▪︎1▪︎

769 94 140
                                    


Melek 'ten ;

Ben Melek KESKİN ;

-Bugün uzun süredir beklediğim gün gelmişti.
içten içe bunun kendime yaptığım bir kötülük olduğunu bilsemde karşı çıkacak gücü bulamıyordum ,
Hakan Âli KARAKURT ...
Benim hakanım ....
Sadece içimden böyle seslenebiliyor olmak beni çok üzüyordu , abi kelimesini hiç sevmiyordum onun yanına koymak zorunda kaldığım bir kelimeydi..  
Askerden geliyordu uzun süredir onu bekliyordum gece yatmadan önce bana bakışı , bana sarılışı geliyordu en son doğum günümde görmüştüm , 2 gün sonra askere gitmişti,  sonunda bugün geliyordu.

-Üstümü değiştirdikten sonra merdivenlerden inerek mutfağa indim
Babam masanın kenarında ki sandalyede oturmuş gözlüklerini eliyle tutarak gazete okuyordu ,
annem harıl harıl bir şeyler yapmaya çalışıyordu kafasına da yazmayı sıkı sıkı bağlamıştı.

-'Oo sabah şerifleriniz hayır olsunnn'.
Diyip babamın yanaklarından öptüm.

-"Kızım keyfin  yerinde bakıyorum hiç uyanmasaydın akşam oldu akşam ".

Annemin biri bin yaptığı doğrudur.

-"Kıza karışma hanım sabah daha 10 ".
-"Kazanmış sırıtışımı sunarak
;napıyorsun harıl harıl

-Annem sabah Markete uğrayayım bir süt alıverem dedim , ahiretliğimle karşılaştım koştur koşturuyor , meğerse Hakan oğlum geliyormuş akşama da ondanmış ya . Çok uyalanma tamamı emi kızım bak benden daha telaşlıdır şimcik , sevilayıma uğra yardım et .

-tamam annem , burda yardım edilecek varmı ?.

-yok kızım yok .

..
 
Hızlıca kahvaltımı etmiş üstümü değiştirmek için odama çıkmıştım,  temizlik yapılacaksa;

kural 1: rahat şeyler giy ,

kural 2: oynanacak şarkı aç

Altıma siyah eşofman , üstümede bol gelen t-şhirt giyip saçımı da at kuyruğu yapmıştım.

Bahçede ayakkabılarımı giyerken bir yandan sokağa bakıyordum .

Bizim mahalle hiç sakin değildir valahi , camdan cama dedikodu yapan teyzelerim ah onlar yokmu ama içlerinde mehide'm bir tanedir tonton mehidem .

Bir tarafta arabanın tastiğinin altına sıkışmış topu almaya çalışan çocuklar bir tarafta top oynayan çocuklar içlerinde en çok mistekçi can'ın sesi geliyordu bu lakabı ben takmıştım iddiada kaybedince misketlerimi yürütmüştü kerata.

Bizim bina 2 katlı olsada tek katlı gibidir Bizim evin hemen yanında Sevilay annem oturur , hakanın annesidir . Bizim ev ile onların evin arasında ortak arazi vardır orda yemekler yenir bugünde hakanın şerefine akşam güzel bir masa kurulacak.

Biraz fazla oyalandığımı fark edip kapıyı çaldım .

Yarı uykulu kapıyı açan kardeşim derin .

Aynı yaşta olmamıza rağmen benden daha çok uykuyu sever kendisi .

içeri geçip montumu portmantoya astım sıkı sıkı derinle sarıldıktan sonra mutfağa geçip Arkadan Sevilay anneye sarıldım.

- "Ah kızım korkuttun  beni , hoşgeldin güzel kızım ".

-"Sana yardıma geldim ".

-"Ah benim akıllı, güzel kızım sen olmasan ben ne yaparım şu yaşlı halimle bizim bu kız hiç birsey yaptığı yok dana gibi yatıyor evde anca ders ders azıcık işin ucundan tutayım yok !".

Güz Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin