VALMAR: RÖVID ÉJ; THE CHAINSMOKERS: DON'T LET ME DOWN; T.DANNY: CSIRIÓ
-Szevasztoook! Szeva, Tesó! –robban be Peti a backstage-be és megöleli Manuelt, aztán Zoét is.
-Aztán mi van veletek csajszik? –kapok két puszit Manueltől. -Mondjatok valamit! Szépen viselkednek veletek ezek a kisfiúk? –mutogat Petire és Milánra.
-Minden oké, Manuel. Nagyon szépen viselkednek. –nevetek.
-Egy szavatokba kerül és helyre rakom őket... –mondja jó hangosan.
-Ne aggódj, Tesóm, ezt nem cseszem el! –húz magához vissza Peti.
-Ajánlom is, mert pikk-pakk kibelezlek, te szarházi! –mondja nevetve Manuel.
-Mindjárt jövök. –súgja a fülembe Peti és biccent felém Manuelnek, aki kacsint egyet.
Milán is otthagyja Lilit és egy nagydarab emberhez mennek oda beszélgetni, gondolom, valami biztonsági őr lehet. Laci is előkerül, köszön, de hűvös, mint mindig. És Brúnó...nézek körbe, de nincs sehol. Manuel bemutat Kevinnek, aki csak int egyet felém, és ezzel le is tudta az ismerkedést. A következő pillanatban már egy másik társasággal beszélget. Picit fura fazon, egyáltalán nem olyan közvetlen, mint a többiek. Dani szintén ennek a társaságnak a tagja, amikor észrevesz, hamar ott terem mellettünk és úgy üdvözöl, mint egy régi barátot.
Aztán egy csajszi nyakba akasztós VIP kártyákat ad nekünk. Az enyémre Marics, Liliére Valkusz van írva. Ezt biztos, hogy elteszem emlékbe.-Ezeket az egész este alatt hordjátok. Mindenhová érvényes, a cateringbe is. Italt bármelyik pultból kérhettek, de inkább az ittenit használjátok. A VIP mosdókat a folyosó végén találjátok. A kártyával nyílik. –sorolja a tudnivalókat.
-Köszönjük szépen! –a nyakamba akasztom.
-Akkor irány a bááár! – Zoé kézen fog és már indulunk is.
Szeretnék jelezni Petinek vagy Milánnak, hogy hová tűnünk, de már nem látom őket ott, ahol az előbb beszélgettek.
-Ki mit iszik? -néz ránk Zoé.
-Hát mi 2 napja alig ettünk valamit... Úgyhogy csak lazát. –mondja Lili a pultos srácnak.
-Pezsgő? –kérdezi a srác tekintetével közöttünk cikázva.
-Asti Martini van? –kérdezem óvatosan.
-Hogyne lenne! –vágja rá kedves hangon és már nyúl is érte.
-Hármat kérünk szépen! –mutatok körbe közöttünk.
-Máris adom! –veszi elő a poharakat.
-Ránk! –emeli a poharát középre Zoé.
-Ránk! –mondjuk egyszerre Lilivel.
-Egy vízzel dobjál már meg, hallod?!- szólal meg egy kicsit ismerős férfihang.
-Parancsolj! –teszi le a pultos a féliteres üveget egy pohárral.
-Na, nézzenek oda... Kit látnak szemeim... A csajt, akihez állítólag nem passzolok..., meg a szexi cicababa barátnőjét. És még új hús is van a piacon. –lép mellénk Ábel vigyorogva és a nyakamba teszi a karját.
-Ábel...micsoda meglepetés! –bújnék ki a karja alól, de nem hagyja.
-Mit szólnátok, ha hívnék még pár havert és elszórakoznánk?? –úgy néz végig rajtam, hogy kiráz a hideg.
-Nem venné jól ki magát, hidd el! –flegmázik Lili, pedig sosem szokott.
-Naaa, most mit kell itt a szűzkurvát játszani? –Ábel keze már a derekamat öleli.
YOU ARE READING
Szivárvány felhővel
RomanceLove Story igazi 18+-szal, fikciós és valóságos elemekkel. Kicsit Fanfiktion, de mégsem. Romantikus történet, ahol nem az a kérdés, hogy a főszereplők együtt maradnak-e, hanem hogy a Sors (és a maguk) által eléjük sodort nehézségeket hogyan oldják m...