▪︎9▪︎

167 57 118
                                    


Bölüm
başlamadan
bir yorum
atınnn


Bölüm başlamadan bir yorumatınnn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♧♧♧

- Bilmiyorum ..
çoğu şeyi bu hayatta bilmiyordum , sürekli mutsuz olmak benim doğamda mı vardı yoksa bu hayatta ben mi şansızdım ...

Ali ile yine baş başa kalmıştık fakat soğuk davranıyordu beni ozandan mı kıskandı diye düşündüm ama çoçugun bir yanlışı yoktu sadece benimle kahve içmek istemişti o kadar .

Sesizlik devam etmemesi adına yanımda oturan alinin elinin üstüne elimi koydum .

-"Yanlış bir şey mi yaptım , suratını asman hoşuma gitmedi bana anlatabilirsin ".

Elim hâlâ elinin üstündeydi sigarasını ağır ağır içine çekti sonunda bitince yere atıp ayağıyla ezdi .

Gözlerimi onun üzerinden çekmiyordum artık bana dönüp bir şey demesini bekliyordum çenesini sıvazladı bekledi ... konuşmadı .

Bende artık işe gitmem gerektiğinden yandaki çantamı alıp yavaşca ayağa kalktım , ben bir şey yapmamıştım ve günümü mahvetmeye hakkı yoktu .

Görüşürüz diyip banktan kalktım , arkamdan hemen ayağa kalktı sağ elimi tutup beni kendine çevirdi boş bakıyordum çünkü kırmıştı beni işte.

Gözlerimiz birbirine bakıyordu sanki yemin etmiştik konuşmamaya .

Konuşmayacağını anlayınca elimi yavaşça üstünden çekip önüme döndüm hızlı adımlarla giriş kapısına gelip kapıyı açıp içeri geçtim girişte imza yerine giriş saatimi ve imzamı atıp hızlıca asansöre bindim kimse olmadığı için şanslıydım ne olmuştu anlamamıştım ama tek bildiğim bu böyle olmadığıydı.

Asansörün açılma sesiyle geldiğimi anlayıp yavaşça kafamı aynaya doğru kaldırıp kendime baktım saçımı düzeltip dışarı çıktım.

Çantamın ön gözünde ki anahtarı arıyordum sonunda bulduğumda kafamı kaldırdım ve kapıda önlüklü ve kalın çerçeveli kız bana gülümsüyordu doktor için gençti büyük ihtimalle hemşireydi.

Günaydınlaştıktan sonra odama girdik ben önlüğümü askılıktan aldıktan sonra yerime oturdum isminin pelin olduğunu öğrendiğim kız geçici olarak benim asistanımdı.

Ve odamda benim için belgeleri imzalamasını istedim hastalar gelmeden önce , ikimize de sade kahve söyliyip işlere başladık.

Hastalar bir geliyor bir gidiyordu teyzenin bir tanesi oğlu için beni uygun görmüş , bende 2 kızım var diyip konuyu kapattırdım zor kurtulmuştum elinden .

Güz Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin