Bana yaşama sebebin ne deseydiniz yaklaşık 2 ay öncesine kadar size bi kaç sebep sunardım. Şimdi ise hiç sebebim kalmadı. Beni mutlu eden kişileri kaybettim. Hem de en mutlu günümde doğum günümde. Olanları tam olarak hatırlamıyorum. Hatırladığım bi kaç bişi var. Hurda olmuş bi araba yan devrilmiş bi kamyon bana sarılı iki kol bi de yerde yatan iki ceset. O sarılı kollar abimindi... Kulaklarımda hala o an ki çığlıklar var. Annemin çığlıkları. Yanlış duymadıysam tanrım çocuklarımı koru demişti galiba. Ben uyandığımda hayatım komple değişmişti. Aradan 2 ay geçmiş ailem yok olmuş. Ben komadayken cenaze töreni yapılmış. Yanlış duymadınız 2 ay komada kaldım. Kim bilebilirdi ki sadece bi aptal doğum günü partisinin bunlara bedel olucağını.
Elbette bu durum beni de baya değiştirdi. Asla susmak bilmeyen ben kimseyle konuşmayan biri oldum. Arkadaşlarıyla takılmayan evden sadece okul için zorla çıkan birine döndüm. Çok eğlendiğim ve aşırı sevdiğim grubumdan ayrıldım. Artık bi vokalistleri yok ama vazgeçmiyolar. İnat ettiler geri gelcen dediler. Geri dönmem için ellerinden geleni yapıyolar. Asla eskisi gibi olamicağımı sanardım taa ki onunla tanışana kadar. Beni tekrardan hayata döndüren kişi Matsuno Chifuyu' yla.
Chifuyu'yu ilk okuldan tanıyorum. O beni pek sevmez.
Pek demiyim. Benden ölümüne nefret eder. Tam tersi bi şekilde ben ona aşıktım. Hatta bi ara gaza gelip çıkma teklifi etmiştim ama sonu kötü bitti. Tüm okula rezil edip üzerime temizlik suyu boşalttı. O gün bi yemin ettim Matsuno Chifuyu'dan intikamımı alıcam.
O zaman başlayalım.Okuldan gelmiş yine oda da yatağımda uzanmış boş tavana bakıyodum. Ölmek istiyom yaaa!! Keşke Kei malı o gece beni tutmasaydı. Yengemlerde kalmaya başladığımdan kuzenim Keisuke'yle aynı oda da kalmaya başladım. Odanın öteki ucunda duran gitarıma kafamı çevirdim.
Y/N: Bi daha seninle işim olmaz.
Yengem şuan işteydi. Yani ben evde tekim. Saate baktım. Keisuke birazdan gelir herhalde. Üzerimi değiştirip mutfağa gidip yengemin Kei'den gizlediği zulasından peyang yakisoba aldım.
Bi süre sonra kapı açıldı.
Baji: Y/N biz geldik!
Kimle geldi bu? Bakma zahmetine girmedim. Ses zaten kendisini belli etti.
Chifuyu: Baji-san evde kimse yok galiba.
Bu ses? Onunla karşılaşmak istemiyorum. Hızla yakisobayı bitirdim sonra odaya kaçtım. Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım.5 dk geçmeden kulaklıklarım çıkarıldı. Gözlerimi açmamla aptal kuzenimi görmem bir oldu. Kaşlarımı çatarak baktım.
Baji: Yakisobalar nerde?
Sırtımı döndüm.
Baji: Yerini bildiğini biliyom. Hadi kalk.
Kafamı hayır anlamında salladım.
Baji: İyi o zaman kulaklıkların ve MP3'ün benim olur.
Y/N: Yengem geldiğinde vermek zorunda kalcan.
Baji: Sen öyle san. Hadi söyle misafirim var ya.
Y/N: Banane.
Baji: Canım kuzenim hadii! Bunu sen istedin.MP3'ümü balkondan aşağı sarkıttı.
Y/N: DUR!! Tamam vercem.
Baji: Adam ol böyle.
Y/N: Ver MP3'ümü.
Baji: Al.Bana fırlattı. Tuttum sonra da masaya koydum.
Mutfağa gidip 2 peyang yakisoba çıkardım. Tezgaha koydum. Yine odaya gidicekken onu gördüm. Koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyodu. Beni görünce gülümseyip ayağa kalktı.Chifuyu: Selam! Baji-san'ın kuzeni olmalısın.
Yüzüne bakmıyodum. Bakmamda zaten. Elini uzattı.Chifuyu: Ben Matsuno Chifuyu. Sen?
Cevap vermedim.
Chifuyu: Anlaşılan tanışmak istemiyosun. Peki sen bilirsin ama eninde sonunda arkadaş olcaz. Ben 2. katta oturuyom.
İyi bok yiyon. Odaya gittim. Tekrardan kulaklıkları takıp kendimi boşluğa bıraktım.
—————————
Selam! Nasılsınız? İlk bölümümüz böyle olsun. 2. bölümde görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matsuno Chifuyu x reader
FanficMatsuno Chifuyu ve Baji Y/N' nin hikayesi. İlk deneyimim olduğu için saçma olabilir kusura bakmayın.