▪︎3▪︎

315 85 68
                                    




Sen,beni asla tanımayan,bir su birikintisinin yanından geçersine geçip giden,bir taşa basarcasına üstüme basan,hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen,kimsin ki benim için?


♧♧♧

•••

Bu hafta çok hızlı geçmişti ani gelişimler yaşadığım şeyleri idrak edemeden hayata devam ediyordum .

O geçen gece fotoğrafımı beğendiği gün sonrası iki gün geçmişti denk gelmemiştik..

Evden çıkmayıda şuanlık istemiyordum karnım ağrıyordu , ama derinim ısrarla bizim mekana gitmemiz gerektiğini söylüyordu ayda bir kere giderdik biraz içerdik .

Bizim mekan üst sokaklarda kalıyordu tenha olduğu için kimse bizi rahatsız edemiyordu , orası derinlerin arsasında kalıyordu Sevilay anne zamanında izin vermişti bir kaç masa atmış birde ışıklandırmıştık hoş bir yerdi.

Derini kıracağıma bacağımı kırardım ya herşey bu yüzden başıma geliyordu belkide fazla fedakardım...

Bugün günlerden cumaydı , yarın Tülin Ablanın ve Cem abinin düğünü vardı.
Tülin Abla dün gece gelmişti annemle konuşurken kulak misafiri olmuştum . dolu dolu günler geçireceğimden aşağıya inip akşama kadar boş boş evde dolanmıştım . Karnımın bana yardım etmek konusunda hiç yardım etmiyordu..

Babam işte annemde komşudaydı bende bir tabağa cipsi doldurup televizyonun kumandasını sehpadan alarak koltuğa attım kendimi , youtubeye girerek favorim olan diziye tıkladım zaten pek film dizi izlemedim ama bunu sevmiştim ama reytinglere kurban gitmişti 5 bölümü olması gerekiyordu , şeref sözünü 1 bölümden başlatıp bir yandan kolamı yudumlayıp diziyi izlemeye başladım .

1 saat oturduktan sonra anca kalkabilmiştim. Odama geçip hem duş aldım duş alırken bir yandan playliste tıkladım.


Sadece hak edene
verilmeli sevgiler..
Kendini ele veren sonunda
eve döner

Yasaksın artık bana

Gerek yok utanmana

Gururla kalbim sana

hayırlı günler diler

Veda ediyorum hatıralara

Bu ayrılık seni ağlatır belki

Benim gibisini mum yak da ara

Bütün vefasızlar aynıyla bakii..


Duşakabini açtığımda heryer buhardı galiba fazla sıcak suyla duş almıştım.
Aynayı silip görüntümü netleştirdim sağdaki çekmeceden kurutma makinesini alıp Saçlarımı kuruladım .

Güz Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin