Bölümü
okuduğunuz
saat ;Seni özlemek böylesi
haramken
Ne olacak benim halim.?
Birden
âşık oldum sana
Bir den ısındı ,
yüreğim....
Bir an bir anımı tutmuyordu, 5 dakika öncesine kadar Hakan ile dans ediyorduk , ellerimi nereye koyacağımı şaşırmıştım , bizden sonra herkes dans pistine doluşmuştu , çok dikkat çekmemiştik , zaten kenardaydık.
Şarkı hâlâ kulağımdaydı..
Ben
bal arısı gibiydim
senden önce
Bak
pervanelere döndüm
seni görünce
Yana yana
kül olsam her an,
yine de
senden ayrılamam
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam .Çok klasik bir şarkı olsada, tam bir ilk dans şarkısıydı. Belki ilerde bende bu anda bu şarkıyı açtırırdım ,kiminle mi o tabiki Hakan ile yine bu şekilde hayal kuruyordum kendimce bir an gerçek ile hayali karıştırınca kafamı yavaşça kaldırdım, Hakan çenesini kafamın üstüne koymuştu , Kafamı kaldırınca o da bana baktı .
İçim bir pır pır etmedi değil 🦋
Kafasını eğip kulağıma doğru fısıldadı,-"ne oldu yine kızardın ?."
-"aklıma bir şey geldide ondan".
-"söyle bana seni utandıracak ne aklına geldi ".
Kendime kaçış yolu aramak için etrafa bakıyordum şarkı bitmişti bile , ama biz yine de dans etmeye devam ediyorduk .
-"şarkı bitti Hakan abi ".
Fırsat bu fırsat diyip hemen yanından ayrılmak üzere adım attım.Adımlarımı durduran silah sesiydi , bir okadar aynı anda kalbim hızlı hızlı atıyordu , arkamı döndüm kolumu sıkıca tutan Hakan beni arkaya çekti,
-"burdan ayrılma meleğim tamamı dedi geleceğim ben hemen ."
İlk defa bencil olmak istedim
-" gitme dedim ".Ama gitti beni duymamıştı...
...
Derin'den;
-Hayat birini alır birini verirdi.
Küçük yaşlarda babamı kaybetmiştim. Annem babama çok aşıktı, genellikle aileler arasında birbirine "seni seviyorum " demeyen ebeveynler
" senden nefret ediyorum" daha çok söylerdi ama hayır biz böyle bir aile değildik.Bu kayıp bütün aileyi sarsmış , sarsmakla kalmayıp yıkmıştı.
Bütün mahallede de sevilen sayılan biriydi "TAN KARAKURT'' bütün herkesin iyiliğini ister, öksüzün başını okşar ,bir yardımı olursa, ilk koşan o olurdu , ama hayat adil değil di erkenden bu hayattan göçüp gitti , bizim ailede, benim için babam dı benim babam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güz Mahallesi
Teen FictionYinede bir şeyler eksikti. Neler olduğunu tam anlamıyla soramıyordum.. Onun hayatında bir şeye sahip değildim. Ona baktığımda onun gökyüzünde kayboluyordum , binlerce yıldız vardı beni diğerlerinden özel kılacak bir özelliğim yoktu sadece kızkardeş...