Bölüm sonunda o minik yıldıza tıklamayı ve yorum yaparak destek olmayı unutmayın lütfen. Yaptığınız yorumlar beni gerçekten aşırı motive ediyor. İyi okumalar🤍
Bölüm şarkısı: Güzin ile Baha - Gençlik Başımda Duman
2.Bölüm: "Bir makas meselesi."
"Vay anasını, avradını..." diye mırıldanarak önündeki kaseden bir avuç mısır alarak ağzına tıkıştıran Büge'ye yüzünü buruşturarak baktı Sare. Kolunun altındaki yastığı alarak karşı koltukta oturan kıza doğru fırlattı.
"Kaç kere dedim sana küfürlü konuşma diye."
Büge, diğerinin bu hamlesini ustalıkla def ederek ağzındaki mısırları zorlukla yuttu ve pörtlettiği gözleri ile inanmazcasına diğerine baktı.
"Kız sen daha düne kadar ortalıkta Küfürbaz Haydo gibi dolaşmıyor muydun? Hangi ara bu kadar hanım hanımcık bir hanımefendiye dönüştün, zilli?" diye sordu.
Haklıydı, Sare lise zamanlarında oldukça ağzı bozuk birisiydi ama kendi elinde olan bir durum değildi bu, genetikti. Dayılarının oldukça yaratıcı olan küfürlerini hatırlayınca ürperdiğini hissederek kollarını kendine sararak omuzlarını ovuşturdu.
"O eskidendi bir kere." diyerek çenesini yukarıya doğru kaldırdı. Küfür etmeyi bırakmak kendisi için oldukça zor bir karar olmuştu.
Büge, "Hı, hı..." diye mırıldanarak ağzına tekrardan bir avuç mısır tıktı. Ardından yağ içinde kalmış parmaklarını teker teker yalayarak pis bir şekilde sırıttı.
"İğrençsin Büge."
Sare'nin bu hareketinden oldukça nefret ettiğini biliyor, bu nedenle her defasında onu çıldırtmaktan şeytani bir zevk duyuyordu genç kız.
"Onu bunu boş ver de, bu herif daha da düşmez senin yakandan, malum pas vermedin."
Sare, hatırladığı şeyle derin bir nefes alarak oturduğu koltuğa iyice yayıldı.
"'Qozbeli qəbir düzəldər.' derdi rahmetli anneannem, çocukken ne demek istediğini pek anlamazdım ama doğruymuş. Bugün bizzat kendim teyit etmiş oldum."
"O ne demek?" diyerek merakla oturduğu koltukta dikeldi Büge.
"Kamburu olanı ancak mezar düzeltir, kısacası insan 7'sinde neyse, 70'inde odur demek, şekerparem."
Sare, bir Azerbaycan türkü olan anneannesinden bunun gibi daha bir çok ata sözleri duymuştu. Hepsi, çocukluk anılarının bir köşesinde kayıtlı bir şekilde durmaktaydı.
"Aradan onca zaman geçti, hani bazen merak ediyordum acaba değişti mi diye? Hoş, magazinde boy boy çıkan fotoğraflarından ondan bir halt olmayacağını tahmin ediyordum ama insan 'belki' diyor işte. Bana yaptıkları için zerre pişmanlık duymadığından adım kadar eminim. Çünkü hâlâ aklı malum yerlerinde çalışan duygusuz herifin teki kendisi."
Hatırladıkları anılarla kısa bir sessizlik çöktü ortama.
"Peki şimdi ne yapacaksın?" diye sordu Büge merakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portakal Mevsimi
Chick-Lit"Hiç değişmemişsin." Genç adam duyduğu sesle arkasını döndü. Karşısındaki kadın ona tanıdık ama bir o kadar da yabancıydı. "Hâlâ o küstah, dünyanın kendi etrafında döndüğünü zanneden toy oğlan çocuğusun." diye devam etti genç kadın. Karşısındaki kad...