4. Bölüm

179 21 19
                                    

Okul çıkışı eve geldim. Kapıda yine fazladan ayakkabı var. Kesin Chifuyu geldi yine. Bi dk bu ayakkabılar artmış mı bana mı öyle geldi? Kaç çift ayakkabı var sayamıyom. Anahtarı kilitten çıkardım.

Tam arkamı dönüp gidicekken kapı açıldı.

Mikey: Beyler kaçak Y/N gelmiş.

Bari ağzın doluyken konuşma tiksindirici oluyo.

Tooru: Gelsene bi vs atak.
Y/N: Takılın siz ben Yuzuha'nın yanına gitcem.
Mikey: Gel lan işte.

Ayağımdaki ayakkabıyı çıkarmadan Mikey beni içeri çekti. İçerisi leş gibi kokuyo.

Baji: Çıkar o ayakkabıları annem bana kızıyo sonra!

Çıkarıp ayakkabılığa yerleştirdim. Göt kadar ev ağzına kadar dolu. Mitsuya, Draken, Mikey, Pah-chin, Peh-yan, Chifuyu, Smiley, Angry daha da sayamıyom ama baya kalabalık oldukları kesin.

Tooru: Hadi gel bi el vs atak bunlar oynamasını bilmiyo.
Y/N: Başım ağrıyo siz oynayın.
Mikey: Y/N bu aralar çok mızmız diyenler el kaldırsın.

Herkes el kaldırmış lan. Pfff uğraşamam. Odaya gidip kapıyı kilitledim. Kulaklıklarımı alıp yatağa uzandım. Gözlerimi kapatıp kendimi boşluğa bıraktım. Huzur veriyor.

Oluşan gürültüyle gözlerimi açtım. Baktığımda kapı yerdeydi. Bi delik vardı ve içinde Mikey'yle Mikey'nin bacağı.

Mikey: Aa Y/N ölmemiş.
Baji: Lan gerzek naptın?!

Arkadan Tooru'nun tüm evi kaplayan kahkahası geliyodu.

Chifuyu: Mikey kapıyı kırıcam derken ciddiymiş.
Draken: Boyundan büyük işlere kalkıştı yine.

Draken Mikey'i tutup kaldırdı. Ben ise bi türlü olanları anlayamadım. Tek tek odadan çıktılar. Chifuyu onlara bakıp kıkırdadı. Daha sonra da yatağımın ucuna oturdu.

Chifuyu: Mikey tam bi deli.

Onaylar biçimde kafamı salladım.

Chifuyu: Baji-san sana bi kaç defa seslendi sen cevap vermeyince Mikey de ya öldüyse diyip kapıya saldırdı.

Yerdeki delikli kapıyla bakıştım.

Y/N: Yengem bu kapıyı bizim bi yerlerimize sokar.

Chifuyu dediğime kahkaha attı. Sonra da odanın köşesinde duran gitarımı gösterdi.

Chifuyu: O ne?

Kılıfında olduğu için anlayamadı. Her gün elimden düşürmediğim gitara aylardır dokunmadım şaka gibi.

Y/N: Gitar.
Chifuyu: Kimin?
Y/N: Benim.
Chifuyu: Çalmayı biliyor musun?

Evet anlamında kafa salladım.

Chifuyu: Benim için bişi çalar mısın?
Y/N: Iı.

Diye ses çıkardım reddetmek manasında.

Chifuyu: Nie?
Y/N: İstemiyomda ondan.
Chifuyu: Tahmin ettiğim şeyden dolayı mı?

Tam tekrardan kulaklıklarımı takıcakken konuştu.

Chifuyu: Ailenden hatıra kalan bişeyi böyle bi anda yok etmeye çalışma. Onların hatırası olduğu için daha çok kullan. Bence bu onları daha da mutlu eder.

Bu seferde gitarımla bakıştım. Annem de babam da gitar çalmayı çok iyi bilirlerdi. Her gün ikisininde kafasını şişirirdim bana da öğretsinler diye. Şimdi ise gitarın yüzüne bile bakmıyom.

Baji: Chifuyu anan çağırıyoo!!!

Diye bağırdı Kei içerden. Chifuyu tamam diyip gitti. Gitmeden önce bi gün seni gitar çalarken dinlemek istiyom dedi.

Yengem eve geldiğinde kapıyı o halde görünce çıldırdı. Bıraksam apartmanı da yıkarsınız dedi ama haklı. Biri tuvalete gitmeye kalkarsa biz napıyoz diye izler sonra giderdi resmen.

_____________________
Nasılsınızzz??? Yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz.

Matsuno Chifuyu x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin