyorum. Ağlamam geçti sonunda.
Tooru: İçeri geçelim mi?
Y/N: Yok girmek istemiyorum.
Tooru: İyi tamam biraz daha duralım.Cenaze töreni bitene kadar dışarıda oturduk. Yengem yanımıza geldi.
Ryoko: Saol Tooru Y/N'ye sahip çıktığın için.
Tooru: Rica ederim Ryoko-san.
Ryoko: Hadi sen evine git ben de Y/N'yi alıp giderim.
Tooru: Tamamdır. Bir şey olursa bana haber vermeyi unutmayın ben hep buradayım.
Ryoko: Saol.
Tooru: O zaman görüşürüz ben kaçtım.
Y/N: Bye bye.Tooru gittikten sonra ben ve yengemde eve gidiyorduk. Tabii ben eve girmedim. Direkt mezarlığa gittim.
Tam Kei'nin mezarına gelmişken orada oturup ağlayan birini gördüm.
Chifuyu?
Uzakta durup onu izledim. Söyledikleri duyuluyordu.
Chifuyu: Baji-san şimdi ben sensiz napacağım? 1. Bölük sensiz kaldı. Ben senin gibi yetenekli değilim bok yoluna gider benim yüzümden. Keşke o an seni koruyabilseydim. Tekrar senden dayak yemek istiyorum Baji-san.
Bi süre sessiz durdu.
Chifuyu: Ya sen yokken Y/N'nin başına bir şey gelirse? Ona sinirliyim zaten. Sinirime yenik düşmek istemiyorum.
Bana sinirli mi? Naptım ki ben?
Chifuyu: Ben ona aşığım ama o benim aşkımı görmüyor. Benim dışımda herkese yüz veriyor. Ben ise onun benim sevgimi görmesini bekliyorum.
Beni gerçekten seviyor mu? Bi dk ya. Ben şaka yapıyor sanıyordum.
Chifuyu: Artık pes ediyorum. Ben naparsam yapayım o bana eski Chifuyu gözüyle bakıyor. Asla sevmeyecek beni.
Chifuyu'nun yanına gittim.
Y/N: Sen beni sevdiğin konusunda ciddi miydin?
Chifuyu: Duydun mu söylediklerimi?
Y/N: Evet. Şimdi soruma cevap ver.
Chifuyu: Sence bu konuda yalan mı söyleyecem?
Y/N: Söylemezsin de sadece-
Chifuyu: Ney sadece? İnanmıyorsun yine dimi?
Y/N: Hayır inanıyorum tabii. Ben kendimden emin olamıyorum. Neyse ya. Bu konuyu Kei'nin mezarının önünde konuşmamız doğru olmaz bence.
Chifuyu: Bence tam yeri. Baji-san zaten kendisi bizi shipliyordu. Bana senin ne sevip ne sevmediğini herşeyi anlattı. Baji-san bana yakınlaşmak için fikirler verdi.Oha! Keisuke mi yaptı?
Y/N: Gerçekten mi?
Chifuyu: Evet.
Y/N: Kei'den beklenmeyen hareketler.
Chifuyu: Öyle. Naparsam yapayım bana o gözle bakmayacaksın dimi Y/N?
Y/N: Herşey zamana bağlı.
Chifuyu: Basit yalan.
Y/N: Bana biraz zaman ver. Eğer hislerim senin istediğin gibi olursa o zaman işler değişir.
Chifuyu: Yani benimle çıkma ihtimalin var mı?
Y/N: Evet.Küçük çocuk gibi sevinmişti. Ayağa kalkıp bana sarıldı.
Chifuyu: İstediğin kadar zamanın olsun ben beklerim. Yeter ki sen beni sev.
Az önce ki suratı asık halinden eser kalmadı. Şuan yine neşeli Chifuyu var. Ben onun bu halini çok seviyorum.
Y/N: Sana gülmek çok yakışıyor Chifuyu.
Chifuyu: Bana seninle birlikte olmak yakışıyor.Chifuyu tekrar Kei'nin mezarına döndü. Elimi tutup kaldırdı.
Chifuyu: Gör Baji-san sonunda başardım!
_______________________________
Selaaammm! Nasılsınıızzz??Öncelikle kusura bakmayın okul, sınavlar falan derken bölüm gecikti.
Bence artık Y/N ve Chifuyu'yu sevgili yapmalıyız. Çok uzadı sevgili olmaları dkdkdfkdm.
Ben şimdilik kaçar. Yeni bölümde görüşürüz kendinize iyi bakın❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matsuno Chifuyu x reader
FanfictionMatsuno Chifuyu ve Baji Y/N' nin hikayesi. İlk deneyimim olduğu için saçma olabilir kusura bakmayın.