▪︎6▪︎

222 59 24
                                    

Hellüü
Yıldıza basmayı ve yorumlarını atmayı unutmayiiin ♡

♧♧♧

Susmanı da severdim,

Yersiz kendi boşluklarında saklanmanıda,

Duvalarını da , savaşını da, adaletsizliğini de.

-Yatağa uzandığımda gece yarısına geliyordu , alarmımı ayarlayıp yatmaya hazırlandım.

Can...
küçük yavrum, düşündüğümden daha acı dolu hayatı varmış aslında herkesin öyle değil mi ?
Acılarımızı saklamak zorunda kalmıyormuyuz, yok sayıyor , kimseye belli etmeden kendi yaralarımızı kendimiz sarıyoruz .

Bu küçücük yaşında kendi sorumluluğunu üstlenmiş babası zaten kâhvaneden çıkmayan beş parasızın tekidir , annesi pamuk gibi biridir uzun süredir hastaymış dün gecede babası ile annesi kavga etmiş annesi kendini feda edip oğlu dayak yemesin diye canı evden kovmuş bu olayı bana anlatınca direkt evine gidecektim ama can beni tuttu o da bana zarar gelmesinden korkuyordu ama elimden başka bir şey de gelmiyordu .

Sonradan Hakanı aradım olayı kısaca anlattığımda hemen geldi ve canın evine gittik .

Arabaya bindiğimde yoğun sigara kokusu vardı, kemerimi takıp arkamı döndüm Can'dan bir yandan kemerini takmaya çalışıyordu odağında değildik, Bende hakana döndüm bana baktı , üzüldüğümü anlayınca elimi alıp eline aldı sonra vites koluna koydu bir yandan elimi tutuyor bir yandan arabayı kullanıyordu olay akışı böyle olmasa utançtan kızaracaktım elimi baş barmağıyla ileri geri yaparak seviyordu...

Geldiğimizde hemen kemeri çözerek eve girdik önde Hakan sonra ben en arkada can vardı, içeri girdiğimizde koltukta canın annesi oturuyordu dikkatli seçememiştim ama dudağı ve kaşı kanıyordu, yerlerde hep cam kırığı vardı Hakan hemen dışarı çıkarak telefon görüşmesi yaptı , o arada anladım ki canın babası olaydan sonra evden gitmiş o yüzden candan ilk yardım için malzemeleri istedim .

Pansumanı bitirmiştim yinede yarın yanıma uğramasını özellikle istedim yatıp dinlenmesi için odasına götürdüm bir sürü dua aldım bu da güzeldi çok yorgundum aşağı indiğimde can yerdeki camları topluyordu elinden alıp ben toplamaya başladım.

Can ile özellikle konuştum, Hakan cana numarasını verdi ,babasını hakkında özellikle başka bir olay olmayacağı için söz verdi .
Bizde evden ayrıldık .

Telefonumu çantadan çıkarıp mesaj varmi diye baktım anneme geç geleceğim diye haber vermiştim zaten bizim kızlar gruba bir kaç bir şey yazmıştı ama onlara daha sonra bakacaktım saat 10'a geliyordu ve gideceğimizi düşünürken sahil tarafına döndü Sesiz sakin gideceğimiz yeri bekliyordum , sonunda geldiğimizde gözlerinin içine baktım ve arabadan indim .

Arkamdan geliyordu hava biraz esiyordu ama bütün yorgunluğum bu temiz havada gitmişti iyi gelmişti yavaş yavaş yürüyorduk , sonunda durup kayalıklara oturduk yanıma oturdu her zamanki gibi boyunu burda da belli oluyordu maalesef.

-'Melek ' diyip boğazını temizledi .

Ona dönüp ne diyeceğini merakla izledim gözlerim sürekli dudağına kayıyordu bunu istekli yapmıyordum benden daha dolgun nasıl dudakları olurdu yahu !.

-'yavrum beni zora sokuyorsun öyle bakma ' dedi

-Ben ne yaptım ki Hakan abi .

-'Güzelim, güzelim 'diyip boynunu kıtlattı sanki kendi kendine diyordu .

-'Yapma biliyorsun işte '.

-Neyi,
diyip tekrar cüretle gözlerinin içine baktım bu cesaret umarım geri tepmezdi.

Her şeyi bekliyordum ama bir anda dank diye beklemediğim için öksürük krizine girecektim birazdan .

-Seni seviyorum meleğim seni herkesten her şeyden çok seviyorum yanımda büyüdün nasıl oldu anlamadım ama kalbim senin için atıyor senin için.

Öksürmeye başlayıp tekrar ona döndüm artık bir şey demem gerekiyordu.

Bunu Hakan gibi gözlerinin içine bakarak yapamadım denizi izleyerek açıkladım.

-küçüklüğümden beri kim ne der ne anlar diyerek geçirdim günlerimi , duygularımı anlamaya başladığımda yanlış bunlar diyerek uzun süre reddettim ama fark ettim ki sürekli seni izliyor seninle ilgili hayaller kuruyordum bu uzun bir süre devam etti askerden geldikten sonra bana karşı daha ilgiliydin bu benim için çok özel Ali'm .

Diyerek ona döndüm bana baktı bir şey demedi yanlış bir şey mi dedim acaba diyerek düşünmeye başlayacaktım ki , elini enseme atıp beni kendine yaklaştırdı,beni kendine hapsetti dudakları dudaklarımda nabız gibi atıyordu , dudağımı yavaşça açarak ona alan tanıdım dilini bir anda ağzımın içinde hissedince sol elimi göğsüne koyarak sıktım beni öpüyordu bir yavaş bir hızlı sonunda bitti sanıyordum ki dudağımı çekerek devam etti bunu beklemediğim için ağzımdan belli belirsiz ses çıktı beni öldürüyordu farkında değildi , alnını alnıma yasladı ikimizde derin derin nefes alıyorduk gözlerimi kaçırıp başka yerlere bakmaya başladım .

Çenemden tutup kendine doğru getirdi .

-'Bu dudaklar artık benim helalim bu gözler artık benim dünyam çevirme o güzel suratını bana ucunda ölüm olsa bile söz ver '.

-söz Ali'm

♧♧♧

BÖLÜM SONU

♡♡♡♡♡
AGGGGGGG ILK KIISS GELDIII AYY YAZARKEN UFAKTAN UTANDIM SEY DAHA COK GELECEK BÖYLE :")

umarım kitabım ileride çok okunan listesine girer bu hedefle yazmadım ama her okuma sayısı artıkça çok mutlu oluyorum yorumlarınızı eksitmeyin sizleri seviyorum♡♡♡

umarım kitabım ileride çok okunan listesine girer bu hedefle yazmadım ama her okuma sayısı artıkça çok mutlu oluyorum yorumlarınızı eksitmeyin sizleri seviyorum♡♡♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Güz Mahallesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin