VALMAR:PARTYARC
-Itthon vagyoook!- kiabál már a bejárattól Lili. Előzékeny akar lenni, de hát... fölösleges.
-Nappali...-sóhajtom lemondóan. Ha több eszem van, lehetnénk most ketten is.
-Hát te csak így egyedül?-nagyon meglepődik, és még körbe is néz, hogy jól lát-e.
-Aham...-lapozgatom egykedvűen a műsorokat a tévében. Nem is nézem, hogy hol mi megy, csak nyomkodom a gombot.
-Na, jó!! Mi történt? Részletesen. –huppan le mellém a kanapéra.
Töviről hegyire az egészet elmesélem. A romantikus részekkel, hogy milyen helyes volt a rajongókkal, hogy csodásan csókol, hogy mennyire elvesztem benne... aztán, hogy mekkora pofára esés volt a vége.
-És érted, én tökre benne voltam, erre benyögi - szó szerint, hogy hazahoz és nem lesz semmi!!- a hangom nagyon remeg.
-Eeeez hülye... Megcsinálhatott volna és ahelyett hazahozott??? Jéézusom, csak nem impi?? – kerekíti a szemeit.
-Neeem, dehogyis!! Éreztem, hogy be van indulva... mármint ééérted, lent...- két kezemmel lefelé mutogatok, hogy értse, mire gondolok.
-Úgy hívják, hogy felállt neki... milyen prűd vagy, istenem...-nevet fel hangosan Lili.
-Jajj, szekálj még te is!- ezzel elfordulok és karba fonom a kezem.
-Bubu, ne haragudj... De 23 múltál... az előbb kufircolni akartál, most meg nem mered kimondani, hogy farok... ELŐTTEM!
-De én nem vagyok olyaaan...-mondom még dacosan, de már nagyon kell nevetnem. Tudom, hogy igaza van. Nem szívesen használok trágár szavakat, káromkodni pedig... csak ha a helyzet tényleg megkívánja.
-Persze, azért másztál rá a Petire...-nevet ki újra.
-Az csak a hév volt!! – ismétlem, amit Peti mondott.
Teljesen belepirultam már csak a gondolatba is... én és Peti... úristen, mit műveltünk volna, ha rajtam múlik...
Huhh, micsoda gondolatok ezek??? Megrázom a fejem, mintha szabadulni akarnék...
-És mi lesz veletek?- terelem a beszélgetést kényelmesebb mederbe.
-Ááá, semmi... Milán tök jó fej... vicces, intelligens, de... nem tudom... Még biztosan találkozunk, elhívott egy koncertjükre is, dee... mmmhhh... mittudomén, majd alakul. És te amúgy mit gondolsz?- kérdezi már egészen érdeklődően.
-Nem tudom, nekem olyan mindenféle érzéseim vannak... Bizonytalan vagyok... meg akarom őt ismerni, mégis valami visszatart...
-Tökre értem, amit mondasz... de ne agyald túl. Most jöttünk vissza...nem muszáj egyből valami fixbe beleugrani.- simogatja meg a lábam.
-Azt hiszem, megint igazad van. Majd alakul. –jelentem ki.
-Alexa büszke lenne rád.-Lili vigyorog, mint a tejbetök.
Megpróbálom lazán venni a dolgokat. Megpróbálom. Lazán. Venni. A. Dolgokat. Erről szólni kéne a szívemnek is.
Fekszem az ágyamon és csak rá tudok gondolni... Öreg hiba... Hogyan volt képes egy délután alatt elcsavarni a fejem??? Hááát... mert iszonyat jól néz ki... a hangja... a hangja valami elképesztően szexi... A gesztusai..., ahogy rám néz... anyááám... és ahogy énekelt... amit énekelt...
Vigyorogni kezdek magadban, mintha kis pillangók repkednének a hasamban...
Ááááállj le, Kiara... Nem kell a négy fal között belezúgni egy srácba! Szedd össze magad!
VOUS LISEZ
Szivárvány felhővel
Roman d'amourLove Story igazi 18+-szal, fikciós és valóságos elemekkel. Kicsit Fanfiktion, de mégsem. Romantikus történet, ahol nem az a kérdés, hogy a főszereplők együtt maradnak-e, hanem hogy a Sors (és a maguk) által eléjük sodort nehézségeket hogyan oldják m...