XXXTENTACION:NUMB; WELLHELLO:BARÁTOM
Elgyötört arccal jön be a szobába. Nem néz rám, nem szól egy szót sem. Ledobálja a ruháit és zuhanyozni megy. Bekukkantok a nyitott ajtón. Csak a tükör feletti ledsor világít, gyakorlatilag félhomály van. Az esőztetőből folyatja magára vizet. Egyik kezével a falon támaszkodik, másik keze a csípőjén van. Gondterheltnek látom. Halkan becsukom az ajtót, inkább az ágyban várom meg. Van mit átbeszélnünk, de nem erőltetem. Iszonyú nehéz és hosszú nap volt a mai.
Hamar végez a tusolással. Derekára tekert törölközőben jön ki. Leül az ágy szélére.-Miló ki akar szállni. –száraz és karcos a hangja.
-Tessék? Ő mondta? –kérdezem tőlem szokatlanul magas hangon, amire Peti csak bólogat.
-Talán csak fáradt. –kibújok a takaró alól és átölelem hátulról.
-Elege van belőlem... Meg az ügyeimből... Azt mondta, hogy csak a szart hozom a fejünkre... –beljebb ül és elfordul, hogy szembe kerüljünk valamennyire. –Én tudom, hogy sok mindent elszúrtam... Hogy nem mindig úgy viselkedtem korábban, ahogy kellett volna. De már nem tudok ezeken változtatni. –elcsuklik a hangja.
-Mindenki követ el hibákat... –nyúlok az arcához. –Ez az élet. Így fejlődünk, hogy marhaságokat csinálunk. És ezt Miló is tudja. –mondom lágyan.
-Ha kiszáll, akkor nekem végem. Ő olyan, mint a testvérem. –sóhajt fel.
-Holnap átbeszélitek. Bekuckóztok a moziba, azt hiszem, van valami konzol is valahol.
-Ha még egyáltalán látni akarja a képem...
-Nagyon kemény napja volt neki is. Talán nem is gondolta komolyan.
-Gyere ide... –húz az ölébe. –Hol voltál eddig? Miért nem vigyáztál rám, mint most? Akkor nem csináltam volna ennyi hülyeséget.
-Ami volt, elmúlt. Most itt vagyok. –jelentem ki határozottan.
-És itt is maradsz? A sok szarság ellenére is?
-Ami a múltban történt, az engem nem érint. Itt vagyok, itt leszek, ha valamit meg kell oldani.
-És ha most csinálok valami hülyeséget? –néz rám kínlódva.
-Addig éltél. –próbálom kicsit lazítani a hangulatot, mert kezdünk depibe csúszni.
-A mai nap után amúgy sincs nagyon kedvem élni... –babrál a kezemmel.
-Jó, elég. –csapok a combomra, jelezve, hogy ebből itt most elég. -Ehhez most túlságosan hajnali kettő van. Bezárt a bazár. –mászok vissza a helyemre. -Alvás. Befejeztük a filózást. Értve vagyok? –mutatóujjammal felé bökök.
-Értve. –bólint és feláll, hogy a törölközőt átcserélje boxerre.
Beleharapok a számba a látványtól... Áááú, a seb... Lili kinyír, ha nem tűntetem el. Bemászik mellém az ágyba, még a lélegzetem is elakad. Finoman megcsap az illata, ahogy közeledik felém. A hátára fekszik, és csak most emeli rám a tekintetét.
-Mi az? –kérdezi gyanútlanul.
-Semmi... -elveszem a csodakrémet az éjjeli szekrényről. Mielőtt bekenem a szám, adok neki egy szájra puszit.
-Ennyivel nem úszod meg... –húz magára és puha puszikat nyom a számra.
Elolvadok tőle. Olyan óvatos, amennyire csak lehet. Bárcsak megőrülhetnénk most... A testemnek ennyi is elég, minden apró mozzanatra táncra perdül, de az eszem tudja, hogy ez nem az az éjszaka. Csillapodom és picit eltávolodom tőle.
STAI LEGGENDO
Szivárvány felhővel
Storie d'amoreLove Story igazi 18+-szal, fikciós és valóságos elemekkel. Kicsit Fanfiktion, de mégsem. Romantikus történet, ahol nem az a kérdés, hogy a főszereplők együtt maradnak-e, hanem hogy a Sors (és a maguk) által eléjük sodort nehézségeket hogyan oldják m...