Yağmurlu havaları seviyorum. Annem bana her zaman yağmurun aslında gökyüzünün içini boşalatması olduğunu söylerdi. Ben de buna inanırdım. Yani bence mantıklı bişi. Yağmurun şiddetine göre ne kadar dolduğunu görüyorum. Şemsiyemi almadığım için üzerim sırılsıklam oldu. Olsun sorun değil. Apartmana geldim. 5. kata çıkmak için tuşa bastım. Ayağımın dibinde sürünen kediyi gördüm. O da sırılsıklam olmuş. Sevmek için eğildim hemen kucağıma atladı.
Y/N: Kimin kedisisin sen?
Kafasındaki yara izi tanıdık geliyo.
Y/N: Aç mısın?
Miyavlayıp baya hareketlendi. Yere atlayıp ilerlemeye başladı ama ıslanınca tekrar geldi.
Y/N: Gel bakalım.
Tekrar kucağıma aldım okul çantamın içine girdi ben de çantamı önüme taktım öyle yürümeye başladım.
Markete gelince mama reyonuna hemen ilerledim.Y/N: Yaş mama ister misin?
Gelen miyav sesler evet diyo. 2 paket yaş mama alıp kasaya gittim. Ödemeyi yaptıktan sonra çıktım. Çıkarken kasiyerin çok ıslanmışsın hasta olursun dediğini duydum ama gram umrumda değil. Tekrar apartmana gittim. Merdivenlere oturdum. Mama paketini açtım. Kedi hızlı hızlı yemeye başladı.Y/N: Açsın anlaşılan. Bana da çok hızlı yiyon derler.
Aylardır kimseyle konuşmayan ben şimdi bi kediyle sohbet ediyodum.
Y/N: Tasman yok mu? Belki adını öğrenirdim.
Kısa sürede bitirdi mamasını. Sonra kucağıma geldi.
Y/N: Adın Excalibur mu acaba?
Chifuyu: O adı nerden biliyosun?Hassiktir! Y/N şimdi sıçtı.
Chifuyu: Hey o adı nerden biliyon dedim.
Evet arkadaşlar Y/N şimdi boku yedi ne yalan söyleyeceğini bilmiyo.
Chifuyu: Cevap vermeyi düşünüyor musun Y/N?
Y/N: Senin kedin mi?Sorduğum soruya bak amk! Kediyi ikimiz birlikte bulmuştuk zaten! Kediyi Chifuyu sahiplendi.
Chifuyu: Evet benim kedim. Peke yine mi mama yedin?
Peke mi? İsmini mi değiştirmiş? Kediye baktım. Çok karizma bi kedi.
Chifuyu: Çok gizemli birisin Y/N.
Y/N: Adımı biliyosun?
Chifuyu: Baji Y/N değil misin?Hassiktir umarım beni hatırlamıyordur. Nolur hatırlama beni!
Chifuyu: Seni etkilemek için o kadar şey yapıyom ama umrunda değil.
O konuşurken ben kediyle oynamaya devam ettim. Derin bi nefes alıp yanıma oturdu.
Chifuyu: Küçükken çok konuştuğumuz zaman öğretmenler tıp derlerdi ya kesin o zamanlarda hep kazanmışsındır.
Evet öğretmenler öyle derdi. Hatırlama beni nolur. Ben eskiyi konuşmaya hazır değilim.
Chifuyu: Seni tanımak istiyorum Y/N.
Y/N: Kimse beni tanımak istemez.
Chifuyu: Ben isterim. Bana kendini tanıtır mısın Y/N?Gitmek için ayağa kalktım.
Chifuyu: Hep böyle kaçacak mısın? Sana daha önce zarar mı verdim? Tanıştığımızı hiç sanmıyorum.
Şükür hatırlamıyo.
Chifuyu: İzninle sana kendimi tanıtıyim ama öncelikle lütfen otur dinle.
İstemsizce yanına oturdum. Beynim oturma diyo ama kalbim hareket etti. Eski şeyleri tekrardan yaşamak istemiyom ben.
Chifuyu: Ben Matsuno Chifuyu. 14 yaşıma gircem. 1991 de Shibuya'da doğdum. Baji-sanla aynı okuldayım. Orta 2'ye gidiyom. Babamı ben daha bi kaç aylıkken kaybettim. Toman'da 1. bölük 2. lideriyim. Ehm galiba başka bişi kalmadı. Hadi sıra sende.
Y/N: Ben sana anlatıcam diye söz vermedim.
Chifuyu: Ama... Seni tanımama izin ver.
Y/N: Beni tanımak mı istiyosun?
Chifuyu: Evet! Hem de herşeyden çok! Bu zamana kadar hep merak ettim.
Y/N: Baji Y/N. 13 yaşındayım. 1992 liyim. Orta 2'ye gidiyom. Ailemi bi kaç ay önce kaybettim.
Chifuyu: Bu kadar mı?
Y/N: Evet.
Chifuyu: Tanıştığıma memnun oldum Y/N.Sadece kafamı salladım. Bi de elini uzattı. Bu sefer kırmadım bende tuttum.
Chifuyu: Erkek arkadaşın var mı Y/N?
Y/N: Yok neden?
Chifuyu: Hiç. Belki bu bilgi işime yarar. Aa yağmur dinmiş. Hadi Peke efendi eve gidiyoz.
Y/N: Adı Peke mi?
Chifuyu: Evet Peke J. Hey! Sen bana hala Excalibur ismini nereden bildiğini söylemedin!
Y/N: Salladım sadece.
Chifuyu: İnandırıcı değil.
Y/N: İnanmak zorunda değilsin. Gitmem lazım.
Chifuyu: Ah peki. Görüşürüz Y/N!_____________
Selaammm!! Nasılsınız? Hikayeyi beğendiniz mi? Elimden geldiğince mangaya göre ilerlemeye çalışıcam. İyi okumalar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matsuno Chifuyu x reader
FanficMatsuno Chifuyu ve Baji Y/N' nin hikayesi. İlk deneyimim olduğu için saçma olabilir kusura bakmayın.