XXXTENTACION: NUNMB; TIMTAJ: DANCE
Hamarosan leszáll a gép. Nem egészen 2 órával ezelőtt még a kölni levegőből szívtam egy utolsót, hamarosan pedig újra Pesten leszek. Rég volt már, hogy utoljára Magyarországon laktam, de most úgy hozta a sors, hogy itt kötöttem ki újra. Érzem, ahogy süllyedni kezdünk. Kinézek az ablakon és megpillantom a Dunát. Mosolygok kívül és belül.
~~~~~~~
-El sem hiszem, hogy megint itt vagyunk...-nézek körbe a nyugodt, csendes utcában.
-Fúú, ne is mondd! Kész vagyok... ez a repülés... sosincs elég hely a lábaimnak...-Lili a táskájában kutat a kulcsokért.
-Anyukád kicsit túltolta ezt a lakáskérdést... MEGINT-kuncogok, miközben felnézek az óriási házra.
Újépítésű kétemeletes ház, amihez egy nagyon meredek lépcsősor vezet. A lépcső mindkét oldalán hatalmas kövekkel kirakott támfal, aminek tetején nemrég telepített tuják állnak díszítésként. A ház a földig érő ablakaival eléggé jó benyomást kelt. Az pedig, hogy csak ezen az oldalon két balkont is látok, lenyűgöz. Vajon mi vár minket odabent?
Lili anyukája jól menő jogász céget vezet, neki telik gyakorlatilag bármire. Lili az egyetlen gyermeke és bármit, bármikor megtesz érte, persze a normális keretek között.- Ahogy ő mondja sokszor. Úgy, ahogy eddig is, most is ő béreli nekünk a házat, és kapunk egy kocsit.
A többiről mi gondoskodunk magunknak. Tanulás mellett mindketten modellként dolgozunk, és pontosan emiatt vagyunk újra itthon. Két évig Németországban éltünk, ahonnan a munka hozott minket haza. Szerintem maradhattunk volna, de az ügynökünk hajthatatlan volt.-Jaj, ismerhetnéd már... Megvan a kulcs! Menjünk be!-emeli Lili magasra a kulcscsomót.
-Menjünk...-a hangom nem valami meggyőző. Már a taxis is picit furán nézett, amikor meglátott minket. Két fiatal lány 4 bőrönddel és vagy 3 sporttáskával. Próbáltunk mi kecsesek maradni, de nem hiszem, hogy sikerült.
Felcipeltünk a lépcsőn a csomagokat,-nem kis szenvedés árán-és már azt is tudom, hogy 24 lépcsőfok vezet a házhoz. Edzeni kevés, pakoláskor sok.
Amint berángatunk mindent, azonnal körbejárjuk a házat. Az alsószinten csak átszaladunk, az emeleten kezdjük a felfedezést. A lépcsőn felérve jobbra és balra keskeny folyosó fogad. Az újságot is hátulról kezdem olvasni, úgyhogy balra az utolsó ajtóval kezdjük. Benyitok az ajtón és azonnal szerelembe esek.-Ez lehet az enyém? Imádom ezeket a natúr színeket!- kérdezem kezeimet összekulcsolva.
-Felőlem persze!- válaszol Lili és megrántja a vállát. Nem, ez tényleg nem az ő stílusa...
A homok különböző árnyalatai olyan nyugalmat árasztanak, hogy azonnal otthon érzem magam. Franciaágy áll a szoba közepén, előtte egy hosszúkás puffos pad. Egy kétszemélyes kanapé kapott helyet az ágy bal oldalán. Óriási modern csillár, falikarok, éjjeli lámpák és egy csodás fali kompozíció adják meg a szoba hangulatát. Kölnben sem panaszkodhattunk, de ez... áhh, odáig vagyok. A gardrób is hatalmas, az Ikeából jól ismert PAX rendszer rengeteg polccal, fiókkal. Minden fiatal lány álma. Ahogy mosolyogva visszapillantok a hálóra, megtalálom a fésülködő asztalt.
-Jaj, de cuki ez a sminkes sarok! –csattan ki belőlem és azonnal oda is szaladok.
Egyszerű, üveglappal fedett fehér asztalka, nagy fali tükörrel. Az asztal előtt egy átlátszó, fotelt idéző szék áll, két oldalt pedig keskeny polcok. Tetszik. Komolyan mondom, hogy tetszik.
A szobához saját fürdőszoba is van. Na, ilyenem eddig nem volt. Az ajtókeretnek támaszkodva nyitott szájjal és kikerekedett szemmel néztem Lilire, aki elismerően bólogatott, ahogy körbe futtatta a szemét a hosszúkás helységen. Szabadonálló kád, és üvegfalú zuhanyzó áll egy fadobogón egymással szemben. Itt is a homok színek dominálnak és néhány fa elem ad egy kis melegséget az egésznek. Zsebre tett kézzel, elégedetten nézek körbe még egyszer a szobámban. Jó mélyen beszívom a levegőt és mosolyogva követem Lilit, aki pár lépéssel előttem belép egy, az enyémmel majdnem szemben lévő ajtón.
ESTÁS LEYENDO
Szivárvány felhővel
RomanceLove Story igazi 18+-szal, fikciós és valóságos elemekkel. Kicsit Fanfiktion, de mégsem. Romantikus történet, ahol nem az a kérdés, hogy a főszereplők együtt maradnak-e, hanem hogy a Sors (és a maguk) által eléjük sodort nehézségeket hogyan oldják m...