PROLOG :>

174 8 7
                                    

-Będziesz mieszkać z twoją matką. - Usłyszałam słowa wypowiedziane przez mojego ojca.  (żal.pl)- Od jutra nie będziesz z nami mieszkać. -Przerwał i po chwili dodał. - Jutro o 4:30 masz samolot do Japoni gdzie mieszka twoja matka, spakój  sie.

Po usłuszeniu tych słów zamurowało mnie, i miałam wielką nadzieje że to żart. Niestety sie myliłam, znam mojego ojca i po jego wyrazie twarzy zrozumiałam że to jednak nie był żart. Byłam załamana, miałam opuścić mojego ojca i moich znajomych, w tym moją drużynę piłkarską.. Byłam w niej kapitanem i najlepszym napastnikiem, więc bałam się jak poradzą sobie beze mnie.

-Dlaczego!?- Wykrzyknełam wkurzona, czułam że moje oczy zaczeły sie szklić. - Dlaczego mi to robisz, co źle zrobiłam?!
-Przepraszam ale to dla dobra mojej małej Lilly i jej matki. - Powiedział i odwrócił sie wychodząc z pomieszczenia.

Podeszlam do szafy, wyjełam walizkę i zaczełam sie pakować, podczas pakowania słuchałam głośno mojego ulubionego zespołu, zwanego Tokio Hotel. (niemiecki zespół założony w 2001 roku ).
Po około dwóch godzinach byłam spakowana i do tego strasznie zmęczona, była już godzina 23:18 a samolot miałam na 4:30, więc ustawiłam budzik na 3:00 poszlam sie szybko ogarnąć i potem spać.
   
        
  ***

Byłam juz na lotnisku w Japoni, niedawno wylądowałam. -Wiitaj Japonio! - Powiedziałam do siebie cicho i ruszyłam w strone umówionego miejsca z mamą, gdzie miałyśmy się spotkać i pojechać do domu, gdzie mieszka moja mama wraz z moim starszym bratem.

***


Gdy dotarliśmy do domu mama pokazała mi mój pokój i powiedziala żebym sie rozgościła. Po chwili kobieta dodała.  - Od poniadziałku chodzisz do szkoły z twoim bratem. - uśmiechnęła sie do mnie i po chwili wyszła z pokoju.

Siedziałam  sama w pokoju a czas mogłam wykorzystać na rozpokowanie rzeczy. ale zamast tego usiadłam na dużym łóżku i zaczęłam cicho  płakać, na myśl że mój własny ojciec z którym mieszkałam większość życia porzucił mnie przez rozpieszczonego bochora jego nowej partnerki. Dlaczego on mi to zrobił? Czy to oznacza początek nowego życia?

nienawidzę cię kochać- Jude Sharp Inazuma eleven Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz