Silaamm. Nasılsınız?
Benim başım çok ağrıyor ya.
Oy veren elleriniz dert görmesin.
Sizi çok seviyorum.Say yes to haven: Lana Del Rey
İyi okunmalar🎀
Ev cıvıl cıvıldı. Abim, Arda ve camış beyinli salak konuşuyordu. Annemle de Ateş'in sevgilisi -kumam- şimdiden kaynaşmıştı. Babam da elini yüzünü yıkamaya gitmişti.
Yemek masasındaydık. Babamın gelmesiyle yemeğimize başladık. Camış beyinli salak benim karşıma oturmuştu. Arada birbirimize yan bakışlar gönderiyorduk. Onun önünde ki tuzu alacaktım.
"Tuzu uzatabilir misin?"
"Elbette."
Dedi ve tuzu bana uzattı. Ellerimiz birbirine değince içim cız etmişti. Bilerek mi sürtmüştü yoksa değmiş miydi bilmiyorum ama değmişti sonuçta.
Yemekler bitmişti. Sofrayı mutfağa kaldırdım ve mutfakta ki masaya telefonumu alıp oturmuştum. Kapı çalındı ve içeriye biri girdi.
"Yardım edilecek bişey var mı?"
Kafamı oraya çevirdim. Ateş Bey'in sevgilisi. Önüme dönüp tezgahta ki bulaşık yığınına baktım.
"Yok ya."
Dedim dalga geçer bir sesle. Kız yanıma doğru gelirken konuşmaya başladı.
"Sen son sınıfmışsın."
"Evet."
"Düşündüğün bir yer var mı?"
Benimle çok samimi bir biçimde konuşuyordu. Arada sırada gülümseyerek daha da samimi geliyordu.
"Şimdi benim işlerim biraz karışık. Sayısaldan eşitağırlığa geçtim. Babam beni tek Hukuk fakültesine gönderir. Abim İstanbul Üniversitesin'den mezun. Ben de orayla başlayacağım işte."
Kız merak ediyormuşcasına beni dinliyordu. Yanıma gelip masanın diğer tarafında ki sandalyeye oturdu.
"Sınav stresi çok kötü birşey. Sana bu konu da yardım edebilirim. Ha bu arada ben Afra. Marmara Üniversitesi'nde İşletme okuyorum. 3.sınıfım."
Dedi bana elini uzatarak. Bende elini sıktım.
"Bende Gece. Son senem işte."
Dedim. Sonra içeri Ateş girdi.
"Hanımlar kaynaşmışsınız."
Dedi kapının önünden bize bakarak. Kafamı bir anlık ona döndüm.
"Afra'yla tanıştın mı Gece?"
Adımı söylemişti. Demek ki biliyordu. Tebessüm ettim.
"Tanıştık."
Afra yanında ki sandalyeyi göstererek.
"Sende gelsene Ateş. Gece'ye yardım edelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Lambası |YARI TEXTİNG
RomanceAteş: Bak kardeşim. Bugün yeterince ergen kızlarla uğraştım. Kardeşim yaşındasınız. Lütfen abicim. Gece: Ama minik kalbim çat dedi şuan. Ateş: Nazik davrandım. Gece: Ya ya. Defol git başımdan hipopotam suratlı dedin bana. Ateş: Beyninde sorun mu var...