TIMTAJ:DANCE
Ez most az akar lenni, amire gondolok? Álljak be én fotózni? Ebből nagy égés lesz...
Hogy bírjam ki, hogy ne álljon fel a farkam itt mindenki előtt? De nem fogom Kiarát cserbenhagyni.-Kalota Regina fotográfus – nyújtja felém a kezét a sötét hajú nő.
-Marics Péter... zenész...
-Megmutatnád a tetkóidat, légyszi? –pásztáz rajtam végig.
-Persze, nem gond. –leveszem a pólót.
-Aham, szerencsére nem sok, pont belefér. Szuper. –int valakiknek.
-Gyere, dobunk rád egy pici sminket. –karon fog egy szöszi és a terem másik vége felé húz. -Aztán megkapod a fitet. –odaérünk egy asztalhoz, amin mindenféle kencefice van katonás rendben kipakolva. -Ülj le nyugodtan! –mutat a székre.
-Állhatnék? Nem gond? –asszem ideges vagyok.
Keresem Kiarát, de nincs sehol. Legalább 2 szót, ha válthatnánk... Nem lesz ez így jó... Nélküle működésképtelen vagyok!
-Persze, ahogy szeretnéd. –mosolyog és megérinti a vállam.
Felismert. De legalább nem csinál jelenetet. Ránézek a kezére, amit azonnal elvesz. Korábban ennyiből már az enyém lett volna. A mosoly viszonzása, pár csöpögős mondat, aztáááán...
Ekkor valaki megérinti a kézfejem. Öntudatlan reakcióm, hogy elhúzódom, de ahogy odarántom a fejem, meglátom Kiarát.-Szia, te Szép! –veszem a tenyerembe az övét.
-Szia, Manó! –megöleli a karom és puszit ad rá.
MANÓ!!! Sínen vagyunk! Megnyugodtam. A sminkes csaj egyből észbe kap és már nem is kell neki 10 centi közelségből púderezni a homlokom.
-Mit szólsz ehhez? –mutatok magamra.
-Csodás leszel! Ne aggódj! Regina utasításait követed és magadat adod. –kacsint rám Kiara.
-Te profi vagy, könnyen beszélsz... Engem még sose fotóztak egy gatyában... egy ilyen bomba csajjal...
-Engem sem ilyen bomba pasival... Nem lesz gond... Meglátod. Majd segítek. –suttog.
Hogy füllent nekem... Hiszen itt az összes csávó egy-egy Adonisz... Ezt a hülye is észreveszi...
Ha a szöszin múlna, reggelig pamacsolná az arcomat, de megérkezik a laptopos lány.
-Beállhatunk?? –a szöszit kérdezi.
-Egy perc és készen vagyok. –jön a válasz.
-Köszönöm! –mintha a szemét forgatta volna.
-Angéla kicsit stresszes... –próbálja mentegetni őt Kiara.
-A méreted L-es, ugye? –kérdezi valaki hátulról, majd a kezembe nyom egy alsónadrágot. Átveszem egy kabinban, de valami nem jó... Persze, mert M-es.
-Őhm...bocsi... -szólok ki a függöny mögül. –Kicsi a gatyesz... rossz a méret.
-Az úgy lesz tökéletes, hidd el! –jön a válasz.
Ez a boxer mindent is megmutat bakker... Húzkodom a szárát, de nem segít. Mintha meztelen lennék... Jó, Petike, ne nyafogjá' má', csináld!
-Melegítsük be a fiatalembert... –kezdi Regina. -Kiara lecsúszol a lábszárán...igen...felsőtested ide...
A feje egy magasságban van a farkammal...ne gondolkozz Peti bazmeg... NE GONDOLKOZZ!!
-Egy sima beállást kérek...aham, ez szép, ahogy kulcsoljátok a kezeteket...Péter, megcsinálod, hogy a vállán átdobod a kezed...ahaaam... Péter kinéz és flegma...üveges tekintet...megy aaaz...aha...Kiara megfordul, Péter keze a lapockán?... derekán...ez jó...csináljuk meg fordítva...ez nekem jobban bejön...Kiara gyere kijjebb, nézz a szemébe...kezed a nyakán...közelebb hajol...szemét lesüti...
ESTÁS LEYENDO
Szivárvány felhővel
RomanceLove Story igazi 18+-szal, fikciós és valóságos elemekkel. Kicsit Fanfiktion, de mégsem. Romantikus történet, ahol nem az a kérdés, hogy a főszereplők együtt maradnak-e, hanem hogy a Sors (és a maguk) által eléjük sodort nehézségeket hogyan oldják m...