▪︎8▪︎

209 60 39
                                    

Hikayeme
başlama
saatleri
alalım♡









                              

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                              

                              ♧♧♧

-Olaylar nasıl buraya gelmişti gerçekten ben bile anlamıyordum, beni benden habersiz istemişlerdi bunun şoku bir yana, babamın gözü önünde ali , kaana yumruk atmıştı , annem ali adına  özür diliyor .
Yasin abi , yanlış anlamadan dolayı babama bakamıyor olayın ardı arkası kesilmiyordu bu olaylar beni yormuştu.

Misafirler gidince dananın kuyruğu kopmuştu bizim aramızdaki ilişkiyi bu şekilde babama anlatmak istemezdik ama olmuştu bir kere.

Alinin kendini tutamaması zaten her şeyi bitirmişti aslında haklıydı benim sevgilimi benim gözümün önünde isteyecekler varyyyaaa neyse ali şuanlık gözümde  haksız.

Babam sakinleştikten sonra ikimizi karşısına alıp konuşmaktansa ,ilk önce benimle konuşmak istedi.
Babamla odama geçtiğimiz de stresten tırnağımın kenarını soymuştum başım önde suçlu suçlu cezamı bekliyordum.

Babamın gür sesiyle kafamı kaldırdım .

-"Kaldır o başını kızım , ben sana güveniyorum yanlış bir şey yapmaz benim kınalı kuzum, aranızda ne var ? ".

-"Baba ali ile aramızda bir şey var , çok yeni o yüzden size daha söyleyemedik , üzgünüm aşağıda ki olay içinde ".

-"kızım bak bana gözlerimin içine seviyormusun bu deli oğlanı ".

Ne kadar çekinsemde babamın gözlerinin içine bakarak evet dedim.

sarıldıktan sonra aşağıya indik babam önde ben arkasında salona indik .

Annem koltukta oturmuş kaşları çatık bana bakıyordu , ali koltukta bakışları halıdaydı bizi hissedince kafasını kaldırdı ve ayağa kalkıp babamın yanına geldi .

-Mehmet abi , gerçekten ben sizin-

Babam sözünü bölüp aliye doğru yaklaştı nefesimi tutmuş olayı izliyordum sadece .

-"Benim damadıma böyle yakışır zaten ,tam da yakışanı yaptın Hakan oğlum, ha benim kızı ."

Beni kafasıyla gösterip durdu ve

-"Benim kızı üzdüğünü küçücük bir ağlamasını duyayım benden çekeceğin var , çocukluğunu biliyorum Allahtan Hakan oğlum müsait bir zamanda anneni de al bize gel  .

Konu tatlıya bağlanmıştı bile ali evden gitmiş bende masada ki kahve bardaklarını topluyordum , tepsi dolunca mutfağa gittim annemde oradaydı beni görünce gelip bana sarıldı .

Güz Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin