Tooru ve Keisuke'nin konuşmasından sonra Kei'nin bana karşı tavırları değişti. Kısıtlamaya falan başladı beni. Hatta geçen akşam ordu yönetime el koydu bundan sonra benim kontrolüm altındasın dedi. Ne kadar ısrar ettiysem de ne Tooru ne de Keisuke açıkladı.
Moebiusla işler gün geçtikçe karışıyo. Bugünde Mikey, Draken, Pah-chin, Peh-yan ve Takemichi Moebius lideriyle yüz yüze görüşecek. Takemichi ne alakaysa onu yerler orada.
Mikey bana çok eğlenceli olcak sende gel dedi ama gitmem için Kei'nin evde olmaması lazım.
Ryoko: Keisuke markete git!
Baji: Hayır anne!
Ryoko: Git dedim sana eşek!
Baji: Hayır dedim ya!Yengem sakin sakin yanıma geldi.
Ryoko: Yengecim sen gider misin?
Y/N: Giderim yenge.Keisuke yattığı yerden fırladı.
Baji: Ben giderim!
Ryoko: Sus! Zıbar sen.
Baji: Yok ya ben gidicem.Kei yanıma geldi elimdeki parayı çekti.
Baji: Siktir ben gidicem!
Y/N: Tamam git.Ohhh! Şimdi Kei giderse bende o gittikten sonra çıkar Mikey'nin yanına giderim yüzleşmeyi izlerim. Miiiissss.
Baji: Bana bak.
Y/N: Ne?
Baji: Ortalıkta gezme ben gelene kadar.
Y/N: Taamm.Sen çıkta ben kaçıyim. Kei evden çıkmadan önce gözüm üzerinde hareketi yaptı bende el salladım. O çıktıktan bi kaç dk sonra da ben çıktım. Mikey kapıdaydı.
Mikey: Nerdesin kızım ağaç oldum burda!
Y/N: Kısa bi ağaç mı oldun?
Mikey: Sen benim boyuma kurban ol.
Y/N: He he. Neyse Kei'ye bişi demedin dimi?
Mikey: Aa Baji burda mı?
Y/N: He iyi konuşmamışsın.
Mikey: Ben onunla konuşmuyom küsüm ona.
Y/N: Dorayaki mi almadı?Başka neden küser zaten. Buluşma yerine gittik.
Y/N: Mikey.
Mikey: He.
Y/N: Hani Takemichi gelcekti?
Mikey: Ben gel dedim gelir.
Y/N: Yolda yememişlerse gelir.
Mikey: Kim köpek benim Takemichimi yer!Kan ter içinde Takemichi geldi.
Y/N: Bak geldi.
Mikey: Hoşgeldin Takemitchy!
Takemichi: Ho-hoşbul-dum Mikey-kun.
Y/N: Otursana yorgunsun.Takemichi bana baktı sonrada Mikey'e döndü.
Takemichi: Mikey-kun Y/N nie burda?
Bunu banada sorabilirdi lan!
Y/N: Banada sorabilirdin?!
Takemichi: Ah şey pardon Y/N. Sen nie burdasın?
Y/N: Eğlenmek için.
Takemichi: Eğlenmek mi? Kavgada mı?
Y/N: Emin ol sadece bi kavga değil.
Takemichi: Anlamadım/
Y/N: Zamanla anlarsın.Mikey'nin yanına oturdum. Takemichi stresli görünüyo. İlk defa farklı çeteden biriyle karşılaştığı içindir belki. Neyse alışır zamanla. Kısa sürede ayak sesleri yaklaşmaya başladı.
Y/N: Geliyolar?
Takemichi: Ha? Nasıl anladın?
Y/N: Dikkatli dinlersen ayak seslerini duyarsın.İşteee Moebius geldi.
Osanai: Vay vay ortaokullu veletlerin toplanma alanı burası demek! Yalnız burası küçük kızlara göre değil.O küçük kız birazdan ağzına sıçsın da gör. Lider olan piç kahkaha atmaya başladı.
Osanai: Bakışlara bak öldürücek misin beni küçük kız? Çok korktum. Sizi yenip bu kızı alırız.
Y/N: Yenmek? O iş biraz zor.
Peh-yan: Y/N haklı! Toman asla yenilmez!
Osanai: Kendinizden zavallılarla savaşırsanız tabii kazanırsınız. Burda liseli güçlü büyükleriniz var hadi siz çocuk parkınıza gidip oyun oynayın.Pah-chin yerinde duramıyodu.
Pah: Halledelim şu meseleyi Osanai!
Osanai: Ben burdayım zaten halledelim!Pah-chin'in yediği yumrukla feleği şaştı. Bizde şaşırdık yoksa Pah-chin kolay kolay kaybetcek biri değil.
Osanai: Tomanın tamamen veletlerden oluştuğunu biliyodum!
Sinirden ellerimi kaşıyodum.
Y/N: Ben buna bi tekme geçirmezsem rahatlamicam.
Mikey: Sahne senin.
Y/N: Sonunda!Ayağa fırladım.
Osanai: Noldu küçük kız? Arkadaşının beceremediğini mi tamamlican?
Y/N: Sadece izle.Cümlemi bitirmemle tekmeyi geçirmem bir oldu. Ee boşuna yıllarca Mikey'yle çalışma yapmadım. Attığım tekmeyle bi kaç adım sendeledi. Burnu kanamaya başladı.
Osanai: Bu kadarı beni deviremez küçük kız.
Y/N: Mikey!Benden sonrada Mikey geldi. Küçümsüyolardı ve o sırada Mikey de tekmesini geçirdi.
Mikey: İşte böyle geçirilir! Bu iş burda bitmiştir. Bi dahakine daha sert vur Y/N.
Y/N: He he.Arkamızı dönmüş gidiyoduk. Draken koştu.
Draken: Mikey!
Osanai uyanmış ve Mikey'nin kafasına şişeyi geçirmeye çalıştı.
Mikey: Saol Ken-chin.Şükür hiç bişi olmadı.
Takemichi: Siren sesleri geliyo!
Draken: Çabuk geldi polisler.
Mikey: Hadi millet burda işimiz bitti gidiyoruz.Gitmeye başlamıştık ki Pah-chin Osanai'yi bıçakladı.
Y/N: Pah-chin!!
Peh-yan: Pah-chin naptın?!Siktir hayır!
Pah-chin: Gidin burdan.
Mikey: Pah seni bırakıp gitmicez!
Pah-chin: Gitsenize! Bi suç işledim ve cezamı çekmek istiyom! Şimdi siktirip gidin!Ben Pah'ın yanına koşarken Draken tuttu.
Y/N: Bıraksana Draken!
Draken: Pah'ın kararlarına saygı duymalıyız Y/N. Gel şimdi.
Y/N: Ama Pah?
Draken: Tekrardan zamanı gelince aramıza döncek. Şimdi gitmemiz lazım.Ne kadar istemesekte Pah-chin'i orada bırakıp kaçtık. Çok uzaklaşamadan Takemichi bayıldı. Onu hastaneye götürdük sonrada evine bıraktık. Şimdi de beni eve götürüyoduk. Keisuke ağzıma sıçıcak.
Y/N: Peh-yan çok kötü görünüyodu.
Draken: Normal. Sonuçta en yakın arkadaşı tutuklandı.
Y/N: Yapabilceğimiz hiç bişi yok mu?
Draken: Ziyaret günlerinde onu ziyaret etmek.
Y/N: Off.
Mikey: Canım dorayaki bile istemiyo o derece üzgünüm.
Y/N: Sana dorayakiyi bıraktıran hayat bize neler yapmaz.Eve geldik.
Y/N: Şimdi ben Kei'ye nasıl anlatıcam durumu?
Draken: Ben hallederim.Eve girdik.
Y/N: Biz geldik!
Baji: Görüyorum görüyorum.İşte zebellah Keisuke kapıda beni gebertmek için bekliyo.
Baji: Nerdesin lan?! Yokluğumu fırsat bilip gitmişsin.
Y/N: Şuan moralim çok bozuk sonra hesaplaşak nolur.
Baji: Noldu lan? Mikey nie sessiz?
Draken: Gel sana herşeyi anlatıyim.İçerde oturduk. Draken sakince herşeyi Keisuke'ye anlattı.
Baji: Sizde Pah'ı orada tek mi bıraktınız?!
Y/N: Maalesef.
Baji: Olm madem durum böyleydi banada söyleseydiniz ya!
Mikey: Pah istemedi. Y/N'yide ben zorla getirdim.
Baji: Pah nasıl?
Draken: Bıraktığımızda karıştıktı. Peh sinirli Pah'ı bıraktık diye.
Baji: Yine bir arkadaşımız eksildi lan.
Mikey: Heya.Çetede bi ton karışıklık oldu. Olayı bilmeden konuşanlar taraf değiştirenler ve daha fazlası. Çok baş ağrıtcak bu durum...
__________________
Selaaamm!! Nasılsınız?? Bu bölüm pek içime sinmedi ama olsun. İyi okumalar dilerim.🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matsuno Chifuyu x reader
Fiksi PenggemarMatsuno Chifuyu ve Baji Y/N' nin hikayesi. İlk deneyimim olduğu için saçma olabilir kusura bakmayın.