- Mühim olan çok sevmek değildir azizim, mühim olan güzel sevmektir. Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir. -
Sabahattin Ali.♧♧♧
-Bir gün daha geçmiş , herkes kendi işlerine koyulmuştu .
Bugün pek bir işim yoktu sadece akşama doğru Sevilay annenin yanına uğrayacaktım.
Sevilay anne terziydi kendi işinde oldukça iyiydi bir kaç haftadır gelinlik için uğraşıyordu bu son kısımı bitirmek için yine gidecektim.
Gelinlik Tülin ablanındı , annesi rahatsızlandığı için bu hafta acilen memleketine gitmişti durumları pek olmadığından işi Sevilay anne üstlenmişti , bedenlerimiz çok yakın olduğundan Tülin Ablanın yerine modellik yapacaktım .
Üstüme rahat bir şeyler giyerek aşağı indim . Bizimkilerle biraz oturup odama tekrar geçtip kitap okumaya başladım , geçen günlerde almıştım, ama okumaya fırsatım olmamıştı.
"Jack london'dan kızıl veba " , kitabını okurken altını çizmek için bir sürü yer vardı , ama gerçeklerle ilgili olan kısım;-"İnsan kendine faydası olacak hayvanları evcilleştirip düşmanca davrananları yok etti , toprağın yabani bitki örtüsünü temizledi . Ama sonra insan yok oldu ve ilkel hayat geri dönüp onu elleriyle yaptığı her şeyi süpürdü ."
Tam kitaba devam edecekken, annem odama girdi .
Oda tam tamınaPATATESLİ
PATISLİ
BOREK KOKUYORDU
AAAA
BANA MI-Kız noldu alık alık bakıyorsun ?
- bana mı annemmm
:)-Böregi Hakan oğluma götürüver soğumadan Hadii.
-kızım hadi diyordum .
-tamam anne , üstümü değiştirip giderim.
Merdivenlerden inerken sesli konuşmaya devam ediyordu
-"Soğutma,
bacaklarını kırarım,
ay çok işim var ,
kim arıyor yine beni ?"-Siyah pantolon üstüme beyaz t-şhirt giyip aynada kendime baktım , saçımı açıp taradım, yüzümü nemlendirip , kirpiklerimi kıvırıp , Rimel sürdüm.
...
Âli babasından kalma sokağın sonundaki tamirhaneyi işletiyordu .
Mutfaktaki böreği alıp çıktım.
Ayakkabı giydikten sonra böreği merdivenlere koyup , hırkamın cebindeki kulaklığı çıkarıp müzik açtım
Ömrüm
bir idi
bin oldu.
sevdam coştu kudurdu
Aşka karşı diyarda
bi' senden güzeli mi var......
Araba tamircisi logosunu sonunda görebilmiştim , elimde ki tepsi ağırdı yorulmuştum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güz Mahallesi
Teen FictionYinede bir şeyler eksikti. Neler olduğunu tam anlamıyla soramıyordum.. Onun hayatında bir şeye sahip değildim. Ona baktığımda onun gökyüzünde kayboluyordum , binlerce yıldız vardı beni diğerlerinden özel kılacak bir özelliğim yoktu sadece kızkardeş...