▪︎10▪︎

163 58 33
                                    


Herkese merhaba⋆⋆⋆
Bölüm başlangıç saatleri alalım efeniiimmm

૮₍˶ •. • ⑅₎ა ♡ bu bölüm +18 oldu birazcıkk



♧♧♧
Bir önceki bölümden itibaren ;

-"Niye bindin o puştun arabasına ".

-'Ali iş arkadaşıma nasıl böyle bir şey dersin '.

Sinirlenmişti elini yumruk yapıp gözünü kapatmıştı .

- Yavrum , beni neden aramadın .

- Telefonum kapanmıştı , ayrıca bana bağırıcağına beni almaya gelebilirdin .

Hızlıca arkamı dönüm binanın arasına girdim arkamdaydı beni kendime çevirip dudağını benimkiyle buluşturdu .

♧♧♧

-Nefesnefese kalmıştım dudaklarından dudaklarımı ayırmak istiyordum ama inatla ali ensemdeki elini çekmiyor daha hırsla beni öpmeye devam ediyordu .

Sonunda son radeye geldiğimi hissedince elimle göğsüne vurdum kendine gelmişti sonunda yavaşça ayrıldı hâlâ dipdibeydik nefes alışverişim düzene girince gözlerine bakmadım kırgındım şuan ona..

Eliyle çenemi tutup kendine çekti , gözlerimiz sonunda buluştu .

Saçları yağmurdan ıslanmış , dağılmıştı beni tutup kendi evine doğru yönlendirdi .

Gitmemeye direnince bana dönüp ;

-"konuşacağız güzelim ama burda değil ".

Üstünde sadece siyah gömlek vardı ama üstüne yapışmıştı sırtını çok net görebiliyordum , evlerinin ışığı açık değildi büyük ihtimall misafirlikteydiler.

Merdivenlerden yukarı çıkıp doğruca alinin odasına girdik , ben kapıda onu izliyordum , dolabına gidip bir şeyler bakıyordu .

-"çıkar üstündekileri".

Gözlerimi pörtletip suratına alık alık baktım .

-"hasta olacaksın , bu istediğim son şey ben banyodayım giyin ."

Elindeki çamaşırları alıp başımı belli belirsiz salladım .

Gittiğine emin olduktan sonra elimdekilere baktım aslında çok üşümüştüm bütün gün çok yorulmuştum ve başım ağrıyordu .

Hızlıca üstümdekileri çıkardım , her şeyim ıslanmıştı bunları şuan giyemezdim sütyenime kadar ıslanıcağımı bilsem adrenalin olsun diye o arabaya binmezdim . Hızlıca sütyenimi çıkarıp , alinin lacivert kazağını üstüme geçirdim zaten kalındı ve belli olmuyordu , altıma onun eşofmanını giydim paçaları uzun geldiği için kıvırıp , yatağına oturdum dizimi kendime çekip onu bekledim .

5 dakika sonra geldi saçını havluyla kurutuyordu , üstünde siyah kazak ve siyah eşofman vardı , onun kıyafetleriyle yatakta oturduğumu şuan fark ediyordum ve onun gibi kokuyordum ama şuan ona kızgın olmam gerekiyor.

Yanıma gelip diğer havluyla saçımın nemini aldı .

Bu sırada odada sadece nefes alış verişlerimiz yankılanıyordu.

-"seni kısıtlamak yada seni kırmak istemem asla meleğim ama o pu- ona güvenmiyorum , seni bırakması falan bana ters ."

Ali sadece beni değil diğer iş arkadaşlarımı da bıraktı , dediğimde kararlıyım bu kadar kızacaktın sen neden beni almadın ?.

Güz Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin