Sonunda Portakal Mevsimi'ni taslaklardan çıkara bildim, bir ara silmeyi bile düşünmüştüm ama iyi ki öyle bir aptallık yapmamışım😂
Keyifli okumalar🤍Bölüm şarkısı: Asu Maralman - Bal Gibi Olur🍯
3.Bölüm: "Kim demiş ki olmaz diye?"
***
"Hahahahaha."
Cihan, arkadaşının gülen suratına yumruğu geçirmemek için zor tutuyordu kendisini.
"Geçmiş olsun kardeşim, kız senin karizmayı fena çizmiş." Alpay, kahkahalarının arasında bunları zar zor söyleyebilmişti.
"Alpay gülme diyorum, çakacağım şimdi ağzına bir tane. Abi kız torpido gözünde makas taşıyor diyorum."
Alpay, teslim olurcasına ellerini yukarıya kaldırırken "Geçmiş olsun kardeşim." diyerek yeniden kahkahalara boğuldu.
Alpay ve Cihan arasındaki dostluk, çok ama çok eskiye dayanıyordu. Çocukluk arkadaşı olmalarının yanında ailelerininde oldukça yakın olması, onların aynı evin çocuğu gibi büyümesine neden olmuştu.
Her ne kadar zıt karakterlere sahip olsalar bile garip bir şekilde oldukça iyi anlaşıyorlardı.
Cihan'ın aksine Alpay, daha üniversitedeyken sevdiği kızın parmağına yüzüğü geçirmiş, üniversite biter bitmezde ilişkilerini evlilikle taçlandırmıştı.
"Babaaa." diye haykırarak odaya giren küçük kız ikisinin de dikkatini dağıtarak odanın kapısına bakmalarına neden oldu.
4-5 yaşlarında küçük bir kız çocuğu koşarak Alpay'ın kucağına atladı ve omuzuna düşen buklelerini havalı bir hareketle geriye doğru atarak şirin bir şekilde gülümsedi. Tabii önden iki dişi eksikken ne kadar şirin görünebilirse.
"Saçlarım nasıl olmuş baba? Annem yaptı." Alpay suratında sarhoş bir gülümseme ile kızına bakarken eğilerek saçlarından öptü koklaya koklaya. "Çok güzel olmuşsun Çiçeğim, tıpkı bir peri kızı gibi görünüyorsun."
Küçük kız, babasının iltifatı üzerine utangaç bir şekilde kıkırdadı.
Cihan, onların bu haline gülümserken elini ileriye doğru uzatarak küçük kızın saçlarını karıştırırken "Benim fikrimi sormayacak mısın cimcime?" diye sordu hafif alıngan bir sesle.
Çiçek, suratını buruşturarak saçlarının arasındaki eli uzaklaştırırken "Ya Cihan amca ne yapıyorsun, saçlarım bozuldu." diye yakındı.
Cihan, küçük kızın bu haline suratını buruştururken "Aynı anası." diye homurdandı Alpay'a doğru.
"Seni duydum Cihan."
Selin'in kapının önünden gelen sesi ile genç adam hafifçe yutkununca Alpay bu defa daha büyük bir kahkaha patlattı.
Küçük kız babasının kucağından inerek annesine doğru koşarken "Vallahi kıracağım çeneni Alpay, gülme artık." diye uyardı onu Cihan.
Alpay arkadaşının bu uyarısı üzerine dudaklarına görünmez bir fermuar çekerken kızını kucağına alan Selin, "Yemek hazır." diyerek oradan uzaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Mevsimi
ChickLit"Hiç değişmemişsin." Genç adam duyduğu sesle arkasını döndü. Karşısındaki kadın ona tanıdık ama bir o kadar da yabancıydı. "Hâlâ o küstah, dünyanın kendi etrafında döndüğünü zanneden toy oğlan çocuğusun." diye devam etti genç kadın. Karşısındaki kad...